Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dallas en WK voetbal

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Dallas en WK voetbal

Bericht door RNA »

Wij hebben - voordat de gekte ontstond en vlak voor de definitieve toewijzing van speelsteden- de gok gewaagd dat we in Texas zouden belanden. Dat was een goede gok! :lol:

Voor nu zitten we met NL-Japan in Dallas en rijden we via Austin en San Antonio naar Houston waar we kaarten hebben voor NL-Zweden. We maken er dus een mini roadtrip van.

In Dallas willen we naar de fan march, maar omdat we geen kaarten hebben voor de wedstrijd willen we ergens in de buurt van het stadion gaan kijken. Iemand goede tips in de buurt van het stadion (liefst op loopafstand) om dit te doen? Ik zag Texas-live al, maar er zijn vast meer leuke tips.

Nb de officiele fanzone zit bij Fair park, maar dat is nog ruim een half uur bij het stadion vandaan. Dat gaan we qua tijd niet redden ben ik bang.

Overigens nog meer forumleden die aanwezig zijn?
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Moose91
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Dallas en WK voetbal

Bericht door Moose91 »

Ik ben er zelf een stukkie noordelijker bij, in Kansas. Wij hebben dit WK al zes jaar in de planning staan en hoopten vooral niet op poule F omdat we vorig jaar al een rondreis door Texas maakten en we niet meteen terug hoeven naar Houston en Dallas. Nou, het werd dus poule F... :mrgreen:
Gelukkig werd de laatste wedstrijd toegewezen aan Kansas en niet aan Monterrey. Dat vonden we een mooi moment om die kant van het land eens te bezoeken.

Het AT&T stadion in Arlington ligt niet op een heel gezellige plek. Op loopafstand denk ik niet dat je heel veel beters gaat vinden dan Texas Live.
De fanwalk vertrekt al vroeg, om 11.15 al. De aftrap is pas om 15u lokale tijd. Op zich heb je dan tijd genoeg om terug te gaan naar de FIFA fanzone. Misschien gaan er wel shuttles heen en weer tussen stadion en fanzone? In Kansas hebben ze dat geregeld, misschien in Dallas ook wel. De FIFA fanzone lijkt me de gezelligste plek om te kijken.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Re: Dallas en WK voetbal

Bericht door RNA »

Wij zijn ook blij dat het geen Monterrey is geworden idd :lol:

Het stadion ligt, zoals de meeste stadions, inderdaad ver buiten de stad zelf in een niet heel bruisende omgeving. Toch kan ik me herinneren (ben er een jaar of 8 geleden geweest voor MLB) dat er toen veel in de buurt te doen was.

Het probleem met de fanzone is dat het ook nog eens een half uur verder Oostelijk is dan waar we verblijven. Ook de ride shares zijn schaars op dat moment, er rijden voor zover ik nu kan zien geen shuttles.
Mijn voorkeur zou dus echt rondom het stadion zijn..
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer