Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hekkie goes USA mei/juni 2007
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
- Noa
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 10
Marjan en Jan, welkom terug op Nederlandse bodem. Ondanks alle narigheid van de laatste twee dagen hoop ik dat jullie een onvergetelijke vakantie hebben gehad. Maar ik neem aan van wel. Eerst even bijkomen en dan zullen we ongetwijfeld jullie belevenissen vernemen. En voor straks Welterusten, lekker slapen in je eigen bedje.
Groetje Marja
Groetje Marja
Fan of the U.S.A.
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Moet je wel even om hoor, we hebben ze samen met de stoeltjes en BBQ achtergelaten bij Sam's Town RV Park.hekkie schreef:
Rob en Annie hebben er nog wel een paar. Ze zouden ze tenminste meenemen in de koffer naar Nederland.
Marjan
We hadden (weer) te veel bagage voor de terugreis, beide koffers te zwaar 1woog 56,5 lb de andere 57 lb koste dus $ 50,00 ($ 25,00 per koffer) ompakken had geen zin want de reistassen zaten al propvol.
Hoort er allemaal bij, bij ons hadden ze op de heenreis de koffers naar Tucson gestuurd ipv naar Bozeman en terugreis konden we niet opstijgen vanuit Bozeman vanwege storm in Chicago.
En dus mis je je vliegtuig naar Nederland. Krijg je een hotel voor de helft van de prijs maar je koffers staan in depot.
Tja pech gehad zeg ik dan, brand is erger
En dus mis je je vliegtuig naar Nederland. Krijg je een hotel voor de helft van de prijs maar je koffers staan in depot.
Tja pech gehad zeg ik dan, brand is erger
- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
hoi hoi,
Lekker om weer thuis te zijn he.
Wij kregen voordat we het vliegtuig instapte nog net mee dat jullie mee konden, en ik kon jullie zien instappen.
Ik mocht alleen niet van de stewardes naar eerste klas lopen
...tru....
Toen de motoren uit gingen voor het opstijgen voor het slechte weer toen kreeg ik het wel even warm ik denk het zal toch niet.....maar gelukig konden we verder.
Hopen dat jullie bagage snel volgt, maar je bent een ieder geval zelf al lekker thuis.
Groetjes ess
Wij kregen voordat we het vliegtuig instapte nog net mee dat jullie mee konden, en ik kon jullie zien instappen.
Ik mocht alleen niet van de stewardes naar eerste klas lopen
Toen de motoren uit gingen voor het opstijgen voor het slechte weer toen kreeg ik het wel even warm ik denk het zal toch niet.....maar gelukig konden we verder.
Hopen dat jullie bagage snel volgt, maar je bent een ieder geval zelf al lekker thuis.
Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik heb jullie wel zien zitten op een A en B seat. Ik zat aan de andere kant en het was lastig om "zo "eventjes" langs te wippen. Jan en ik zaten ook niet bij elkaar. Hij zat aan de andere kant in een andere rij. Ook wij hebben elkaar niet gesproken tijdens de vlucht.ess schreef:hoi hoi,
Ik mocht alleen niet van de stewardes naar eerste klas lopen...tru....
Groetjes ess
We zijn blij dat we weer thuis zijn, maar ik mis mijn bagage wel. De telefoonopladers en kabeltjes om foto over te zetten, zitten er ook in evenals mijn föhn. Allemaal van die dingen die ik nu nodig heb. Maar goed, nog maar even een paar dagen geduld hebben.
De foto's van onze gezamenlijke tocht door de Narrows krijgen jullie nog wel op zeker. Ik vond het erg leuk om dit zo met elkaar te doen...
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daar heb je gelijk in Bart. Ik moet er ook niet aan denken dat dit je, nog afgezien van de 24 uur delay, aan het begin van de vakantie overkomt......Bart40 schreef:Och die spullen komen wel en je kan het beter aan het einde van je reis hebben. Aan het begin van je vakantie is dat wat mnder leuk. Dan ben je echt ridder te voet.
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Jeetje, wat een perikelen op jullie terugreis! Jammer, dat wij er niet waren, anders hadden jullie zo een bed gehad, natuurlijk. Maar fijn, dat jullie weer veilig en wel thuis zijn. In de zomer is het hier vooral 's avonds "riskant" reizen, met alle onweersbuien overal.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Als je dan nog op een vaste plek zit dan komt het meestal wel goed maar wij spraken mensen die dat ook gehad hebben en hun koffers volgde hun alleen elke keer een dag te laathekkie schreef:Daar heb je gelijk in Bart. Ik moet er ook niet aan denken dat dit je, nog afgezien van de 24 uur delay, aan het begin van de vakantie overkomt......Bart40 schreef:Och die spullen komen wel en je kan het beter aan het einde van je reis hebben. Aan het begin van je vakantie is dat wat mnder leuk. Dan ben je echt ridder te voet.
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dank je Petra! Wij hebben uiteraard ook aan de mogelijkheid gedacht om bij jou aan te kloppen, maar ik kreeg al gauw doorgeseind dat je op dat moment niet thuis was maar in Florida zat.Petra/VS schreef:Jeetje, wat een perikelen op jullie terugreis! Jammer, dat wij er niet waren, anders hadden jullie zo een bed gehad, natuurlijk. Maar fijn, dat jullie weer veilig en wel thuis zijn. In de zomer is het hier vooral 's avonds "riskant" reizen, met alle onweersbuien overal.
Ik hoop dat je een hele fijne tijd heb gehad in de Sunshine State. Ik ga je weblog zo gauw mogelijk even bij lezen.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, we hebben een heerlijke tijd gehad! We vertrekken straks om elf uur weer richting het noorden. Straks nog even een allerlaatste duik in de Golf van Mexico. Boehoe
. Maar gelukkig is het thuis ook heerlijk weer (alleen geen prachtig blauwe zee voor onze neus, maar je kan niet alles hebben
).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
hOi Jan en Marjan
Welkom terug na een mega lange reis - hopelijk is het met wat leuke mensen en humor toch niet al té dramatisch geweest voor jullie.
Jammer dat we elkaar mis hebben gelopen in Page maargoed, zo gaan die dingen en jullie hadden toen wel wat anders aan je hoofd.
Wij zijn inmiddels weer een week thuis en gewend aan het leven hier incl werk. Gisteren is mijn broer getrouwd (in Amerikaanse Burgeroorlog-stijl) dus daar zit ik nu van bij te komen, wát een feest ... pfff ...
Welkom terug na een mega lange reis - hopelijk is het met wat leuke mensen en humor toch niet al té dramatisch geweest voor jullie.
Jammer dat we elkaar mis hebben gelopen in Page maargoed, zo gaan die dingen en jullie hadden toen wel wat anders aan je hoofd.
Wij zijn inmiddels weer een week thuis en gewend aan het leven hier incl werk. Gisteren is mijn broer getrouwd (in Amerikaanse Burgeroorlog-stijl) dus daar zit ik nu van bij te komen, wát een feest ... pfff ...
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Goede reis terug en wel thuis!!Petra/VS schreef:Ja, we hebben een heerlijke tijd gehad! We vertrekken straks om elf uur weer richting het noorden. Straks nog even een allerlaatste duik in de Golf van Mexico. Boehoe. Maar gelukkig is het thuis ook heerlijk weer (alleen geen prachtig blauwe zee voor onze neus, maar je kan niet alles hebben
).
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Contacteer:
Vandaag ben ik twee keer gebeld door Mark, een gestrande medereiziger van "ons" groepje wat uit vijf personen bestond.
Begin van de middag is hij naar de bagage service op Schiphol geweest om te informeren of de bagage van ons vijfen al was gearriveerd.
Gisteren is ons nl beloofd dat de bagage vanmorgen zou aankomen met de bekende vlucht uit Washington. Bij de check bleek dat van de 10 stuks bagage er maar twee waren aangekomen vanmorgen. Balen dus. Op Schiphol dacht men dat er misschien vandaag nog meer mee zou komen met een vlucht uit Frankfurt.
Mark is een businessman met een eigen bedrijf (hij is commercieel piloot) en in zijn bagage zitten belangrijke zaken die hij nodig heeft voor zijn werk, vandaar dat hij er zo achteraan zit.,
Vanavond kreeg ik weer een telefoontje van Mark. Hij was weer op Schiphol om e.e.a. te checken. Het bleek dat er nu inmiddels zes stuks bagage weer terecht zijn. Ook zijn bagage was daarbij en van ons zijn er twee van de vier tassen. De andere twee tassen "zwerven" nog ergens.
Ik heb afgesproken dat de twee reeds aanwezige blauwe tassen met onze kampeerspullen morgenmiddag tussen 3 en 7 uur zullen worden bezorgd. De andere tassen moeten we nog maar afwachten. Ik had liever gezien dat de twee groene tassen weer terecht waren, want daar zit onze kleding in.
Wordt vervolgd.....
Marjan
Begin van de middag is hij naar de bagage service op Schiphol geweest om te informeren of de bagage van ons vijfen al was gearriveerd.
Gisteren is ons nl beloofd dat de bagage vanmorgen zou aankomen met de bekende vlucht uit Washington. Bij de check bleek dat van de 10 stuks bagage er maar twee waren aangekomen vanmorgen. Balen dus. Op Schiphol dacht men dat er misschien vandaag nog meer mee zou komen met een vlucht uit Frankfurt.
Mark is een businessman met een eigen bedrijf (hij is commercieel piloot) en in zijn bagage zitten belangrijke zaken die hij nodig heeft voor zijn werk, vandaar dat hij er zo achteraan zit.,
Vanavond kreeg ik weer een telefoontje van Mark. Hij was weer op Schiphol om e.e.a. te checken. Het bleek dat er nu inmiddels zes stuks bagage weer terecht zijn. Ook zijn bagage was daarbij en van ons zijn er twee van de vier tassen. De andere twee tassen "zwerven" nog ergens.
Ik heb afgesproken dat de twee reeds aanwezige blauwe tassen met onze kampeerspullen morgenmiddag tussen 3 en 7 uur zullen worden bezorgd. De andere tassen moeten we nog maar afwachten. Ik had liever gezien dat de twee groene tassen weer terecht waren, want daar zit onze kleding in.
Wordt vervolgd.....
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties