Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Mooiste beach/relaxte campground?
Mooiste beach/relaxte campground?
Na 3 weken een intensieve rondreis te hebben gemaakt, willen we nog een weekje kust doen.
SF-Carmel-Pismo-Venice-LA, zoiets
We willen echter niet weer elke dag doorreizen en op 2 plaatsen 3 dagen blijven staan.
We zijn op zoek naar tips voor een niet-asfalt-camping vlakbij het strand
Alvast bedankt/Ronald
SF-Carmel-Pismo-Venice-LA, zoiets
We willen echter niet weer elke dag doorreizen en op 2 plaatsen 3 dagen blijven staan.
We zijn op zoek naar tips voor een niet-asfalt-camping vlakbij het strand
Alvast bedankt/Ronald
-
Vegasgirl
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Mooiste beach/relaxte campground?
Ik weet niets van campings, maar iets verder naar beneden vanaf jouw schema (ongeveer een uurtje) ligt Laguna Beach. Echt een van mijn favorieten en supermooi. Laguna Beach is ook een gezellig stadje met leuke restaurantjes etc.
Als ik er op google zie ik wel wat campings voorbij komen, maar nogmaals, ik heb er geen verstand van
Als ik er op google zie ik wel wat campings voorbij komen, maar nogmaals, ik heb er geen verstand van
-
Manonneke
hoi hoi!
Een stukje noorderlijker van Laguna beach ligt mijn favoriet: Huntington Beach! Heerlijk relaxed, erg leuke eettentjes en winkeltjes en een hoog wavesurf gehalte. Met goed surfweer kijk je hier je ogen uit! Hier staan de "echte" baywatchhuisjes, erg leuk om te zien! Vorig jaar hebben we erzelfs dolfijntjes gezien. Lekker een beachcruiser fiets huren en een stuk langs het strand fietsen op de mooie fietspaden is een echte aanrader! (net als Vegasgirl weet ik alleen niet of er een relaxte niet asfaltcampground in de buurt is...)
Succes!
Groetjes,
Manon
Een stukje noorderlijker van Laguna beach ligt mijn favoriet: Huntington Beach! Heerlijk relaxed, erg leuke eettentjes en winkeltjes en een hoog wavesurf gehalte. Met goed surfweer kijk je hier je ogen uit! Hier staan de "echte" baywatchhuisjes, erg leuk om te zien! Vorig jaar hebben we erzelfs dolfijntjes gezien. Lekker een beachcruiser fiets huren en een stuk langs het strand fietsen op de mooie fietspaden is een echte aanrader! (net als Vegasgirl weet ik alleen niet of er een relaxte niet asfaltcampground in de buurt is...)
Succes!
Groetjes,
Manon
Hoi,
Ook wij zijn op zoek naar zo'n camping, en al zoekende kwam ik deze tegen:
http://www.reserveamerica.com/camping/K ... rkId=71993
Geen elektra en geen water, maar ook geen asfalt. En uit de beschrijving op te maken mooie ligging.
Misschien heb je er iets aan.
groetjes, Margreet
Ook wij zijn op zoek naar zo'n camping, en al zoekende kwam ik deze tegen:
http://www.reserveamerica.com/camping/K ... rkId=71993
Geen elektra en geen water, maar ook geen asfalt. En uit de beschrijving op te maken mooie ligging.
Misschien heb je er iets aan.
groetjes, Margreet
ga je met de tent?
Andrew Molera SP campground
Kirk Creek campground
Manresa Uplands SB campground
Malibu Creek SP campground (10 automin van het strand)
Andrew Molera SP campground
Kirk Creek campground
Manresa Uplands SB campground
Malibu Creek SP campground (10 automin van het strand)
Bedankt voor de info. Overigens we gaan niet met de tent maar met de camper/Ronald
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht