Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
tour in Monument Valley
- Vanlootje
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
tour in Monument Valley
Wij gaan in oktober voor de derde keer naar the States en dan gaan we ook naar Monument Valley. We zijn daar drie jaar terug al geweest en toen hebben we zelf met de auto rond gereden door het park. Het lijkt ons nu wel leuk om met zo'n tour mee te gaan. Weet iemand hoeveel dit kost, wat je dan allemaal ziet en of het een aanrader is.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Probeer eens: http://www.trailhandlertours.com
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: tour in Monument Valley
Vanlootje schreef:Wij gaan in oktober voor de derde keer naar the States en dan gaan we ook naar Monument Valley. We zijn daar drie jaar terug al geweest en toen hebben we zelf met de auto rond gereden door het park. Het lijkt ons nu wel leuk om met zo'n tour mee te gaan. Weet iemand hoeveel dit kost, wat je dan allemaal ziet en of het een aanrader is.
Alvast bedankt!
Wij hebben 5 jaar geleden daar een tour gedaan. Met een of andere indiaan in zijn pick-up. Wij achterin staan/zitten hij rijden. Was een erg leuke trip, veel dingen gezien waar je met je eigen auto niet kan komen.
We waren met zijn vieren en betaalden voor deze trip van 2 uur $240, dus niet echt goedkoop. Maar vond het er wel heel erg mooi, ga er dit jaar ook weer terug om even te kijken, bijft het supermooi vinden!
can't wait to travel again.....
Of mischien deze: http://www.blacksmonumentvalleytours.com/ 

Of deze :
http://www.navajonationparks.org/htm/monumentvalley.htm
Bij het lijstje daar komt de naam Totem Pole Tours me bekend voor, we hebben in 2002 bij hen een tour door Monument Valley gedaan ( van te voren geboekt ) , inderdaad bij een Navajo in de auto. Hij heeft heel veel verteld, ook veel vragen van ons beantwoord, en we hebben van alles gezien in 2,5 uur.
( Onze avatar hier is een foto die we tijdens die tour hebben gemaakt in het voormalige Anasazi gebied ).
Groetjes,
Margo
http://www.navajonationparks.org/htm/monumentvalley.htm
Bij het lijstje daar komt de naam Totem Pole Tours me bekend voor, we hebben in 2002 bij hen een tour door Monument Valley gedaan ( van te voren geboekt ) , inderdaad bij een Navajo in de auto. Hij heeft heel veel verteld, ook veel vragen van ons beantwoord, en we hebben van alles gezien in 2,5 uur.
( Onze avatar hier is een foto die we tijdens die tour hebben gemaakt in het voormalige Anasazi gebied ).
Groetjes,
Margo
Beste vanlootje,
We zijn daar afgelopen mei geweest en hebben een tour gedaan. We hebben die bij het bezoekerscentrum geboekt waar een kraampje stond bij een niet al te vriendelijke native amerikaan. De kosten waren $ 150.-
We waren met zijn drietjes en zaten alleen in een open pick-up truck. De chauffeur reed ons 2 uur door het gebied en vertelde daar ook regelmatig wat bij. Een andere mogelijkheid bij het bezoekerscentrum was er niet. Nu kan dat komen doordat enkele dagen daarna de red bull air race daar plaats zou vinden en er dus van alles gebeurde.
Wel heb ik heel veel busjes en andere voertuigen gezien van Gouldings Lodge. Daar hebben we later ook op de leuke camping gestaan en vanaf de camping kon je die tours maken. Je zou er dus voor kunnen kiezen om eerst de camper neer te zetten/hotelkamer te boeken en dan vanaf Gouldings Lodge de tour te maken. Dat zal ook goedkoper zijn alleen zit je dan denk ik met meer meer mensen in een jeep/pick-up/bus.
Je ervaart het wel goed als je zo'n tocht maakt. Onze foto's, waaronder een van de jeep kun je zien op : http://www.ruisch.net/index.php?option= ... &Itemid=94
Erik
We zijn daar afgelopen mei geweest en hebben een tour gedaan. We hebben die bij het bezoekerscentrum geboekt waar een kraampje stond bij een niet al te vriendelijke native amerikaan. De kosten waren $ 150.-
We waren met zijn drietjes en zaten alleen in een open pick-up truck. De chauffeur reed ons 2 uur door het gebied en vertelde daar ook regelmatig wat bij. Een andere mogelijkheid bij het bezoekerscentrum was er niet. Nu kan dat komen doordat enkele dagen daarna de red bull air race daar plaats zou vinden en er dus van alles gebeurde.
Wel heb ik heel veel busjes en andere voertuigen gezien van Gouldings Lodge. Daar hebben we later ook op de leuke camping gestaan en vanaf de camping kon je die tours maken. Je zou er dus voor kunnen kiezen om eerst de camper neer te zetten/hotelkamer te boeken en dan vanaf Gouldings Lodge de tour te maken. Dat zal ook goedkoper zijn alleen zit je dan denk ik met meer meer mensen in een jeep/pick-up/bus.
Je ervaart het wel goed als je zo'n tocht maakt. Onze foto's, waaronder een van de jeep kun je zien op : http://www.ruisch.net/index.php?option= ... &Itemid=94
Erik
Wij zijn een week geleden geweest, en toen heb ik ook enkel dat ene kraampje gezien waar je een tour kon boeken. Ik had meerdere bedrijven verwacht, maar dat viel dus tegen. En de prijs was al helemaal zot, dus hebben we mooi zelf die tour gereden.oldie schreef:We zijn daar afgelopen mei geweest en hebben een tour gedaan. We hebben die bij het bezoekerscentrum geboekt waar een kraampje stond bij een niet al te vriendelijke native amerikaan. De kosten waren $ 150.-
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 784 Weergaves
-
Laatste bericht door HillBillies
-
- 18 Reacties