Na uren te hebben gelezen mij eindelijk geregistreerd op het forum! Korte introductie: ik ben Tim, 21 jaar, student, en ga met mijn ouders en twee broertjes naar de VS ter gelegenheid van het 25-jarig huwelijk van mijn ouders. Zij hadden geen zin in een feest maar wilden in Amerika kijken

De route is al definitief, alles geboekt en we vertrekken volgende week woensdag. Ik twijfel alleen best wel over de invulling van de dagen. Aangezien het de eerste keer is moet ik het doen met de verhalen op internet. Tips zijn zeer welkom!
De reis is overigens geboekt bij Tioga Tours, top reisbureau!
In het kort:
Dag 1: (heenreis) Las Vegas
Dag 2: Las Vegas
Dag 3: Las Vegas -> Grand Canyon
Dag 4: Grand Canyon -> Page
Dag 5: Page -> Hurricane
Dag 6: Hurricane -> Death Valley
Dag 7: Death Valley -> Oakhurst
Dag 8: Oakhurst
Dag 9: Oakhurst -> San Francisco
Dag 10: San Fransisco
Dag 11: San Fransisco (terugreis)
Met wat invulling:
Dag 1: (heenreis) Las Vegas
Landen om 18.45 lokale tijd. Dan huurauto ophalen en naar het hotel gaan.
’s Avonds wie fut heeft stad verkennen
Dag 2: Las Vegas
’s ochtends ontbijten in Paris hotel.
11.00 uur opgehaald met limo voor het hertrouwen van mijn ouders (cadeau/verrassing van mijn broertjes en ik)
12.30 uur ongeveer weer terug in het hotel
’s middags shoppen in Premium Outlet Center en Fashion Show Center
’s avonds dineren bij .... en de stad ontdekken. Stratosphere Tower nog bezoeken? En dan ’s avonds of overdag?
Dag 3: Las Vegas -> Grand Canyon
’s ochtends ontbijten en vroeg vertrekken
korte stop bij de Boulder Dam
’s middags Grand Canyon bezoeken (wandeling East Rim)
Dag 4: Grand Canyon -> Page
Is maar een korte autorit maar wil hem langzaam doen, over de west rim drive, paar keer stoppen.
In Page is Antelope Canyon interessant?
Dag 5: Page -> Hurricane
Dit is een lastige, we kunnen omrijden via Bryce, of zal Zion leuker zijn of allebei maar dat is veel te kort in 1 dag lijkt mij. Alhoewel er in Hurricane niet veel te doen is lijkt mij.
Dag 6: Hurricane -> Death Valley
Vroeg vertrekken, richting Death Valley. Wat is hier leuk om te doen? Lijkt me an sich al erg apart maar zijn er echt highlight die je gezien MOET hebben?
Dag 7: Death Valley -> Oakhurst
Via de Tioga Pass (indien open) Yosemite binnenrijden, dan richting Oakhurst.
Inchecken in hotel en ’s middags zuiden van Yosemite Park bezoeken (met de sequoia’s).
Dag 8: Oakhurst
Vroeg Yosemite Park in en voornamelijk in de Valley verblijven (wandelingen maken).
Dag 9: Oakhurst -> San Francisco
Richting San Fransisco, hotel inchecken, stad verkennen
Dag 10: San Francisco
Toeristische dingen doen, Golden Gate Bridge/Trams/misschien Alcatraz?
Dag 11: San Fransisco (terugreis)
Rustig ontbijten, richting vliegveld, auto inleveren en terugreizen.
Eigenlijk ben ik vooral geinteresseerd naar tips. In de trant van "doe dit, anders krijg je echt spijt". Of ga hier kijken en niet daar, etc.
Maar ook: als je daar ben moet je die excursie doen, of daar eten. Dat buffet is beter dan die enz

Alvast heel erg bedankt!