Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Tickets show Cirque du Soleil.
-
- Amerika-ontdekker
Tickets show Cirque du Soleil.
Mijn man en ik zouden misschien wel een show van cirque du soleil in Las Vegas willen bijwonen. We zijn daar in september. We hebben geen voorkeur voor welke show we willen bijwonen en hoe laat, maar we zijn er maar twee avonden. We willen niet al te veel geld ervoor kwijt zijn.
Ik vraag me af of het nodig is om van tevoren tickets te kopen of is het gunstiger om dat ter plekke in Las Vegas zelf (op straat) te doen? Ik lees wisselende verhalen.
Ik vraag me af of het nodig is om van tevoren tickets te kopen of is het gunstiger om dat ter plekke in Las Vegas zelf (op straat) te doen? Ik lees wisselende verhalen.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Tickets show cirque du soleil
Nou ik zou zeker niet op straat kaartjes kopen. Kans dat je wordt genept zou mij echt te groot zijn. Goedkoop wordt dan echt duurkoop.
Beetje afhankelijk van show (populariteit), dag en tijd natuurlijk, maar als je met z'n tweeën ben zou ik zeker de kaartjes van te voren boeken omdat je dan zelf de plaatsen kunt uitzoeken, ik neem aan dat jullie naast elkaar willen zitten.
Ik zou zelfs de tickets alvast in Nederland te boeken. Ik heb het vorige geprobeerd kaartjes te boeken (via de officiële site) toen ik al in Vegas was, maar kreeg met geen mogelijkheid te betalen met mijn CC. Geen show voor mij toen.
Tip: download MGM Slots Live. Hiermee kan je punten gratis punten verdienen die je dan kan inwisselen voor korting op kaartjes voor shows. Keuze wel beperkt maar het zou zo maar kunnen zijn dat je de show die jullie willen zien er tussen zit.
Beetje afhankelijk van show (populariteit), dag en tijd natuurlijk, maar als je met z'n tweeën ben zou ik zeker de kaartjes van te voren boeken omdat je dan zelf de plaatsen kunt uitzoeken, ik neem aan dat jullie naast elkaar willen zitten.
Ik zou zelfs de tickets alvast in Nederland te boeken. Ik heb het vorige geprobeerd kaartjes te boeken (via de officiële site) toen ik al in Vegas was, maar kreeg met geen mogelijkheid te betalen met mijn CC. Geen show voor mij toen.
Tip: download MGM Slots Live. Hiermee kan je punten gratis punten verdienen die je dan kan inwisselen voor korting op kaartjes voor shows. Keuze wel beperkt maar het zou zo maar kunnen zijn dat je de show die jullie willen zien er tussen zit.
Op zoek naar een Amex referral link? PB mij.
- Tantelotje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Re: Tickets show Cirque du Soleil.
Niet helemaal eens met bovenstaande. Een paar jaar geleden zijn wij in Las Vegas naar Mystere geweest.
Kaartjes hadden we de dag ervoor in Las Vegas bij zo'n ticket booth op de strip gekocht. Dat zijn gewoon 'legale' verkooppunten waar de nog beschikbare tickets tegen korting worden verkocht.
Voor ons werkte het prima. De grootste uitdaging was eigenlijk na de show in Treasure Island nog helemaal terug te lopen naar New York New York
Overigens: prachtige show. Die mensen doen dingen met hun lichaam waarvan je niet eens wist dat het kan. Geweldig om mee te maken.
Kaartjes hadden we de dag ervoor in Las Vegas bij zo'n ticket booth op de strip gekocht. Dat zijn gewoon 'legale' verkooppunten waar de nog beschikbare tickets tegen korting worden verkocht.
Voor ons werkte het prima. De grootste uitdaging was eigenlijk na de show in Treasure Island nog helemaal terug te lopen naar New York New York

Overigens: prachtige show. Die mensen doen dingen met hun lichaam waarvan je niet eens wist dat het kan. Geweldig om mee te maken.
Tsja, wat is wijsheid? Ik zou zelf lekker vooraf kaartjes bestellen, dan is dat maar geregeld. Soms zijn Cirque shows net uitverkocht en dan grijp je mis, alleen maar om een paar dollars te besparen. Ik vind het sowieso altijd wel prettig om voor Vegas alle shows vooraf te boeken, dan heb je qua planning een beetje houvast.
Inderdaad. Als je echt naar zo'n show wilt dan kan je het beste vooraf kaarten kopen. Je kan de gok nemen door ter plekke last minute te kopen maar dan riskeer je dat er geen kaarten meer zijn.
Twee vragen:
1) Wat is "niet al te veel geld"?
2) Kan je ermee leven als je nu wacht en als je eenmaal daar bent de shows uitverkocht zijn?
1) Wat is "niet al te veel geld"?
2) Kan je ermee leven als je nu wacht en als je eenmaal daar bent de shows uitverkocht zijn?
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Alweer 10 jaar geleden zijn wij in Las Vegas naar Vegas! The show geweest en die vonden we erg leuk. Via 2 for 1 show tickets kun je voordelig aan kaarten komen. Ze hebben helaas niet Cirque de Soleil in het assortiment.
https://2for1showtickets.com/
Uit ons reisverslag:
https://2for1showtickets.com/
Uit ons reisverslag:
Om ongeveer half 6 gaan we naar de stad. We vinden de selfparking van Planet Hollywood zonder problemen, nemen de lift naar de Miracle Mile en meteen links om de hoek is het Saxe Theatre. We hadden verwacht daar nog een poos naar te moeten zoeken. Nu zijn we wel vroeg. Hoewel, het "boarden" is al begonnen, oftewel, we kunnen aanschuiven in de rij. Het is dan kwart over 6. Om 10 voor 7 worden we binnen gelaten, maar pas nadat er een souvenirfoto ($) voor het nep Las Vegas-sign is gemaakt. Het is een klein theatertje (max. 435 personen) en wel knus. De kaarten staan niet op stoelnummer, dus vroeg komen is belangrijk voor een goede plek. Dan is ook de VIP-plaats niet nodig.
Van de show heb ik van de eerste tot de laatste minuut genoten. In Vegas! The Show zie je de geschiedenis van de shows in Las Vegas van de 40-er tot en met de 70-er jaren. Prachtige kostuums, showballet met veren, The Ratpack, Elvis, Tom Jones, Sonny en Cher, Tina Turner, alles komt voorbij. Ook zie je dia's en een flimpje met hoe de Strip veranderd is in de loop der jaren en de sterren die optraden en nu in de show langskwamen. Wat was Las Vegas vroeger toch leuk. Je zou er sentimenteel van worden. Na 1,5 uur was het helaas afgelopen. Ik had best langer gewild.
-
- Amerika-ontdekker
Ik wil toch alvast thuis tickets boeken, maar dat lukt niet. Misschien weten jullie meer.
Ik heb net meerdere keren geprobeerd om tickets te kopen voor de show Mad Apple van Cirque du Soleil op 9 september in Hotel New York New York in Las Vegas. Dat lukt niet. Ik wil boeken via de website van het hotel.
Ik heb twee tickets geselecteerd voor de sectie stageside. Daarna gaat het mis bij de betaling.
Ik heb de betalingsgegevens volledig en correct ingevuld. Ik weet dat zeker. Maar elke keer krijg ik de pop-up ‘Unable to process payment, ensure the information you entered is correct and try again'
Ik wil betalen met een Mastercard en heb alle gegevens ingevuld. Ook mijn huisadres. Ik heb ook een account aangemaakt bij MGM Resorts, maar dat helpt ook niet. Is dit een storing van de website of hebben jullie dit probleem ook gehad?
Ik heb net meerdere keren geprobeerd om tickets te kopen voor de show Mad Apple van Cirque du Soleil op 9 september in Hotel New York New York in Las Vegas. Dat lukt niet. Ik wil boeken via de website van het hotel.
Ik heb twee tickets geselecteerd voor de sectie stageside. Daarna gaat het mis bij de betaling.
Ik heb de betalingsgegevens volledig en correct ingevuld. Ik weet dat zeker. Maar elke keer krijg ik de pop-up ‘Unable to process payment, ensure the information you entered is correct and try again'
Ik wil betalen met een Mastercard en heb alle gegevens ingevuld. Ook mijn huisadres. Ik heb ook een account aangemaakt bij MGM Resorts, maar dat helpt ook niet. Is dit een storing van de website of hebben jullie dit probleem ook gehad?
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Afgelopen februari via website bellagio voor cirque du soleil 'O' geboekt m.b.v. AMEX kaart en binnen paar minuten, zowel factuur als digitale PDF kaarten in de mail. Genoten van de show in mei dit jaar!
Ik boek shows altijd via de Vegas.com website, gaat altijd meteen goed.Fleecedeken schreef: ↑20 aug 2024, 20:04Ik wil toch alvast thuis tickets boeken, maar dat lukt niet. Misschien weten jullie meer.
-
- Amerika-ontdekker
martijn76 schreef: ↑20 aug 2024, 21:28Ik boek shows altijd via de Vegas.com website, gaat altijd meteen goed.Fleecedeken schreef: ↑20 aug 2024, 20:04Ik wil toch alvast thuis tickets boeken, maar dat lukt niet. Misschien weten jullie meer.
Dank voor de tip! Helaas zijn die tickets daar een stuk duurder dan via de eigen website van het hotel/de show. Het is frustrerend dat het niet lukt terwijl ik zeker weet dat alle gegevens juist zijn.
Ik heb ook wel geklooi gehad met creditcards, zitten er misschien spaties in je naam (van, van der, van het etc)? Dan zou het kunnen helpen om bij het invullen van de cc gegevens alleen het achterste deel van je naam in te vullen. Dus ipv van "Van Der Zee" alleen "Zee".Fleecedeken schreef: ↑21 aug 2024, 14:01
Dank voor de tip! Helaas zijn die tickets daar een stuk duurder dan via de eigen website van het hotel/de show. Het is frustrerend dat het niet lukt terwijl ik zeker weet dat alle gegevens juist zijn.
-
- Amerika-ontdekker
Nee, helaas. Ook dat is het niet. Ik had al geprobeerd om mijn voorletters weg te laten, maar ook dat helpt niet. Ik lees in een oud topic dat ze geen Nederlandse creditcards accepteren. Ik kan me dat haast niet voorstellen, maar zou wel een verklaring zijn. Je kan ook niet betalen met Apple Pay oid.
Jammer, wel heel vreemd inderdaad, kan mij niet voorstellen dat ze NL creditcards niet accepteren, hotels moeten toch ook betaald worden? Misschien kan je ze bellen en dat ze het voor je uitzoeken?
Als je nog een fantastisch leuke middag comedy/magic show zoekt die ook nog eens erg betaalbaar is, kijk dan naar Mac King in Excalibur. Ik denk misschien wel de leukste show in Vegas. Geen Cirque, maar wel super grappig en met enorm goed goocheltrucs en Mac King is gewoon een hele leuke vent.
Als je nog een fantastisch leuke middag comedy/magic show zoekt die ook nog eens erg betaalbaar is, kijk dan naar Mac King in Excalibur. Ik denk misschien wel de leukste show in Vegas. Geen Cirque, maar wel super grappig en met enorm goed goocheltrucs en Mac King is gewoon een hele leuke vent.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Je hebt er niet veel aan maar ik had vorige jaar precies hetzelfde probleem. Gebruikte toen een Visa card.
Dit jaar mij Amex gebruikt en is wel gelukt. Wat overdreven om een Amex aan te vragen om een kaartje te boeken, maar wellicht iemand in je omgeving met een Amex kaart en die gebruiken?
Dit jaar mij Amex gebruikt en is wel gelukt. Wat overdreven om een Amex aan te vragen om een kaartje te boeken, maar wellicht iemand in je omgeving met een Amex kaart en die gebruiken?
Op zoek naar een Amex referral link? PB mij.
Ik heb dergelijke tickets geboekt, en betaald vanuit Nederland.
Eerst een Viator account aangemaakt en daarna via dat account tickets gekocht en betaald met mijn NL creditcard (Mastercard uitgegeven door ABN Amro).
Eerst een Viator account aangemaakt en daarna via dat account tickets gekocht en betaald met mijn NL creditcard (Mastercard uitgegeven door ABN Amro).
-
- Amerika-ontdekker
Dank voor alle reacties! We hadden echt alles zelf geprobeerd, maar geen succes. We hebben gebeld met het hotel waar de show zal worden uitgevoerd. De medewerkster vertelde ons dat het probleem wordt veroorzaakt doordat er met een buitenlandse creditcard wordt betaald. Heel bijzonder, want daar zullen ze dan wel regelmatig problemen mee krijgen? We hebben de kaartjes telefonisch geboekt en via de telefoon onze creditcard gegevens doorgegeven. We hebben de kaartjes per mail binnen. Fijn!
En? Welke show is het nou geworden?
-
- Amerika-ontdekker
Mad Apple. Ik ben benieuwd!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-