Sinds die avond wellelie schreef:Oh, ik dacht, dat zal wel een stelletje zijnndekker schreef: nee ik ben degene waar ze zich angstvallig aan vast klampt....
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hans Klok
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
'Will Call' betekent dat je ze bij de kassa van het theater kunt afhalen. Is dus geen plaats.Robinho24 schreef:Heeft er iemand ervaring met het ophalen van de kaarten voor Hans Klok bij Will Call?
Heeft iemand een idee waar dit ligt?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
enger003
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ter aanvulling: het is meestal een aparte kassa, waarboven 'Will Call' staat.
Dus wel bij de goede kassa vragen.
Disney kent hetzelfde systeem.
Eric
Dus wel bij de goede kassa vragen.
Disney kent hetzelfde systeem.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
heb zo ook mijn kaarten gehaald. Zorg dat je legitimatie en je credit card bij je hebt (de card waarmee je dus je kaartjes besteld en betaald hebt) Ik heb mijn kaartjes die middag opgehaald zonder te hoeven wachten.Robinho24 schreef:Heeft er iemand ervaring met het ophalen van de kaarten voor Hans Klok bij Will Call?
Heeft iemand een idee waar dit ligt?
can't wait to travel again.....
De show van Hans Klok bezocht.
Hadden kaarten voor "vak 104" en dit waren prima plaatsen (rij Y stoel 1 en 2). (volgens mij zie je het op alle plaatsen gewoon goed!)
Het was lang niet uitverkocht bij onze show.
Pamela heeft in totaal slechts 10 minuten meegewerkt in de show. Show was verder wel heel leuk. Je wordt eigenlijk gewoon voor de gek gehouden waar je bij zit, en je snapt er gewoon niks van!
Hadden kaarten voor "vak 104" en dit waren prima plaatsen (rij Y stoel 1 en 2). (volgens mij zie je het op alle plaatsen gewoon goed!)
Het was lang niet uitverkocht bij onze show.
Pamela heeft in totaal slechts 10 minuten meegewerkt in de show. Show was verder wel heel leuk. Je wordt eigenlijk gewoon voor de gek gehouden waar je bij zit, en je snapt er gewoon niks van!
- YvonnePaul
- Amerika-ontdekker
- YvonnePaul
- Amerika-ontdekker
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien kunnen de siliconen niet langer dan 10 minuten tegen de warmte van de podiumverlichting... beginnen ze slap te worden, weg te zakken, te smelten, eruit te vallen en zo... probably not a pretty sight!lelie schreef:Wat raar dat Pamela zo kort werkt. Misschien is ze te duur voor Hans en kan hij maar 10 minuten betalen

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
ndekker
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik zat paar weken geleden vooraan, en ja die meloenen van pam vielen bijna uit hun verpakking... Moet wel zeggen dat ze voor haar 40 jaar een mooi lichaam heeft, ook al is het plastic.Dento schreef:Misschien kunnen de siliconen niet langer dan 10 minuten tegen de warmte van de podiumverlichting... beginnen ze slap te worden, weg te zakken, te smelten, eruit te vallen en zo... probably not a pretty sight!lelie schreef:Wat raar dat Pamela zo kort werkt. Misschien is ze te duur voor Hans en kan hij maar 10 minuten betalen
can't wait to travel again.....
ben afgelopen donderdag de 17e geweest,ik zat in vak 13,rij AA en stoel a en b dus helemaal recht vooraan tickets waren 109 dollar p.p,pamela stond al met al op 2 meter afstand van me.ik vond de show wel leuk,maar niet dat je zegt wauw waanzinnig !!ik vond het leuk om pamela gezien te hebben en daar houd het ook mee op.ik ben ook naar KA,Mystere en Blue man group en Celine Dion geweest,dat waren veeeel betere shows.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 3 Reacties
- 1061 Weergaves
-
Laatste bericht door Marcopstal