Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

2-Park Flex ticket Universal Studios & Sea World

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
kristien
Amerika-ontdekker

2-Park Flex ticket Universal Studios & Sea World

Bericht door kristien »

Hoi,

Het combi ticket voor universal studios & sea world kost $99,00 volgens site van universal. We zouden beide parken doen en dan lijkt het logisch dat we voor dit combi ticket gaan. Maar voor universal was ik ook van plan om een Front of Line Pass te nemen, kan dit? Kun je de 2 combineren?
GinoW
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: 2-Park Flex ticket Universal Studios & Sea World

Bericht door GinoW »

kristien schreef:Hoi,

Het combi ticket voor universal studios & sea world kost $99,00 volgens site van universal. We zouden beide parken doen en dan lijkt het logisch dat we voor dit combi ticket gaan. Maar voor universal was ik ook van plan om een Front of Line Pass te nemen, kan dit? Kun je de 2 combineren?
Hoi Kristien,

Wij waren hetzelfde aan het uitzoeken.
En helaas is dit niet te combineren.

Je zult dus moeten afwegen hoe belangrijk de FOL pas voor je is.
Aangezien wij ingepland hebben om op Labour day (3 sept) naar Universal Studios te gaan, is de FOL voor ons belangrijk.

Het ligt er dus een beetje aan of je in het hoogseizoen of op drukke dagen gaat.
Eefje
Amerika-ontdekker

Bericht door Eefje »

Volgens mij kan je in Universal Studios je gewone ticket laten upgraden naar FOL. Dit kan aan een stand op het einde van "main street"...

Weet wel niet juist hoeveel dit kost...
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Eefje schreef:Volgens mij kan je in Universal Studios je gewone ticket laten upgraden naar FOL. Dit kan aan een stand op het einde van "main street"...

Weet wel niet juist hoeveel dit kost...
Dit klopt inderdaad, maar ik weet niet of het met een combiticket met Seaworld ook kan.. of krijg je dan twee aparte kaartjes?

Vorig jaar kostte die upgrade iets van 45 dollar, meen ik.
GinoW
Amerikakenner

Bericht door GinoW »

Ik heb de situatie in een mail uitgelegd aan Universal Studios.
Als ik antwoord heb, dan laat ik het wel weten.

Ik las overigens hier op het forum dat sommigen de studio tour 2x gedaan hebben. Zie je dan ook 2x verschillende dingen?
kristien
Amerika-ontdekker

Bericht door kristien »

GinoW schreef:Ik heb de situatie in een mail uitgelegd aan Universal Studios.
Hartelijk dank! :)
Wat je vraag over 2e studio tour betreft, heb ook geen idee, mijn eerste keer usa!

groetjes
GinoW
Amerikakenner

Bericht door GinoW »

kristien schreef:
GinoW schreef:Ik heb de situatie in een mail uitgelegd aan Universal Studios.
Hartelijk dank! :)
Wat je vraag over 2e studio tour betreft, heb ook geen idee, mijn eerste keer usa!

groetjes
Voor mij ook. Maar dat heb ik gelezen van anderen op dit forum :D
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

GinoW schreef: Ik las overigens hier op het forum dat sommigen de studio tour 2x gedaan hebben. Zie je dan ook 2x verschillende dingen?
Ik denk dat het is omdat het uitmaakt of je links of rechts in de tram zit. Een keer links en een keer rechts zitten is handig als je foto's wilt maken, maar ook aan te raden als je echt niets wilt missen.

Voor degenen die de studio tour leuk vinden is ook de Warner Bros VIP Tour een aanrader.

Marianne
GinoW
Amerikakenner

Bericht door GinoW »

Ik heb antwoord gekregen van Universal Studios:
Gino schreef: Is it possible to upgrade the 2 park flex ticket so we have an FOL ticket for your park and a normal ticket for Seaworld?
Universal Studios schreef:Thank you for contacting Universal Studios Hollywood. You may upgrade to Front of the Line Passes inside the park at the Hollywood Ticket Outlet for a discounted rate. Early arrival is suggested. Please visit the Hollywood Ticket Outlet inside the park after you arrive for availability and pricing information. Thank you.
Dus als je maar vroeg genoeg bent, dan kun je ook het 2 park ticket upgraden.
kristien
Amerika-ontdekker

Bericht door kristien »

Heel erg bedankt Gino!! :D

Een hele mooie reis gewenst!

Groetjes Kristien
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer