hebben ze in amerika ook lekker bier? (bier MET schuim!)
d8 stel ff een luchtige vraag tussendoor
grtz Ruud
één tipjeruudenkit schreef:
d8 stel ff een luchtige vraag tussendoor![]()
....hoop dat jullie me een beetje tips kunnen geven
grtz Ruud
Het eerste wat me te binnen schiet is dat ze allemaal af te raden zijn...ruudenkit schreef:welke fastfood ketens zijn af dan wel aan te raden??
Wij hebben hier thuis op 't moment Keystone light staan, is een erg smakelijk biertje moet ik zeggen. Mijn man wilde altijd aan de Miller highlife, maar is nu verslingerd aan Keystone.hebben ze in amerika ook lekker bier? (bier MET schuim!)

ik vind persoonlijk de KFC de minste.jolanneke schreef:Denny's en Pizzahut vind ik niet echt fastfood, maar wel lekker!
Als liefhebber van kip ben ik altijd blij met KFC zeker als het in een combo is met zo'n american kitchen keten (waar ik de naam van kwijt ben, ik en namen pff). Ik heb ooit een kipburger van Carls jr. gegeten en daar was niets mis meeVerder vind ik Taco Bell wel lekker voor een snack/lunch/kleine trek maar niet ter vervanging van de avondmaaltijd.
Wat grappig, ik woon ook in El Sobrante ( May rd of Bruno rd )pnijssen schreef:Hier California hebben ze genoeg Micro breweries en dus genoeg lekker biertjes.
Mijn favorieten biertjes zijn de IndianPaleAle en Red Ale.
Namen als Big Daddy, Thunderhead, Fat Tire zijn mijn smaakmakers, maar ook een Hefeweizen wat neer komt op een Hoegaarden Wit bier is goed te drinken.
Bud, Miller en Coors sla ik hier over maar wil je toch een lager bier pak dan Samual Adams.
De Fastfood sla ik hier 99% over, maar mocht ik dan toch een stoppen dan kies ik voor Jake in the Box.
En de langste rijen. Maar het klopt wel dat je bij de niet-keten-zaken goed kan eten. IMO zijn de burgers bij diners en delis stukken beter dan bij McDo, BK enz.J&W schreef:Een tijd geleden ging 't op dit forum over hotdogs van Pink's.
http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... light=pink
Wij zijn er zelf nooit geweest, maar die moeten de lekkerste hotdogs hebben.