Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tip voor route Austin --> Fort Worth

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
thefreeze
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 20

Tip voor route Austin --> Fort Worth

Bericht door thefreeze »

Hallo,

ik mag binnenkort voor werk naar Fort Worth maar omdat de tickets veel goedkoper waren én je rechtstreeks met KLM naar Austin kan vliegen heb ik mijn ticket daarheen geboekt. Aan het begin en einde van de trip heb ik een extra dag ter plaatse dus ik heb alle tijd om heen en terug naar Fort Worth / Austin te komen.

Heeft iemand een mooie tip voor wat scenic route? Ik ben de eerste dag vroeg op en heb de hele dag de tijd dus het mag best een beetje om zijn.

Alvast bedankt!
1995 + 2008 West, 2010 + 2011 Florida, 2012 West, 2013 FL, 2014 NY / FL, 2015 TX / FL, 2016 TX - LA - MS / FL, 2017 Vegas / FL / FL, 2018 FL / FL, 2019 CA/OR/NV, 2022 FL/2022 FL/CA/NV, 2023 West / Deep south, 2024 FL/FL, 2025 west
hemmie
Amerika-expert

Re: Tip voor route Austin --> Fort Worth

Bericht door hemmie »

Je komt langs Waco, je hebt daar Waco Mammoth NM en het Dr Pepper museum.
Met een omweg kun je wat van de Hill Country meepakken, bijvoorbeeld Pedernales Falls SP.
Terug in Texas!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer