Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ranch overnachting met Camper tussen Moab - Yellowstone

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
EstherJ
Amerika-ontdekker

Ranch overnachting met Camper tussen Moab - Yellowstone

Bericht door EstherJ »

Hoi,

Heeft er iemand tips om een of enkele dagen op een echte Amerikaanse Ranch te overnachten met de camper?

Het lijkt ons voor de kinderen (2 en 3,5) en voor onszelf leuk om op een Ranch te overnachten zodat de kinderen het boerderij leven met de dieren kunnen ervaren. Dit past in onze route in de regio tussen Moab en Yellowstone.

Ik ben benieuwd naar de tips.

Groet, Esther
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Ranch overnachting met Camper tussen Moab - Yellowstone

Bericht door Martin & Marianne »

Ik denk dat er hier weinig of geen ervaringen zijn.
Heb je al eens wat gegoogeld? Probeer eens zoektermen als agritourisme, of experience farm life of zoiets. En dan met de naam van de staat erbij.

Ik denk dat je beter in Nederland kunt kijken bij een (kinder)boerderij als het kennismaken met dieren het belangrijkste is. Er zijn genoeg campings bij een boer te vinden.

Marianne
Corv
Amerikakenner

Bericht door Corv »

EstherJ schreef:
17 sep 2024, 15:08
Hoi,

Heeft er iemand tips om een of enkele dagen op een echte Amerikaanse Ranch te overnachten met de camper?

Google op 'working ranch near Yellowstone '
https://duderanch.org/blog/dude-ranches ... llowstone/
19 States so far...
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Mooie site, maar ik zie vooral activiteiten als paardrijden. Ik weet niet of dat de bedoeling is?
@EstherJ Misschien ook goed om wat duidelijker aan te geven waar je precies iets zoekt. Ga je niet naar Grand Teton? Dus zou het niet tussen Moab en Grand Teton moeten liggen?

Je kunt ook eens kijken of je zo hier en daar campings kunt vinden die wat landelijk gelegen zijn. Kijk bijvoorbeeld eens naar Bauers Canyon Ranch RV Park, tussen Zion en Bryce.

Marianne
EstherJ
Amerika-ontdekker

Bericht door EstherJ »

Dank voor de reacties @Corv en @Martin & Marianne.

Google heb ik inderdaad gebruikt, maar wellicht dat jullie zoektermen wat meer opleveren.

Cor ik ga de website die jij hebt doorgegeven eens bekijken en dat geldt ook voor de Bauers Canyon Ranch van jou Marianne.

We gaan inderdaad ook naar Grand Teton, maar daar gaan we pas na Yellowstone heen. In onze eerdere versie van de route zouden we nog naar craters of the moon NP gaan, maar deze dagen wil ik nu dus gebruiken voor een overnachting op een ranch.

Ik heb nu een agrarische camping gevonden via Hipcamp. Hebben jullie daar toevallig ervaring mee?

Groet, Esther
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer