Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Autohuur

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
tomas
Amerika-ontdekker

Autohuur

Bericht door tomas »

Wij hebben gisteren eindelijk onze vliegtickets geboekt! We vliegen op 2 Juni naar Phoenix en vliegen op 30 Juni weer terug vanaf Phoenix.

Ik weet dat er al veel vragen gesteld zijn over dit onderwerp maar kon toch niet echt een goed antwoord op mijn vraag vinden. We willen voor 28 dagen een SUV huren om rond te trekken door Californie en Nevada. Nu vinden we de prijzen wat aan de hoge kant. Bij verschillende bedrijven zien we prijzen van rond de 1400 EUR waarna er ook nog een jongerentoeslag van 200 EUR pp bovenop komt (we zijn 23). Zijn dit normale prijzen of kan het goedkoper?

Alvast bedankt.
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Wacht even op de nieuwe tarieven van http://www.usareisen.de, deze komen binnenkort beschikbaar. Vorig jaar gaven ze een interessante vroegboekkorting op reserveringen vóór 31 dec.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Waar heb je dan gekeken? Heb je al bij usareisen.de gekeken? Ik heb er zelf nog geen ervaring mee, maar iedereen is er erg positief over.

Maar wat je ook doet, die underage zul je niet kunen ontlopen.

Ik heb een Holland International gids liggen uit 2006 en die geeft 66 euro per dag (underage pakket Alamo) voor een 4 wheel drive, dus dan zit je op ruim 1800 voor 28 dagen. Er zijn natuurlijk veel goedkopere modellen.

Bij http://www.usareisen.de zie ik bij Alamo een midsize SUV per week voor 197 euro (789 voor 4 weken), en een full size SUV voor 292 per week (1168 voor 4 weken). Tarieven 2007. Wat er dan nog bij komt voor de underage weet ik niet.

Marianne
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

De U-25 (onder 25 jaar) tarieven via Usa-reisen.de bij Alamo waren voor dit jaar: Midsize SUV € 240 per week, dus € 960 voor vier weken, en een Fullsize SUV € 338 per week, dus € 1352 voor vier weken. Dit is het tarief met het uitgebreide pakket.

Harry
Gunther
Amerika-ontdekker

Bericht door Gunther »

Waarbij ik wel wil opmerken:

USAreisen.de vermeld dat underage van 19 t/m 25 jaar is, maar alléén in de staten NY en Michigan mag je huren vanaf je 19e. In alle andere staten is dit vanaf 21 jaar.

Ik wilde graag een auto huren in Californië, maar moest die dus komen ophalen in Detroit ;)
psychobilly
Amerika-newbie

Bericht door psychobilly »

Ik ben zelf 23 en heb in september ook het zuidwesten bezocht. Ik haalde deze af in Las Vegas en bracht hem terug in Los Angeles. De $20 als underage fee zal je niet kunnen ontlopen. Ik huurde bij Avis, en deed dit via Connections, zodat ik er zeker van was dat er geen addertjes onder het gras zaten. Zo heb je meteen ook een all-in verzekering zonder franchise. We wisten verder dat Avis in Las Vegas niet over kleine wagens beschikt, dus huurden we een sub-compact en kregen voor die prijs een SUV (Jeep Grand Cherokee). De reden hiervoor is dat er normaalgezien in dit uitgestrekte en hete zuidwesten niemand daadwerkelijk met een kleine (sub)compact rondrijdt of zelfs wil rondrijden. Het is dus goed mogelijk dat dit ook opgaat voor Phoenix. Moest je dit toch willen proberen, zoek het dan echter heel goed uit, zodat je toch niet met een klein wagentje zou opgescheept zitten.
Op die manier heb ik per week €175 (Euro)+ $100 (Dollar)(underage fee) betaald.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer