Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bryce Canyon City
Bryce Canyon City
Utah heeft een nieuwe gemeente nl Bryce Canyon City. Die vervangt de naam Ruby's Inn maar de lodge bestaat nog gewoon onder die naam natuurlijk.
je vergeet de huisjes aan de overkant nog.ndekker schreef:grappig, ik herinner ruby;s in me als een winkel, restaurante, motel, en niet veel meer dan dat.... en het dan een city noemen.. lol
http://web.me.com/eric.katja/Site/Welkom.html
under construction
under construction
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Bryce Canyon City
Is dat al lang zo? Is me nl. niet opgevallen toen wij er langsreden vorige maand.Yeehaw schreef:Utah heeft een nieuwe gemeente nl Bryce Canyon City. Die vervangt de naam Ruby's Inn maar de lodge bestaat nog gewoon onder die naam natuurlijk.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
peter verhoeven
- Amerika-ontdekker
Bryce Canyon City
Hoi,
Ik zal morgenvroeg weleens op onderzoek uitgaan naar de naam-bordjes van deze nieuwe wereldstad; ik heb ze vandaag namelijk nog niet kunnen ontdekken!
Ben net terug van de van de Ruby's inn woensdag-zaterdag rodeo...moet nu even bijkomen van alle emoties !!!
welterusten
Peter
Ik zal morgenvroeg weleens op onderzoek uitgaan naar de naam-bordjes van deze nieuwe wereldstad; ik heb ze vandaag namelijk nog niet kunnen ontdekken!
Ben net terug van de van de Ruby's inn woensdag-zaterdag rodeo...moet nu even bijkomen van alle emoties !!!
welterusten
Peter
-
peter verhoeven
- Amerika-ontdekker
Bryce Canyon City
Hallo,
De naambordjes zijn nog niet klaar; men is echter wel trots op hun onlangs verkregen "stadsrechten". Maakt nu integraal deel uit van de geschiedenis van Bryce canyon en Reuben Syrett, de founder of Ruby's Inn in 1919.
Tot zover live vanuit Bryce Canyon city alwaar het vandaag weer behoorlijk regende en omweerde...weinig zon gezien: 1 voordeel ; vanavond weer vuurtje stoken!!!
groet
Peter
De naambordjes zijn nog niet klaar; men is echter wel trots op hun onlangs verkregen "stadsrechten". Maakt nu integraal deel uit van de geschiedenis van Bryce canyon en Reuben Syrett, de founder of Ruby's Inn in 1919.
Tot zover live vanuit Bryce Canyon city alwaar het vandaag weer behoorlijk regende en omweerde...weinig zon gezien: 1 voordeel ; vanavond weer vuurtje stoken!!!
groet
Peter
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 14 Reacties
- 12289 Weergaves
-
Laatste bericht door maaikebs