Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Bryce Canyon City

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Yeehaw
Amerika-expert

Bryce Canyon City

Bericht door Yeehaw »

Utah heeft een nieuwe gemeente nl Bryce Canyon City. Die vervangt de naam Ruby's Inn maar de lodge bestaat nog gewoon onder die naam natuurlijk.
ndekker
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door ndekker »

grappig, ik herinner ruby;s in me als een winkel, restaurante, motel, en niet veel meer dan dat.... en het dan een city noemen.. lol
can't wait to travel again.....
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

allo,

dit is dan een ,,city" zonder verkeerslichten, en als deze wereldstad niet doorloopt tot de 12 is het zelfs een city zonder kruispunt.

jaques
Eric
Amerikakenner

Bericht door Eric »

ndekker schreef:grappig, ik herinner ruby;s in me als een winkel, restaurante, motel, en niet veel meer dan dat.... en het dan een city noemen.. lol
je vergeet de huisjes aan de overkant nog. :lol: :wink:
GinoW
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door GinoW »

Hmm wij slapen in Ruby's in over 6 weken, dus ik ben benieuwd naar deze wereld stad :-D
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

O Ja, dat vergat ik nog. De eigenaar van BW Ruby's Inn is tevens de burgemeester. Hoe was het ook al weer met de duivel die....lol
jta
Amerika-expert

Bericht door jta »

hebben ze dan verkiezingen gehouden? en waren er tegenkandidaten? en een meeting in de saloon? als de voltallige gemeenteraad vergadert zijn alle inwoners aanwezig.

jacques
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Re: Bryce Canyon City

Bericht door hekkie »

Yeehaw schreef:Utah heeft een nieuwe gemeente nl Bryce Canyon City. Die vervangt de naam Ruby's Inn maar de lodge bestaat nog gewoon onder die naam natuurlijk.
Is dat al lang zo? Is me nl. niet opgevallen toen wij er langsreden vorige maand.

Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

De beslissing door de County counsel is genomen op 23 juli 2007 en is gisteren (of vandaag) van kracht geworden. Up to date info dus Marjan.
YH
peter verhoeven
Amerika-ontdekker

Bryce Canyon City

Bericht door peter verhoeven »

Hoi,

Ik zal morgenvroeg weleens op onderzoek uitgaan naar de naam-bordjes van deze nieuwe wereldstad; ik heb ze vandaag namelijk nog niet kunnen ontdekken!
Ben net terug van de van de Ruby's inn woensdag-zaterdag rodeo...moet nu even bijkomen van alle emoties !!!

welterusten

Peter
peter verhoeven
Amerika-ontdekker

Bryce Canyon City

Bericht door peter verhoeven »

Hallo,

De naambordjes zijn nog niet klaar; men is echter wel trots op hun onlangs verkregen "stadsrechten". Maakt nu integraal deel uit van de geschiedenis van Bryce canyon en Reuben Syrett, de founder of Ruby's Inn in 1919.

Tot zover live vanuit Bryce Canyon city alwaar het vandaag weer behoorlijk regende en omweerde...weinig zon gezien: 1 voordeel ; vanavond weer vuurtje stoken!!!

groet

Peter
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

De Syrett dynasty wordt er zeker niet armer van. Rod Syrett heeft er hard voor moeten vechten om zijn zakken nog verder te vullen. Dat is althans de mening van veel Uthans uit andere streken of is dat gewoon jalousie?
YH
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer