Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Foto's bij verslag Noord en Zuid westen rondreis!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Foto's bij verslag Noord en Zuid westen rondreis!

Bericht door monster »

Helaas, maar voor ons zit het er alweer op! We hebben een hele gave reis gehad, van alles meegamaakt.
We hebben in 4 weken tijd bijna 5500 mile gereden. Vandaag heb ik een aantal foto's op onze weblog geplaatst, dit hadden we niet tijdens de reis gedaan, omdat we geen laptop hadden. Onderweg zijn we voor internet afhankelijk geweest van de overnachtingshotels en diverse biblotheken, vandaar dat de foto's er nu pas bijgeplaatst zijn.
Iedereen die ons verslag met onze belevenissen gevolgd hebben; bedankt voor jullie berichtjes, erg leuk, ik hoop dat jullie de foto's ook leuk vinden, veel kijkplezier!!!!

PS, hier nogmaals de link naar onze web-log:
http://annekestefan.web-log.nl
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Hoi Anneke en Stefan,

Jammer dat het er al weer op zit voor jullie. Ik heb genoten van jullie reisverslag. Wat leuk dat jullie nu de foto's erbij gezet hebben.
De foto's van het kleine beertje in de boom zijn geweldig!!
Mijn dochter zat er helemaal bij weg te zwijmelen, wat een schatje zeg.

Marjon
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

Ik had jullie verslag al gevolgd. Leuk dat er nu ook foto's bij staan. En wat hebben jullie een hoop beren gezien!

Elly
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Ook ik heb jullie gevolgd. Ik ga de foto's meteen bekijken!
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
pyca
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door pyca »

Bedankt voor het leuke verslag nu met de foto's spreekt het nog meer tot de verbeelding.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Bijzonder leuk verslag met heel veel herkenning.
Helemaal nu met de foto's erbij. Ik heb er van genoten.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
ruudenkit
Amerika-ontdekker

Bericht door ruudenkit »

Heel leuk verslag met mooe foto's.
Ik krijg steeds meer zin om op vakantie te gaan (nog 1 maand wachten)

grtz Ruud
Mijn 1e x keer in USA....hoop dat jullie me een beetje tips kunnen geven
Dirk Jan
Amerikafan

Bericht door Dirk Jan »

Hoi,

Leuk om te lezen en wat gaaf om te zien die beren. Hoop dat wij ze ook zien deze zomer.

Wat hebben jullie veel miles afgelegd of is dat zonder problemen gegaan. Ben met name benieuwd naar de rij dagen Glacier - Missoula en Missoula - Yellowstone (lukt het hierbij nog om de beartooth te rijden?) of is dit het maximaal haalbare?
Hebben jullie ook lang over Grand Teton - Salt Lake City gedaan?

Nog een maandje wachten lukt ook nog wel bij het zien van zoveel moois.

Groeten
Dirk Jan
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Dirk Jan schreef:Hoi,

Leuk om te lezen en wat gaaf om te zien die beren. Hoop dat wij ze ook zien deze zomer.

Wat hebben jullie veel miles afgelegd of is dat zonder problemen gegaan. Ben met name benieuwd naar de rij dagen Glacier - Missoula en Missoula - Yellowstone (lukt het hierbij nog om de beartooth te rijden?) of is dit het maximaal haalbare?
Hebben jullie ook lang over Grand Teton - Salt Lake City gedaan?

Nog een maandje wachten lukt ook nog wel bij het zien van zoveel moois.

Groeten
Hoi Dirk Jan,

Qua afstanden viel het ons erg mee. Wij houden allebei wel van een stukje rijden, dus voor ons geen enkel probleem!
Van Glacier naar Missoula hebben wij 's-middags gereden na een wandeling ( Avalanche Lake) in Glacier NP, ik denk dat we zo rond een uur of 2 zijn vertrokken en we hebben er zo'n 3 uur over gereden.(plus half uurtje file net buiten Whitefish).

Missoula-Yellowstone was ook goed te doen de volgende morgen, na ca. 4 uur rijden waren we in Gardiner (noord-ingang) en hier hebben we gelijk Mammoth Hotsprings gedaan en daarna nog verder gereden richting West Yellowstone. Ik denk dat het vrij krapjes gaat worden om op deze rijdag ook nog de beartooth highway te rijden. Deze was bij ons nog gesloten ivm sneeuw, maar ik heb begrepen dat je voor deze mooie weg beter wat meer tijd uit kunt trekken.
Zowiezo moet je er rekening mee houden dat Yellowstone erg groot is en dat de rij-afstanden hier langer zijn dan in andere parken.

Grand Teton- Salt Lake City is ca. 5 uur rijden, maar wij hadden (op dit forum) de tip gelezen om via Bear Lake te rijden. Hier zijn wij met de auto het strandje opgereden om even lekker rustig te lunchen, maar het was zulk lekker weer...... Uiteraard kun je hier zelf de tijd bepalen, maar het is in ieder geval een hele leuke en mooie route (oregon scenic way).

In ieder geval wens ik jullie alvast veel plezier voor jullie reis ( een maandje wachten is zo voorbij! :wink: )
en ik hoop dat jullie ook beren gaan zien, is echt super!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
pnijssen
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door pnijssen »

Leuk om jullie reisverslag te lezen, je hebt inderdaad in San Francisco inderdaad de beste dagen van dit jaar mee mogen maken. Geen Fog en lekker warm.
samantha81
Amerika-ontdekker

Bericht door samantha81 »

Ik ga vanavond thuis meteen de foto's bekijken. Jullie verslag was al leuk en als ik zo de reactie lees zijn de foto's ook de moeite waard.
Jammer dat het er voor jullie weer op zit, gaat altijd snel een vakantie.
Maar gelukkig hebben jullie de foto's om je eraan te herinneren hoe gaaf het was.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer