Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Is Palm Springs leuk?????
Is Palm Springs leuk?????
Tijdens onze rondreis willen we ook graag Palm Springs bezoeken, maar twijfelen of we er een of twee nachten zullen blijven.
Op weg naar Las Vegas kunnen we ook nog een nacht in Barstow verblijven. Wat zouden jullie adviseren?
Iemand nog hoteltips; zowel voor Palm Springs als Barstow?
groeten, Diane
Op weg naar Las Vegas kunnen we ook nog een nacht in Barstow verblijven. Wat zouden jullie adviseren?
Iemand nog hoteltips; zowel voor Palm Springs als Barstow?
groeten, Diane
We komen uit San Diego!
Palm Springs staat sowieso op ons programma, maar we hebben twee dagen te "spenderen" voordat we naar Las Vegas gaan!
Mijn vraag is dus, of Palm Springs leuk "genoeg" is voor twee nachten of dat we beter een nacht in Barstow door kunnen brengen, zodat de reistijd naar LV korter wordt!
Palm Springs staat sowieso op ons programma, maar we hebben twee dagen te "spenderen" voordat we naar Las Vegas gaan!
Mijn vraag is dus, of Palm Springs leuk "genoeg" is voor twee nachten of dat we beter een nacht in Barstow door kunnen brengen, zodat de reistijd naar LV korter wordt!
Ik zou lekker een extra dag in San Diego blijven! Palm Springs is niet echt interessant genoeg om daar 2 nachten te blijven als je het mij vraagt. En zo te lezen is Barstow nu ook niet echt geweldig.
De reis van Palm Springs naar Las Vegas is goed te doen in 1 dag, zodat je een dag langer in San Diego kunt blijven.
Succes met de planning!
De reis van Palm Springs naar Las Vegas is goed te doen in 1 dag, zodat je een dag langer in San Diego kunt blijven.
Succes met de planning!
In Palm Springs is een park, het heet de Living Desert, je kunt er wandelen of een rondrit nemen, Er wordt van alles verteld en getoond over de planten die in de woestijn (over)leven en de dieren. Wij vonden het echt het bezoek waard.
Ook is er de Aerial Tramway, een kabelbaan die vrij stijl omhoog gaat, je gaat door vijf klimaatzones, je vertrekt in woestijn en je eindigt in sneeuw (hoeveel dat hangt ervanaf). Heel leuk.
Ook is er de Aerial Tramway, een kabelbaan die vrij stijl omhoog gaat, je gaat door vijf klimaatzones, je vertrekt in woestijn en je eindigt in sneeuw (hoeveel dat hangt ervanaf). Heel leuk.
Palm Springs is fantastisch voor 2 dagen, je kunt een dag hiken in de berg om Palm Springs, (super mooi)!!! je kunt een dag winkelen, golfen, etc.diane schreef:We komen uit San Diego!
http://www.palm-springs.org/scenicexcursions.html
I love Palm Springs
Live and let live is what I aspire to
American
Californian
American
Californian
-
koenbossuyt
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
In augustus verblijven we in The Chase Hotel en betalen $100 voor 4 personen (ontbijt inbegrepen). Als je op donderdagavond daar bent, kan je genieten van het Village Fest (hele jaar door)
http://www.chasehotelpalmsprings.com/
Palm Springs Village Fest, sponsored by the City of Palm Springs every Thursday evening (except holidays) on Palm Canyon Dr. from Baristo Rd. to Amado Rd., featuring a variety of local artists, musicians, designers, fresh foods offering and displaying quality arts and crafts, great food, live entertainment, children's activities and a certified Farmers Market.
http://www.chasehotelpalmsprings.com/
Palm Springs Village Fest, sponsored by the City of Palm Springs every Thursday evening (except holidays) on Palm Canyon Dr. from Baristo Rd. to Amado Rd., featuring a variety of local artists, musicians, designers, fresh foods offering and displaying quality arts and crafts, great food, live entertainment, children's activities and a certified Farmers Market.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
http://nieuwenoord.web-log.nl
Dag 13 en 14 van ons reisverslag. De eerste dag viel tegen, de tweede dag was gaaf! Ik zou zeker een dagje blijven, misschien wel twee!
Dag 13 en 14 van ons reisverslag. De eerste dag viel tegen, de tweede dag was gaaf! Ik zou zeker een dagje blijven, misschien wel twee!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht