Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Rondreis door het Westen incl. week Hawai.
-
- Amerika-ontdekker
rondreis door het westen

Ik heb nog een heel ander idee voor je. Wij gaan eind juni voor een maand naar het zuidwesten van amerika. En gaan dit doen met een camper. Wij hebben de reis geboekt via Tioga Tours in St. Jansklooster.
Op hun site kun je ook georganiseerde reizen vinden en ook gewoon boekingen zoals wij gedaan hebben. Het voordeel van een camper vinden wij, dat je niet iedere dag een hotel hoeft te zoeken en je ben volgens mij ook goedkoper uit. Wij hebben een camper gehuurd van 30 feet en die is bestemd voor een gezin van 7 personen. En hiervoor betalen wij ¤ 77,-- per dag. Ik zou zeer zeker eens op hun site gaan kijken.
Succes
-
- Amerika-expert
phoenix
in het schema lijkt phoenix/scottsdale het minst aantrekkelijke. mits er een lange autodag van te maken kan men van palm springs eventueel tot in flagstaff of tot aan de grand canyon geraken. levert een dagje extra op voor misschien yosemite of san francisco. tenzij er nog ergens een dagje af kan dan kan er van grand canyon via zion np naar las vegas gereden worden.
jacques
jacques
-
- Amerika-ontdekker
We hebben geboekt!!! Toch bij Exit, bibber bibber. Komt vast goed, genoeg goede verhalen over gehoord.
Dit is ons overnachtingsschema geworden:
2 nachten Los Angeles
1 nacht Pismo Beach
3 nachten San Francisco
1 nacht Lake Tahoe
1 nacht Lone Pine (nabij Death Valley)
2 nachten in Las Vegas
1 nacht St Georges Zion NP
1 nachtTorrey
2 nachten in Moab
1 nacht Kayenta
1 nacht in Valle (nabij Grand Canyon)
1 nacht in Phoenix
1 nacht Palm Springs
2 nachten San Diego
1 nacht Los Angeles
en dan: 6 nachten Maui, Hawaii
We gaan pas in augustus weg maar ik wil er nog wel graag héél veel over lezen.
Dus als er verder nog tips zijn... graag. We hebben het reisschema al geboekt, maar routetips, bezienswaardigheen etc zijn van harte welkom!!
Dit is ons overnachtingsschema geworden:
2 nachten Los Angeles
1 nacht Pismo Beach
3 nachten San Francisco
1 nacht Lake Tahoe
1 nacht Lone Pine (nabij Death Valley)
2 nachten in Las Vegas
1 nacht St Georges Zion NP
1 nachtTorrey
2 nachten in Moab
1 nacht Kayenta
1 nacht in Valle (nabij Grand Canyon)
1 nacht in Phoenix
1 nacht Palm Springs
2 nachten San Diego
1 nacht Los Angeles
en dan: 6 nachten Maui, Hawaii
We gaan pas in augustus weg maar ik wil er nog wel graag héél veel over lezen.
Dus als er verder nog tips zijn... graag. We hebben het reisschema al geboekt, maar routetips, bezienswaardigheen etc zijn van harte welkom!!
-
- Amerika-expert
tips
moest ik deze prachtige reis mogen maken zou ik het volgende zeker proberen te doen :
los angeles : warner bros tour (tijdig reserveren), universal studios, venice beach, hollywood
san francisco :
- dagje wandelen in china town/ daar kabeltram nemen tot fisherman's warf/ alcatraz (reserveren)
- dagje fietsen over golden gate bridge tot sausolito en terug met veerboot
zion np: de populairste wandeling is de Narrows maar dan sta je wel een aantal uren in het water te dabberen. indien je dat niet zo leuk vindt kun je het eens hogerop proberen : wandelen naar Observation Point of Angels Landing.
Moab : Arches NP en een jeeptour richting Canyonlands, rafting (gezinsrafting) op de colorado.
Grand Canyon: proef eens even echt van de canyon en daal er bijvoorbeeld drie kwartier in af. zul je pas echt ondervinden hoe enorm de canyon is. moet je wel op 2 uur rekenen om er terug uit te klauteren.
tussen grand canyon en phoenix: langs sedona rijden.
san diego: sea world
jacques
los angeles : warner bros tour (tijdig reserveren), universal studios, venice beach, hollywood
san francisco :
- dagje wandelen in china town/ daar kabeltram nemen tot fisherman's warf/ alcatraz (reserveren)
- dagje fietsen over golden gate bridge tot sausolito en terug met veerboot
zion np: de populairste wandeling is de Narrows maar dan sta je wel een aantal uren in het water te dabberen. indien je dat niet zo leuk vindt kun je het eens hogerop proberen : wandelen naar Observation Point of Angels Landing.
Moab : Arches NP en een jeeptour richting Canyonlands, rafting (gezinsrafting) op de colorado.
Grand Canyon: proef eens even echt van de canyon en daal er bijvoorbeeld drie kwartier in af. zul je pas echt ondervinden hoe enorm de canyon is. moet je wel op 2 uur rekenen om er terug uit te klauteren.
tussen grand canyon en phoenix: langs sedona rijden.
san diego: sea world
jacques
- richie part
- Amerika-ontdekker
Beste Lekkeretosti,
Ik heb vorige week een zelfde threat geopend omdat ik ook van plan ben om een huwelijkreis te maken naar Zuidwesten en Hawaii maar dan in mei.
Ook ik ben geinteresseerd in een reis bij Exit maar ik heb de Western Triangle aangeboden gekregen. Nu ik jou reisschema zie lijkt dat mij ook wel zeer interessant. Zeker omdat de prijs nagenoeg hetzelfde tegen meer overnachtingen. Is dit misschien een uitgebreide versie van Western Highlights van Exit? Zo ja, wat is hierbij jullie overweging geweest? Ik zie er eerlijk gezegd tegenop om heel veel te rijden.
Ook ben ik van plan om 6 dagen naar Hawaii te gaan waarbij ik zowel Oahu als Maui wil zien? Waarom hebben jullie alleen voor Maui gekozen?
In welk hotel slapen jullie op Maui?
Aangezien ik eerder ga kan ik je doorgeven hoe het was!
Graag je reactie (anderen mogen natuurlijk ook reageren)
Groeten, Richie.
Ik heb vorige week een zelfde threat geopend omdat ik ook van plan ben om een huwelijkreis te maken naar Zuidwesten en Hawaii maar dan in mei.
Ook ik ben geinteresseerd in een reis bij Exit maar ik heb de Western Triangle aangeboden gekregen. Nu ik jou reisschema zie lijkt dat mij ook wel zeer interessant. Zeker omdat de prijs nagenoeg hetzelfde tegen meer overnachtingen. Is dit misschien een uitgebreide versie van Western Highlights van Exit? Zo ja, wat is hierbij jullie overweging geweest? Ik zie er eerlijk gezegd tegenop om heel veel te rijden.
Ook ben ik van plan om 6 dagen naar Hawaii te gaan waarbij ik zowel Oahu als Maui wil zien? Waarom hebben jullie alleen voor Maui gekozen?
In welk hotel slapen jullie op Maui?
Aangezien ik eerder ga kan ik je doorgeven hoe het was!
Graag je reactie (anderen mogen natuurlijk ook reageren)
Groeten, Richie.
-
- Amerika-ontdekker
Richie,
Wij hebben de reis "best of the west" gekozen, 21 dagen. En daar hebben we wat aanpassingen in gedaan omdat ik graag naar Moab wilde om te raften.
Het is zowiezo wel veel reizen natuurlijk in zo'n groot gebied als je alles wilt zien, maar je kan je reis dus aanpassen. Dan zou je dus wel de mooie dingen moeten missen zoals bryce canyon, monument valley of San Fransisco/Los Angeles. Dat ligt allemaal zo ver uit elkaar dat je wel veel km moet maken.
De Western triangel is 12 dagen, deze reis is 21 dagen. En ik wilde genoeg tijd hebben om zoveel mogelijk "highlights" te zien.
We zitten op Maui in hotel Maui coast, ziet er goed uit. Ik heb van exit van alle hotels waar we overnachten foldertjes gehad en een boekje over californië en Hawaii! Leuk.
Ik zou ook graag meerdere eilanden op Hawaii bezoeken, maar het budget was al meer dan op voor zo'n reis. En daarbij na 3 weken reizen is een week rust ook wel fijn. Volgens mij is er genoeg te doen op Maui en we hebben (lijkt bijna voor niks) er ook een huurauto bij.
Ik ben benieuwd wat het wordt. Met western triangle kom je niet ver het binnenland in en daar is juist zoveel moois te zien, je komt er niet zo snel weer, dus als je de kans hebt moet je dat zeker doen! Best of the west is wel wat duurder hoor.
Laat je nog weten wat het wordt?
Groeten, lekkeretosti
Wij hebben de reis "best of the west" gekozen, 21 dagen. En daar hebben we wat aanpassingen in gedaan omdat ik graag naar Moab wilde om te raften.
Het is zowiezo wel veel reizen natuurlijk in zo'n groot gebied als je alles wilt zien, maar je kan je reis dus aanpassen. Dan zou je dus wel de mooie dingen moeten missen zoals bryce canyon, monument valley of San Fransisco/Los Angeles. Dat ligt allemaal zo ver uit elkaar dat je wel veel km moet maken.
De Western triangel is 12 dagen, deze reis is 21 dagen. En ik wilde genoeg tijd hebben om zoveel mogelijk "highlights" te zien.
We zitten op Maui in hotel Maui coast, ziet er goed uit. Ik heb van exit van alle hotels waar we overnachten foldertjes gehad en een boekje over californië en Hawaii! Leuk.
Ik zou ook graag meerdere eilanden op Hawaii bezoeken, maar het budget was al meer dan op voor zo'n reis. En daarbij na 3 weken reizen is een week rust ook wel fijn. Volgens mij is er genoeg te doen op Maui en we hebben (lijkt bijna voor niks) er ook een huurauto bij.
Ik ben benieuwd wat het wordt. Met western triangle kom je niet ver het binnenland in en daar is juist zoveel moois te zien, je komt er niet zo snel weer, dus als je de kans hebt moet je dat zeker doen! Best of the west is wel wat duurder hoor.
Laat je nog weten wat het wordt?
Groeten, lekkeretosti
- richie part
- Amerika-ontdekker
Bedankt voor je reactie Lekkeretosti,
Ik begrijp je overwegingen. Alleen wij zijn beperkt in onze tijd en ons budget. We hebben maximaal 3 weken. Dat betekent dus dat ik moet kiezen voor een reis waarin ik ga voor kwaliteit en minder moet gaan voor kwantiteit. Daarnaast ken ik mijn verloofde een beetje en die ziet het volgens mij niet zo zitten om te lang in de auto te zitten, dit is al heel wat.
Kortom de hoogtepunten die ik kan zien daar wil ik optimaal van genieten. Ik heb van Exit de volgende aanbieding ontvangen:
3 overnachtingen in Las Vegas
1 overnachting in Bakersfield
1 overnachting in Mariposa
3 overnachtingen in San Francisco
1 overnachting in Monterey
1 overnachting in Pismo Beach
2 overnachtingen in het in Los Angeles
4 overnachtingen in Oahu
4 overnachtingen in het Maui Coast hotel op Maui
1 overnachting in Los Angeles (voor de terugreis)
Wat is jouw mening hierover?
Groeten, Richie
Ik begrijp je overwegingen. Alleen wij zijn beperkt in onze tijd en ons budget. We hebben maximaal 3 weken. Dat betekent dus dat ik moet kiezen voor een reis waarin ik ga voor kwaliteit en minder moet gaan voor kwantiteit. Daarnaast ken ik mijn verloofde een beetje en die ziet het volgens mij niet zo zitten om te lang in de auto te zitten, dit is al heel wat.
Kortom de hoogtepunten die ik kan zien daar wil ik optimaal van genieten. Ik heb van Exit de volgende aanbieding ontvangen:
3 overnachtingen in Las Vegas
1 overnachting in Bakersfield
1 overnachting in Mariposa
3 overnachtingen in San Francisco
1 overnachting in Monterey
1 overnachting in Pismo Beach
2 overnachtingen in het in Los Angeles
4 overnachtingen in Oahu
4 overnachtingen in het Maui Coast hotel op Maui
1 overnachting in Los Angeles (voor de terugreis)
Wat is jouw mening hierover?
Groeten, Richie
De overnachting in LA op de terugweg is zeer aan te bevelen. Anders moet je voor je 2 nachten in een vliegtuig doorbrengen i.v.m. het overbruggen van de tijdzone's.
Probeer wel op redelijke tijd te vliegen, wij kwamen om 11 uur 's avonds aan en moesten om 5 uur weer naar het vliegveld. Was er jammergenoeg maar een paar uur om te slapen, maar wel op comfortabele bedden (Marriott) en lekker even douchen.
Vraag ontbijt op je kamer voor je weggaat, hebben wij ook gedaan alleen niet gekregen, waarom ?? niemand wist waarom.
Voor de rest ziet het er leuk uit. Op Hawaii heb je in ieder geval een heerlijke temperatuur en een windje.
Geniet ervan !
Probeer wel op redelijke tijd te vliegen, wij kwamen om 11 uur 's avonds aan en moesten om 5 uur weer naar het vliegveld. Was er jammergenoeg maar een paar uur om te slapen, maar wel op comfortabele bedden (Marriott) en lekker even douchen.
Vraag ontbijt op je kamer voor je weggaat, hebben wij ook gedaan alleen niet gekregen, waarom ?? niemand wist waarom.
Voor de rest ziet het er leuk uit. Op Hawaii heb je in ieder geval een heerlijke temperatuur en een windje.
Geniet ervan !
Groetjes, Nel
- richie part
- Amerika-ontdekker
- richie part
- Amerika-ontdekker
Beste Amerika Lovers,
Graag jullie mening over de volgende route
- 1 overnachting in Los Angeles
- 2 overnachtingen Las Vegas
- 1 overnachting Grand Canyon
- 1 overnachting Bryce Canyon
- 1 overnachting in Las Vegas
- 1 overnachting in Lone Pine
- 1 overnachting in Mammoth Lakes
- 1 overnachting in Mariposa
- 2 overnachtingen in San Francisco
- 1 overnachting in Monterey
- 1 overanchting in Santa Barbara
- 4 overnachtingen op Oahu
- 4 overnachtingen op Maui
Groeten, Richie
Graag jullie mening over de volgende route
- 2 overnachtingen Las Vegas
- 1 overnachting Grand Canyon
- 1 overnachting Bryce Canyon
- 1 overnachting in Las Vegas
- 1 overnachting in Lone Pine
- 1 overnachting in Mammoth Lakes
- 1 overnachting in Mariposa
- 2 overnachtingen in San Francisco
- 1 overnachting in Monterey
- 1 overanchting in Santa Barbara
- 4 overnachtingen op Oahu
- 4 overnachtingen op Maui
Groeten, Richie
-
- Amerika-newbie
- Contacteer:
Hoi hoi!
Ik ben een newbie hier maar wil tegen iedereen zeggen die naar los angeles gaat en misschien twijfelt of hij/zij naar disney gaat: Echt doen want dit jaar viert Disneyland Anaheim zijn 50 jarig jubileum!!! Ze vieren het lekker uitbundig in het park met bijv. een tentoonstelling over disney 50 jaar en de parade is veel langer!. Kortom het is nu wat specialer dan normaal!
Ik ben een newbie hier maar wil tegen iedereen zeggen die naar los angeles gaat en misschien twijfelt of hij/zij naar disney gaat: Echt doen want dit jaar viert Disneyland Anaheim zijn 50 jarig jubileum!!! Ze vieren het lekker uitbundig in het park met bijv. een tentoonstelling over disney 50 jaar en de parade is veel langer!. Kortom het is nu wat specialer dan normaal!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1017 Weergaves
-
Laatste bericht door Hyard
-
- 13 Reacties