Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
San Fransisco - Calgary
San Fransisco - Calgary
Hee allemaal..
Even een vraagje.. Weet iemand wat ongeveer de afstand is tussen San Fransisco en Calgary, en hoe je deze afstand het beste zou kunnen afleggen (trein, bus, vliegen, auto)?
Even een vraagje.. Weet iemand wat ongeveer de afstand is tussen San Fransisco en Calgary, en hoe je deze afstand het beste zou kunnen afleggen (trein, bus, vliegen, auto)?
Volgens enkele routeplanners 2000 miles tussen SF en Calgary (TX)! Komt overéén met ongeveer 31 uurs rijden! Afhankelijk van hoe lang je in de VS bent en wat je allemaal wil zien, kan je dit met de auto doen.
Als je enkel begin en eindpunt wil zien zou ik aanraden het vliegtuig te nemen
! De bus is geen optie vermoed ik omdat het vliegtuigticket nu niet zoveel kost en je wint enorm veel tijd.
Als je enkel begin en eindpunt wil zien zou ik aanraden het vliegtuig te nemen
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Hoi Leonie,
de afstand tussen San Francisco, CA, en Calgary in Alberta, Canada, bedraagt over de weg circa 2.410 km.
Wat de beste optie is om deze afstand te overbruggen is afhankelijk van jouw budget, hoe snel jij er over wil doen om van de ene plaats in de andere te komen en of jij onderweg nog iets wilt gaan zien.
Ik zou mij kunnen voorstellen, dat vliegen de snelste/beste mogelijkheid is.
Groet, Marco.
de afstand tussen San Francisco, CA, en Calgary in Alberta, Canada, bedraagt over de weg circa 2.410 km.
Wat de beste optie is om deze afstand te overbruggen is afhankelijk van jouw budget, hoe snel jij er over wil doen om van de ene plaats in de andere te komen en of jij onderweg nog iets wilt gaan zien.
Ik zou mij kunnen voorstellen, dat vliegen de snelste/beste mogelijkheid is.
Groet, Marco.
Zelf ben ik 2 maanden in San Fransisco, maar een vriendin is een jaar in Turner Valley.. een klein dorpje bij Calgary.. Vandaar dat ik benieuwd was of het haalbaar was om langs te gaan 
Idd is rijden te ver, met het vliegtuig is het ongeveer 2 uurtjes zag is, maar echt goedkoop is het niet..
Maar in ieder geval erg bedankt voor de antwoorden!!
Idd is rijden te ver, met het vliegtuig is het ongeveer 2 uurtjes zag is, maar echt goedkoop is het niet..
Maar in ieder geval erg bedankt voor de antwoorden!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 4169 Weergaves
-
Laatste bericht door Trails
-
- 19 Reacties