Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Overnachting in Holbrook of in Winslow?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Mademoiselle
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Overnachting in Holbrook of in Winslow?

Bericht door Mademoiselle »

Een stuk van onze aankomende roadtrip gaat van Sedona naar Holbrook. Hier willen we het Petrified Forest, Painted Desert, Winslow en meteor crater bezoeken.

Hebben jullie tips voor de overnachting? Kunnen we beter in Holbrook of in Winslow overnachten? Ook wat betreft eetgelegenheden etc.
Als ik een beetje zo rondkijk lijkt Winslow wat knusser maar geen idee of dat ook echt zo is. Lees graag jullie tips :thumbup:
2025: St. Louis, MO en ???
2020: Minneapolis, NYC & Miami
2019: TN - MS - LA
2018: AZ - UT - NV
2018: Baltimore & Washington DC
2017: Florida
2016: Orlando, FL
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Overnachting in Holbrook of in Winslow?

Bericht door Martin & Marianne »

Winslow ziet er inderdaad leuk uit, en waarschijnlijk meer keuze wat betreft eetgelegenheden. Maar in Holbrook heb je het Wigwam Motel!

Zie hier voor Petrified Forest en het Wigwam Motel, en hier voor Winslow.

Marianne
thebruins
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 24

Bericht door thebruins »

Vorig jaar in Holbrook overnacht en 15 jaar geleden of zo in Winslow. Kan me niet goed meer herinneren wat ik van Winslow vond, maar Holbrook kwam over het algemeen erg gedateerd over. Ik zou voor Winslow gaan als ik weer moest kiezen.
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

Zelfs met de activiteiten ertussen, is het maar een klein stukje naar Winslow of Holbrook.
Beide zijn weinig interessant al is het Wigwam hotel in Holbrook wel een aardige gimmick.
Zelf zou ik nog een stukje doorrijden naar bijv. Chinle (Canyon de Chelly).
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Eskm
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Eskm »

2019:Gegeten in Holbrook bij 'Mr. Maestas - 502 Navajo Blvd. Een leuk eettentje met diverse curosia als interieur en niet duur.
Overnachten deden we te Gallup, anderhalf uur rijden van Holbrook (richting richting Santa Fé): La Quinta Inn & Suites, 3880 East Highway 66.
Groeten,
Martin
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 31
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Als je eens wat anders wilt dan een standaard motel zou ik het Wigwam Motel in Holbrook aanraden zoals Marianne ook al aangeeft. Ik heb zelf ook al eens geslapen in het Wigwam Motel in Holbrook en dat was toen erg goed bevalllen.

Wigwam Motels zijn er niet zoveel in Amerika (heb er bij 3 geslapen) en is natuurlijk iets unieks en voert je even terug in de tijd. Deze ligt aan Route 66 en ook in Holbrook zelf vind je talloze zaken die je aan Route 66 doen denken.

Roland
Since 1982: 31 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Kokopelli
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25
Contacteer:

Bericht door Kokopelli »

Hier nog een voorstander van het Wigwam hotel in Holbrook. Gewoon een unieke ervaring. We sliepen hier afgelopen september en ook 20 jaar geleden. Er was maar weinig veranderd. :lol:
Aan de overkant zit een supermarkt en op loopafstand het Butterfield Stage Co Steak House. Prima gegeten.

Maar als je meer keuzes wilt voor het eten of hotels, dan is Winslow een betere keus.
In 2025 weer naar Florida.
Reisverslag Zuidwesten September 2024 >
reisverslagen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer