Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Drop off kosten huurwagen Phoenix - Las Vegas
Drop off kosten huurwagen Phoenix - Las Vegas
Iemand ervaring met huurwagens met als ophaalplaats Phoenix en achterlaten in Las Vegas? Drop-off kosten?
Bedankt
Bedankt
- jmvdc
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Wij vertrekken mei 2008 naar Las Vegas en onze ticketten net geboekt.
Het plan was om van Phoenix-Phoenix te vliegen(rondreis). Later veranderden we dat in Phoenix - Las Vegas, maar de drop off kosten bleken 350 dollar te zijn. Dan maar beslist om rechtstreeks op Las Vegas te vliegen, onze "tour" te doen en terug te vertrekken uit Las Vegas
Veel succes
Het plan was om van Phoenix-Phoenix te vliegen(rondreis). Later veranderden we dat in Phoenix - Las Vegas, maar de drop off kosten bleken 350 dollar te zijn. Dan maar beslist om rechtstreeks op Las Vegas te vliegen, onze "tour" te doen en terug te vertrekken uit Las Vegas
Veel succes
-
erki
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Toevallig vorige week bij Alamo geinformeerd (bij een andere zag ik 150 USD staan) en die kwamen met hetzelfde bedrag als antwoord.Pete.Z schreef:Hangt van de verhuurder af, ik denk dat de meeste geen kosten zullen rekenen op deze route.
Ik weet uit mijn hoofd dat Alamo/National dat in ieder geval niet doet.
- Pete.Z
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het zou natuurlijk veranderd kunnen zijn, het verschilt meestal per jaar.
Maar vorig jaar kregen we van het reisbureau via Sunny-Cars ook te horen dat tussen Phoenix en San-Francisco 300 dollar drop-off kosten waren, terwijl ik zeker wist dat het niet zo was.
gelukkig had ik in dat geval gelijk.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er nooit naar kijk,ik neem de eventuele kosten maar voor lief, een beetje handige route vindt ik persoonlijk toch belangrijker, zeker als je, zoals wij, vaak maar een dag of 10 daar bent telt dat zwaarder dan op een reis van 4 weken natuurlijk.
Maar vorig jaar kregen we van het reisbureau via Sunny-Cars ook te horen dat tussen Phoenix en San-Francisco 300 dollar drop-off kosten waren, terwijl ik zeker wist dat het niet zo was.
gelukkig had ik in dat geval gelijk.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er nooit naar kijk,ik neem de eventuele kosten maar voor lief, een beetje handige route vindt ik persoonlijk toch belangrijker, zeker als je, zoals wij, vaak maar een dag of 10 daar bent telt dat zwaarder dan op een reis van 4 weken natuurlijk.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 5745 Weergaves
-
Laatste bericht door Moniquevr
-
- 7 Reacties