Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke Antelope Lower tour?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Dagmarvangeffen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Welke Antelope Lower tour?

Bericht door Dagmarvangeffen »

Wij willen de Lower Antelope Tour boeken, maar zie verschillende tickets.
Ik zie niet wat het verschil is tussen de verschillende opties.
De beschrijvingen en foto's zijn weliswaar verschillend, maar kan hier niet echt wat uit opmaken.

Ik zie ook dat sommige veel vaker geboekt worden dan andere.
Het ticket dat het meest geboekt is, is ook al bijna uitverkocht op de dag dat wij ook willen boeken.
Wie kan mij de verschillen uitleggen?
image.png
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Welke Antelope Lower tour?

Bericht door Martin & Marianne »

Welke site gebruik je?
Kan het verschil in het tijdstip zitten?
Voor de Lower maakt dat niet zoveel uit dus kijk welk tijdstip je het beste uitkomt.

Marianne
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door paulr »

Je kijkt bij een tussenpersoon en die verdient er zo’n 20usd aan. Er zijn volgens mij nog steeds maar 2 aanbieders: Dixie en Ken. Ik zie bij beiden de tours voor 55 usd en geloof me: er zijn geen verschillen tussen alle tours….
Dagmarvangeffen
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door Dagmarvangeffen »

paulr schreef:
04 jun 2025, 00:03
Je kijkt bij een tussenpersoon en die verdient er zo’n 20usd aan. Er zijn volgens mij nog steeds maar 2 aanbieders: Dixie en Ken. Ik zie bij beiden de tours voor 55 usd en geloof me: er zijn geen verschillen tussen alle tours….
Bedankt! Ik had juist gezocht op officiële aanbieder en kwam hier uit... Ga snel verder kijken en deze links laten liggen.
Snodrop
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Snodrop »

Martin & Marianne schreef:
03 jun 2025, 23:16
Kan het verschil in het tijdstip zitten?
Voor de Lower maakt dat niet zoveel uit dus kijk welk tijdstip je het beste uitkomt.
Hi Marianne,

Kan je mij vertellen waarom het tijdstip voor de lower antelope canyon niet veel uitmaakt? Ik heb een deluxe tour bij Ken's geboekt om 7AM (ik dacht zo vroeg mogelijk is het best) maar als dat niet veel uitmaakt verplaats ik hm wellicht naar wat later :)
paulr
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door paulr »

Bij de Upper Canyon heb je een paar uur per dag dat er een zonnestraal de canyon in straalt. Dat zijn de beste momenten. Bij de Lower heb je dat niet... Vandaar dat het tijdstip minder uit maakt.
De ''deluxe'' tour ? Had ik nog nooit van gehoord, maar ik zie nu dat het met ''expert rour guide is'', bezoek heritage center en een maaltijd is.... zoooo, voor 90 usd extra ! :-)
Het is gewoon een wandeling door een canyon he... maar dan met een ''expert guide''... hahahaha
Laat je niet foppen en boek gewoon de voordeligste tour en tijd bij de Lower !
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Wij hadden een gewone guide en die was ook best een expert :lol: . Niks mis mee. Alleen als er een tour bestaat waarmee je maar met een paar mensen in de canyon zou zijn, dan is dat een hogere prijs waard, maar anders gewoon normaal doen. Wij hadden de tour van 10 uur.
https://total-eclipse-texas.blogspot.co ... brook.html
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer