Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Boete : hoe 5$ 55$ wordt

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
brekson
Amerikafan

Boete : hoe 5$ 55$ wordt

Bericht door brekson »

Ik krijg net een brief in de bus van Alamo
Ik zou op de golden gatebridge mijn tol niet betaald hebben

Nu kan dit wel zijn, maar Alamo overdrijft wel een beetje
Tol = 5$ , niet betaald : 25$ boete maakt 30$
Alamo rekent echter nog 25$ servicekosten aan ( voor deze brief waarschijnlijk )
Dus 55$ te betalen :cry:

Nu dacht ik dat ik die dag niet hoefde te betalen !!!!!
Blijkbaar ( ik ben gefotografeerd ) reed ik door de "fasttrack lane".
Maar ik zag ook geen andere lanes, er stond volgens mij een bordje met opschrift " no toll"
Maar ja , daar kan ik weinig aan doen denk ik

Enige mogelijk heb ik nog : ik kan de boete van 30$ betalen via de site bayareafastrak.org en dan aan alamo weten dat de boete al betaald is :wink: :wink:
Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.
pnijssen
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door pnijssen »

De toll is hier nog nooit gratis geweest en dat zal ook wel nooit gebeuren.
Je schreef al dat je de Fasttrack toll poortje was doorgegaan en ik kan mij voorstellen dat je dit snel gebeurt als je het niet gewend bent. Er is overigens altijd een Cash toll poortje open waar je cash kunt betalen.

Mijn vraag is, ben je tijdens de spits er doorheen gereden (5.00-10.00) en/of van (15.00-19.00uur). Bedoel als je kunt aantonen dat je er met 3 of meer in de wagen zat dan had je namelijk de carpool strook mogen nemen waar je geen toll voor betaald.
Mocht je met zijn tweetjes in een tweezitter hebben gereden dan geld dit ook.
Eagle
Amerikafan

Bericht door Eagle »

Ik denk dat je geen moeite moet doen om te bewijzen dat je met meerdere personen in de wagen zat om de boete niet te hoeven te betalen als je gefotografeerd ben.
De foto zal wel bewijzen dat dit niet zo was, en dat dit dus niet teld als carpooler. Die zijn daar ook niet zot hoor. ze zullen dit daar al wel meer mee gemaakt hebben.
Djeli
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Djeli »

Wij hebben inderdaad dezelfde boete gekregen. Probleem bij ons was dat we maar 3 dollar cash op zak hadden. We hadden er totaal geen rekening meegehouden dat we niet met creditcard konden betalen! (beetje stom, maar het is niet anders)

Gaat dat werken via de site bayareafastrak.org en dan klagen bij Alamo? Alamo heeft namelijk de boete al van mijn creditcard afgeschreven!
f.lammertsma
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Re: Boete : hoe 5$ 55$ wordt

Bericht door f.lammertsma »

ik heb ook nooit betaald alle auto s reden door was geen betaal katoor open om 3uur in de middag
grtjes fer
amerika mijn vacantieland
KIJK NAAR MIJN SITE http://www.ferlammertsma.nl voor mijn planning 2008.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer