Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

All about Las Vegas (LV)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door ONYX666 »

dat is wel interresant. wellicht kan iemand het proberen en terugkoppelen (alhoewel je dat pas zeker weet bij het uitrijden ?)
dennis112
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door dennis112 »

RCRD schreef:
05 mar 2025, 13:45
Wij vliegen toevallig ook de 28e naar Las Vegas maar je kunt ook gewoon je oude kaart gebruiken. Vorige keren deed mijn oude Gold kaart het gewoon met parkeren. Die gebruik ik nu zelfs nog voor extra korting bij de giftshops. Niemand maakte daar tot dusver een opmerking over.
Heb je je oude Pearl/Gold kaart nog?
Denk je dat dat zal werken? Heb hem wel nog ja maar was je vorige keer niet nog Pearl dan ofzo toen je die Gold kaart gebruikte of was je helemaal teruggevallen naar sapphire? Lijkt mij dat die wel naar je account kijkt namelijk op de achtergrond.
RCRD
Amerikakenner

Bericht door RCRD »

Ja, daar zeg je wat.
Kan inderdaad zijn dat het systeem toch wist dat ik Pearl was (wat ik ook ff niet meer zeker weet).
Ik weet wel zeker dat ik een oude kaart heb gebruikt.
Maargoed, kan ook zijn aangepast natuurlijk maar in elk geval het proberen waard.
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
HennyCox
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door HennyCox »

Ik ben telkens Gold geweest afgelopen jaren en heb vaak problemen gehad met de kaart bij het uitrijden. Dan op de knop drukken voor contact en telkens werd de slagboom op afstand geopend. Ook bij Bellagio stond er vaak een medewerker bij de slagboom en werd er direct opengedaan. Ze laten echt geen "file" ontstaan.
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

Zojuist de nieuwe kamers (met balkon) van Paris gratis kunnen boeken.
Wat een mooi uitzicht hebben deze. :thumbup:

image.png
image.png (737.39 KiB) 6835 keer bekeken
dennis112
Amerikafan

Bericht door dennis112 »

Dat is een prachtig uitzicht inderdaad
Moose1975
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Moose1975 »

Hi over een maand zit ik in Paris, dit ziet er mooi uit! kijken of we om een upgrade ter plaatse in aanmerking kunnen komen....
Moose1975
Amerika-ontdekker

Bericht door Moose1975 »

Hi,

Tip gevraagd. do 24 april ben ik in Vegas met mijn vrouw en dochter (12 JAAR). Die dag is onze trouwdag... (10 jaar getrouwd.

Nu zou ik in een leuk restaurant, met uitzicht? lekker willen eten.

Wie heeft de gouden tip? Het mag wat kosten maar een Nobu of STK hoeft ook weer niet...
dennis112
Amerikafan

Bericht door dennis112 »

Als je mooi uitzicht wil dan lijkt me Top of the world in de stratosphere tower wel nice denk ik. Weet alleen niet hoe het eten daar is want heb er zelf nog nooit gegeten.
Moose1975
Amerika-ontdekker

Bericht door Moose1975 »

Thanks, Ik ga inderdaad kijken of dat hem kan worden...
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Top of the World is inderdaad natuurlijk fantastisch met het uitzicht (en ronddraaiend restaurant). Daarnaast het restaurant in de Eifeltoren ook niet verkeerd. Bij beide moet je wel betalen om aan de rand/raam te zitten met het uitzicht, ik heb het de laatste keer niet gedaan ... Uitzicht blijft uiteindelijk toch ook prachtig ! Een ander idee is bijvoorbeeld een restaurant bij Bellagio met terras (buiten) bij de fontein. Er zijn er meerdere, maar met je dochter erbij is misschien Prime (steakhouse) wel een aanrader. Nadeel is dat je geen specifieke plek buiten kunt boeken, maar als je beetje op tijd bent, en in de reservering aangeeft dat je iets speciaals te vieren hebt, doen ze echt wel hun best. Wij hebben daar ook een keer buiten gezeten, en dat is ook een fantastische ervaring ! Alle restaurants zijn overigens wel prijzig, denk zo in de range van STK. Dus kijk ook even naar het menu voordat je boekt ;-) !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
HennyCox
Amerikakenner

Bericht door HennyCox »

Of je gaat op de Linq promenade bij In'Out-burger op terras zitten, heb je uitzicht op de fonteinen daarvoor. Scheelt je ook nog flink in je portemonee :lol:
Mijn dochter zou daar blij van worden in ieder geval en niet van een steak van $80...
Moose1975
Amerika-ontdekker

Bericht door Moose1975 »

Nou precies dat...

Ik zit te kijken naar die menu's en idd een steak van 80-90 dollar... en daarbij seating van al snel 75,- met z'n 3-en.. ga je toch snel naar de 400,- voor een dinertje... en idd hoe leuk vind mijn dochter dat...

Misschien toch naar de secret pizza place in Cosmopolitan en in plaats daarvan kaartje kopen voor de Sphere... :wink:
Timothy555
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 13

Bericht door Timothy555 »

Steakhouses zijn niet goedkoper, maar wel 1 m’n favoriete manier om uit te gaan eten in Vegas. Ik probeer er per trip altijd wel 1 of 2 te doen.

De prijzen zijn wat ze zijn - en dan heb je de alcohol nog niet gezien…

Prime in Bellagio deed ik vorig jaar in oktober en vond ik absoluut niet het beste dat ik ooit gedaan heb - zelfs geen top 10…
Als je het uitzicht kan laten vallen, durf ik je deze heel warm aanbevelen.

- Golden Steer (niet op de Strip). Old school Vegas en nét iets minder duur dan het gemiddelde. Fantastisch gegeten in 2023.
- Bavette’s in Park MGM. Ook heel old school. Ben ik intussen 4 keer geweest. Fantastisch lekker - niet enkel hun steaks, ook de fried chicken en mashed potatoes en hun Wagyu burger zijn heel lekker.
- Barry’s Prime Downtown - Circa. Al 3 keer geweest, 1 keer met mijn echtgenote steak gegeten en 2 keer solo aan de bar voor hun Wagyu burger. Fantastische cocktails hier ook.
- Top of Binions Steakhouse: opnieuw old school, heel lekker. Is wel van 2022 geleden. Ik herinner hun tableside crème brulee nog steeds.
- Don’s Prime in Fontainebleau - de laatste ontdekking die ik deed - heb er al reservaties voor de volgende keer. Alles lekker, maar hier blijft me vooral bij hoe we ontvangen zijn en hoe men er voor zorgde (was onze 15de huwelijksverjaardag) dat het een onvergetelijk diner was. Omdat ik heel wat comps had in FB, heb ik me hier ook laten verleiden tot een Old Fashioned met Whistlepig. Ze gaan rond met een karretje en hebben dan verschillende soorten drank bij - en kunnen hem al dan niet roken. Fantastische show.
Ik ga nooit onze waiter vergeten - we hadden voorgerecht en elk een steak en 2 sides, en zaten VOL. Echt op ontploffen. We zeiden neen tegen dessert en een paar minuten later komt iemand bestek leggen voor dessert - ik zeg “oh we’re skipping dessert, so full right now” en de beste man zei “sir, you just told us you’ve been married for 15 years so you know choice is an illusion”.

2 minuten later stond er een complimentary gebak met vuurwerk op tafel. Waanzinnig lekker, en je kan het niet bestellen van de kaart. Ik zei dat ik het weer wou eten, en dat we terug komen voor onze 16e huwelijksverjaardag het jaar nadien (dit jaar dus).

De manager heeft me daar en dan instant een reservatie gemaakt voor 1 van hun beste tafels met cocktail en dessert complimentary voor dit jaar.

We gaan terug naar Don’s Prime en Barry’s Prime Downtown in oktober, en ik ga allicht ook Papi Steak in Fontainebleau proberen dan.

Bijkomende tip: als je geen ál te grote carnivoor bent, dan kan je gerust een steak delen en elk een side kiezen - normaalste zaak van de wereld in de VS. Je kan ook - gratis - water drinken of een frisdrank, en de alcohol skippen. Het lukt nog wel om tax en correcte tip inclusief voor zegge $150-$160 buiten te zijn dan.

Met alcohol en elk een eigen steak ga je richting $500 voor 2… niet goedkoop en elk moet uitmaken of ze het dat waard vinden.
dennis112
Amerikafan

Bericht door dennis112 »

Zelf vindt ik de prijzen van steakhouses te duur in Vegas, Ik hou heel erg van steaks maar vertik het toch om 80 euro te betalen voor een steak. En het is niet dat je voor 80 euro dan de beste steak hebt maar dat is meestal dan nog 1 van de goedkopere opties ook. Daar kan ik bij de Grand Lux in the Venetian 2 volle maaltijden voor eten. Zal het misschien best waard zijn uiteindelijk maar de volgende ochtend ligt het ook gewoon in de pot of het nu 30 euro of 100 euro heeft gekost. :thumbup:

Water ben ik altijd beetje huiverig voor om dat in restaurants te drinken want waarschijnlijk komt het meeste gewoon uit de kraan daar en ben niet van het beetje chloor wat erin zit. Geen zin om de rest van de avond op de pot te zitten. Misschien is dat in de restaurants die jij noemt anders maar dat zijn ook wel high end restaurants.
Edman!
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Edman! »

Mocht je de broodjes van Earl of Sandwich lekker vinden....
Staat op Groupon.com een leuke deal voor een egiftcard: https://www.groupon.com/deals/n-earl-of-sandwich-2-24
Met kortingscode SPRING25 extra korting.

Dan heb je ook nog deze coupon van the Miracle Miles (@ Planet Hollywood): https://www.miraclemileshopslv.com/wp-c ... n_2025.png
Misschien wel te combineren met de giftcard, omdat die giftcard meestal als een 'normaal' betaalmiddel wordt gezien.

Hier staan btw nog meer coupons voor de Miracle Miles mall: https://www.miraclemileshopslv.com/coupon-book/
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Timothy555 schreef:
20 mar 2025, 18:24
Steakhouses zijn niet goedkoper, maar wel 1 m’n favoriete manier om uit te gaan eten in Vegas. Ik probeer er per trip altijd wel 1 of 2 te doen.
Dank voor al je tips ! Ben groot steakhouse liefhebber, en heb er al aardig wat gehad in Vegas, maar deze die jij noemt nog niet :mrgreen: ! Ik vond Bellagio qua steak ook niet geweldig; sterker nog, heb er wat van gezegd, en kreeg een nieuwe. Daar was ik ook niet weg van ... Maar het terras buiten op de fonteinen was wel iets bijzonders; en de service was ook fantastisch. Bij ons gaat nu Don's Prime op de lijst voor onze trip ! Mooi verhaal ook daar; ik hoor het ze zo zeggen, hahaha !!
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Timothy555
Amerika-expert

dennis112 schreef:
21 mar 2025, 17:51
Zelf vindt ik de prijzen van steakhouses te duur in Vegas. Zal het misschien best waard zijn uiteindelijk maar de volgende ochtend ligt het ook gewoon in de pot of het nu 30 euro of 100 euro heeft gekost. :thumbup:

Water ben ik altijd beetje huiverig voor om dat in restaurants te drinken want waarschijnlijk komt het meeste gewoon uit de kraan daar en ben niet van het beetje chloor wat erin zit. Geen zin om de rest van de avond op de pot te zitten. Misschien is dat in de restaurants die jij noemt anders maar dat zijn ook wel high end restaurants.
Te duur of niet is natuurlijk volledig subjectief - ik vind steakhouses niet zo veel duurder dan in New York City of San Diego, andere steden waar ik al in steakhouses at. Het blijft uiteraard wel het tegenovergestelde van goedkoop eten.

Als je natuurlijk doortrekt wat je zegt is geen enkele maaltijd, geen enkele dure champagne of wijn, of geen enkele dure cocktail ‘het’ waard - ze eindigen allemaal op dezelfde manier :mrgreen:

Er is zeker niets mis met Grand Lux (zelf al heerlijk gegeten!), maar ik heb in de 10 dagen dat ik meestal per keer naar Vegas ga wat nood aan afwisseling - dat zijn 30 maaltijden en teveel hetzelfde gaat me tegen steken.
Dus ik ga eens fancy ontbijten in 1 van de betere restaurants, en de dag erna kan het een breakfast sandwich bij een fastfoodketen zijn.

Van dat chloorwater heb ik absoluut geen last. De hoeveelheid chloor is echt miniem (moet je maar eens opzoeken) en de smaak kan ik heel makkelijk gewoon aan worden. Nog nooit ‘op de pot’ moeten zitten hierdoor. Ik kan er wel geen lijn in trekken welke restaurants filteren en welke niet, bij sommige restaurants die goedkoper zijn smaak je niets van chloor en dan eet je ergens een chique dinner en krijg je dat typische chloorsmaakje…
Timothy555
Amerika-expert

@MattRob Ik ben al twee keer in Bazaar Meats gaan eten in Sahara, en dat was ook helemaal out of this world. Bazaar Meats sluit echter en heropent in Venetian - ik ga het dan zeker opnieuw proberen.

Vorig jaar hadden we iets speciaals te vieren met vrienden (4 personen, 1 die vegan eet) en bestelden we met z’n drie een 70% Wagyu - 30% Black Angus cross breed steak - dat is de beste steak die ik ooit al gegeten heb, finaal punt. Echter, ik vond ze iets minder scoren qua sides hier.

Vegas heeft zo’n ongelofelijke concentratie aan waanzinnig goeie restaurants, ik zou er 365 dagen van het jaar kunnen uit eten gaan en geen twee keer op dezelfde plaats moeten eten…
MattRob
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ja, dat is het mooie van Vegas ! Ik wil niet alleen goede steak, maar ook de beleving, daarvoor ben ik ook in Vegas :mrgreen: ! En dan vind ik Top of the Rock wel een mooie ervaring; overigens ook goede steaks. Bij The Bazaar in Washington gegeten; niet specifiek steak maar wel hele mooie ervaring. Op mijn lijstje bovenaan staat nu Peter Luger; in New York vaak geweest, en recent geopend in Caesars Palace. Mijn broertjes zijn al geweest; mooie ervaring, maar dan de luxe variant van de New York versie :lol: !
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer