Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Contact Cruise America Rental Center?
Contact Cruise America Rental Center?
Wie o wie heeft voor mij het telefoonnummer van het Rental Center van Cruise America?
Wij huren binnenkort een camper vanaf LA en hebben een Early Departure pakket geboekt, waarbij we dus opgehaald worden vanaf het hotel en naar het verhuurcentrum worden gebracht. Overal wordt verwezen naar het Rental Center, maar ik vind nergens een telefoonnummer.
Zojuist al naar de betreffende Cruise America vestiging in LA gebeld, maar zij geven aan dat ze alleen transfers regelen van en naar de luchthaven. Ook enkele andere telefoonnummers van Cruise America gebeld, maar ook dat levert niets op.
Iemand hier toevallig redelijk recent ervaring mee met de transfer in LA met het Early Departure pakket?
Alvast bedankt!
Groet, Esther
Wij huren binnenkort een camper vanaf LA en hebben een Early Departure pakket geboekt, waarbij we dus opgehaald worden vanaf het hotel en naar het verhuurcentrum worden gebracht. Overal wordt verwezen naar het Rental Center, maar ik vind nergens een telefoonnummer.
Zojuist al naar de betreffende Cruise America vestiging in LA gebeld, maar zij geven aan dat ze alleen transfers regelen van en naar de luchthaven. Ook enkele andere telefoonnummers van Cruise America gebeld, maar ook dat levert niets op.
Iemand hier toevallig redelijk recent ervaring mee met de transfer in LA met het Early Departure pakket?
Alvast bedankt!
Groet, Esther
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Contact Cruise America Rental Center?
Ik vind op de site van Jan Doets informatie over de Early Departure. Er staan ook telefoonnummers genoemd.
Zie https://www.doetsreizen.nl/cruise-america-informatie/.
Marianne
Zie https://www.doetsreizen.nl/cruise-america-informatie/.
Marianne
Hoi Marianne,
Dank voor het artikel.
Het telefoonnummer wat ze vermelden is inderdaad het nummer wat we al hadden gebeld
.
Ik ga het sowieso nog even checken bij de partij waar we hebben geboekt, maar vind de reactie die we kregen wel gek.
Mocht er iemand zijn met ervaring dan hoor ik het graag.
Groet, Esther
Dank voor het artikel.
Het telefoonnummer wat ze vermelden is inderdaad het nummer wat we al hadden gebeld
Ik ga het sowieso nog even checken bij de partij waar we hebben geboekt, maar vind de reactie die we kregen wel gek.
Mocht er iemand zijn met ervaring dan hoor ik het graag.
Groet, Esther
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Wij hebben aantal jaren geleden ook een early bird gehad vanuit LA en we kregen van Tioga Tours een kaart van LA met daarin met een circel aangegeven binnen welk gebied Cruise America je ophaalt en wegbrengt. Ligt jullie hotel misschien buiten dat gebied? Gebied was niet zo heel groot; vooral hotels rondom de luchthaven kwamen voor transfer bij een early bird in aanmerking.
2019: camperreis rondje Los Angeles
2022: camperreis Denver-Las Vegas
2023: camperreis Charlotte-New York
2025: camperreis Las Vegas-San Diego
Hi Jill,
Die kaart heb ik inderdaad ook gezien. Ons hotel ligt wel in het gebied.
Hopelijk kan de partij waar we geboekt hebben ons verder helpen. Mocht je toevallig nog weten waar je naartoe hebt gebeld om de transfer te regelen dan hoor ik het graag
.
Groet Esther
Die kaart heb ik inderdaad ook gezien. Ons hotel ligt wel in het gebied.
Hopelijk kan de partij waar we geboekt hebben ons verder helpen. Mocht je toevallig nog weten waar je naartoe hebt gebeld om de transfer te regelen dan hoor ik het graag
Groet Esther
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij wie heb je geboekt? Bij Tioga Tours staat hetzelfde nummer vermeld, dus dat lijkt dan toch wel te kloppen.
Maar misschien kan @jill1234 nog iets zeggen hierover.
Marianne
Maar misschien kan @jill1234 nog iets zeggen hierover.
Marianne
-
- Amerika-expert
Wij hebben toen gebeld naar het nummer dat we in ons reisbescheidenmapje van Tioga kregen. Dat was volgens mij gewoon de locatie zelf in LA.
Succes!
Succes!
Als ik hier https://www.cruiseamerica.com/rv-rental-locations kijk en op een groen locatie dingetje klik krijg ik adres/openingstijden/telefoonnummer te zien
EDIT: niet goed gelezen, ik zie dat je al een telefoonnummer heb.
EDIT: niet goed gelezen, ik zie dat je al een telefoonnummer heb.
19 States so far...
Hoi Allemaal,
Dankjewel voor de reacties! Het was inderdaad hetzelfde nummer. We hebben het gisteren nog eens geprobeerd en kregen toen een andere medewerker aan de lijn die het wel gewoon netjes heeft geregeld. Wellicht was de dame die we eerder spraken nieuw ofzo.
Het is dus gelukt!
Groet, Esther
Dankjewel voor de reacties! Het was inderdaad hetzelfde nummer. We hebben het gisteren nog eens geprobeerd en kregen toen een andere medewerker aan de lijn die het wel gewoon netjes heeft geregeld. Wellicht was de dame die we eerder spraken nieuw ofzo.
Het is dus gelukt!

Groet, Esther
-
- Amerika-expert
Ik zie dat het opgelost is. Wij hadden zelf ooit via de chat op FB snel een medewerker die kon helpen.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta