Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Los Angeles
-
RichardPhotography
- Amerika-ontdekker
Los Angeles
We vertrekken 28 oktober naar Los Angeles.
Nu halen we onze huurauto pas op 1 november op.
Hierdoor zullen we dus de eerste 4 nachten in Los Angeles verblijven.
We zaten er aan te denken om deze dagen naar DisneyWorld te gaan en misschien naar de Universal studio's.
Mijn vragen zijn nu:
- Ligt DisneyWorld bij de Universal studio's in de buurt?
- Welke hotels raden jullie ons aan?
- Hebben we aan 3 dagen voldoende?
- Zo niet, wat zou het verstandigste zijn op deze dagen te bezoeken?
Alvast bedankt voor jullie reacties...
Nu halen we onze huurauto pas op 1 november op.
Hierdoor zullen we dus de eerste 4 nachten in Los Angeles verblijven.
We zaten er aan te denken om deze dagen naar DisneyWorld te gaan en misschien naar de Universal studio's.
Mijn vragen zijn nu:
- Welke hotels raden jullie ons aan?
- Hebben we aan 3 dagen voldoende?
- Zo niet, wat zou het verstandigste zijn op deze dagen te bezoeken?
Alvast bedankt voor jullie reacties...
-
Vegasgirl
- Amerikakenner
- Contacteer:
Is je planning om niets te doen in LA, dan kan je zeker dit wel rond krijgen in 3 dagen. Wil je nog wat van LA zien, dan zou ik Disney beperken tot 1 dag en wellicht dan nog 1 dag Universal doen, dan kan je nog 1 dag LA highlights doen.
Voor Disney kan je misschien gewoon het beste een hotel in Anaheim nemen, vaak kan je dan lopend nr het park. Universal is echter weer een eindje verderop, dus misschien is die auto toch handig?
Entrees zijn vaak wel duur, dus wij kopen niet een kaartje voor een park om er maar een paar uurtjes te blijven (zo is universal $60 pp) -dat idee hadden wij nl laatst nog, maar na het zien van de prijzen hebben we dat dus toch maar niet gedaan-.
Voor Disney kan je misschien gewoon het beste een hotel in Anaheim nemen, vaak kan je dan lopend nr het park. Universal is echter weer een eindje verderop, dus misschien is die auto toch handig?
Entrees zijn vaak wel duur, dus wij kopen niet een kaartje voor een park om er maar een paar uurtjes te blijven (zo is universal $60 pp) -dat idee hadden wij nl laatst nog, maar na het zien van de prijzen hebben we dat dus toch maar niet gedaan-.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Ik ben het helemaal eens met JanJaap, haal meteen die auto bij aankomst, ik vind dat je zoveel gemak hebt van de auto in LA. In LA is het openbaar vervoer vergeleken met bv.New York of San Francisco gewoon slecht geregeld, en als je alles met een taxi wilt doen ben je duurder uit dan met een huurauto.
Harry
Harry
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Los Angeles
Ik zou zeggen: spit even het forum door, er is recent heel veel geschreven over LA in 3 dagen (zie http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=11700 ) en ook over hotels is al ontzettend veel geschreven (hiervoor kun je de zoekfunctie gebruiken).
Zonder auto is het misschien wat lastig, maar het hangt er ook vanaf wat je wilt doen.
Er zijn vaak excursies mogelijk vanaf je hotel, maar of dat handig is weet ik niet.
Voor Hollywood ligt Orchid Suites erg goed; je kunt daarvandaan met de metro naar Universal studios. Vlakbij Orchid Suites liggen meer hotels, daar is hier ook al eens over geschreven.
Marianne
Zonder auto is het misschien wat lastig, maar het hangt er ook vanaf wat je wilt doen.
Er zijn vaak excursies mogelijk vanaf je hotel, maar of dat handig is weet ik niet.
Nee, zal gauw een uurtje rijden zijn. (Het is Disney land, Disneyworld ligt in Florida)RichardPhotography schreef:We vertrekken 28 oktober naar Los Angeles.
Mijn vragen zijn nu:
RichardPhotography schreef:- Welke hotels raden jullie ons aan?
Voor Hollywood ligt Orchid Suites erg goed; je kunt daarvandaan met de metro naar Universal studios. Vlakbij Orchid Suites liggen meer hotels, daar is hier ook al eens over geschreven.
Marianne
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien heb je hier nog iets aan: gratis shuttle van Anaheim naar Universal Studios: http://www.universalstudioshollywood.co ... uttle.html
Marianne
Marianne
-
RichardPhotography
- Amerika-ontdekker
Allemaal alvast bedankt voor jullie reacties.
We waren in eerste instantie ook van plan om de auto meteen bij aankomst op te halen, maar als we dat zouden doen waren we voor de autohuur meer dan €100,- extra kwijt. Dit komt omdat oktober nog onder de dure maanden valt.
Nu zijn we van plan om de eerste dagen naar Disney en eventueel naar de Universal Studio's te gaan. Dit waren we eerst van plan om aan het einde van de vakantie te doen.
Maar nu gaan we aan het einde LA zelf bezichtigen, omdat we dan wel een auto hebben.
Dus nu vroegen wij ons af of we aan die dagen zat hebben om Disney en de Universal studio's te bezoeken en welke hotels gunstig liggen.
Verder vraag ik me ook af of er vanuit de hotels daar ook shuttel bussen rijden vanaf het vliegveld?
Richard
We waren in eerste instantie ook van plan om de auto meteen bij aankomst op te halen, maar als we dat zouden doen waren we voor de autohuur meer dan €100,- extra kwijt. Dit komt omdat oktober nog onder de dure maanden valt.
Nu zijn we van plan om de eerste dagen naar Disney en eventueel naar de Universal Studio's te gaan. Dit waren we eerst van plan om aan het einde van de vakantie te doen.
Maar nu gaan we aan het einde LA zelf bezichtigen, omdat we dan wel een auto hebben.
Dus nu vroegen wij ons af of we aan die dagen zat hebben om Disney en de Universal studio's te bezoeken en welke hotels gunstig liggen.
Verder vraag ik me ook af of er vanuit de hotels daar ook shuttel bussen rijden vanaf het vliegveld?
Richard
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 2085 Weergaves
-
Laatste bericht door BE-WDW
-