Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Verschil in prijs Death Valley (accommodatie vroeg boeken loont).

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Dikkie
Amerikakenner

Verschil in prijs Death Valley (accommodatie vroeg boeken loont).

Bericht door Dikkie »

Niet zo zeer een vraag maar wil graag iets meegeven.

Ik ben nu al voor volgend jaar mijn overnachtingen in de NP's aan het vastleggen (tja je moet er maar op tijd bij willen zijn :lol: ) en maakte een vergissing voor Death Valley. In eerste instantie boekte ik per ongeluk in augustus 2024 (standard, 2 queens) en tikte daarvoor aan inclusief tax en AAA-korting $283,-.

Toen ik dat ontdekte, snel geannuleerd en geboekt voor augustus 2025 en dat was zelfde boeking, zelfde voorwaarden $182,-.

Net even gecheckt of ze mijn cc niet dubbel hebben belast (is niet zo) en keek nogmaals op de site en als je nu (enkele uren later) boekt voor volgend jaar augustus is het bedrag alweer opgelopen naar $200,-. :shock:

Weet niet of dit standaard is (heb dit in het verleden nooit gecheckt) maar voor lodging via Xanterra zou ik in ieder geval proberen zo vroeg mogelijk te boeken, in de ochtend en eerste dag dat het kan.

*edit: betreft The Ranch in Furnace Creek.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Re: verschil in prijs Death Valley

Bericht door Martin & Marianne »

Heb je nu wel de AAA-rate? Ik zie mét AAA-rate nog steeds 182 dollar voor een willekeurige datum in augustus 2025.

(Ik ben al zo gewend aan de huidige prijzen dat ik dit al goedkoop ga vinden haha.)

Marianne
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Ja zeker. Ik was ook in shock. Vond de eerste boeking normaal, daarom sloeg ik steil achterover van die tweede prijs :lol:
chell
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door chell »

Ik heb het in Death Valley andersom gehad (in 2018, dus wel al een poos terug). Vroeg geboekt en later omgeboekt naar een goedkoper tarief mét ontbijt erbij. Blijven checken kan dus ook lonen.
Reisverslagen/foto's
2015: New York
2018: Roadtrip Las Vegas - Seattle
2022: New York
2023: Anaheim (muziekfestival in the House of Blues)
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Verschil in prijs Death Valley (accommodatie vroeg boeken loont).

Bericht door Pete.Z »

Blijven checken loont zeker, ik heb nu voor oktober 5 nachten bij Stovepipe Wells voor 160 dollar per nacht, het kan dus zeker wel.
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Martin & Marianne schreef:
01 aug 2024, 12:25
Heb je nu wel de AAA-rate? Ik zie mét AAA-rate nog steeds 182 dollar voor een willekeurige datum in augustus 2025.
Als het goed is, is die 182 zonder tax. Als je doorklikt om te boeken, doen ze pas de tax er bij. Zonder tax is mijn boeking rond de $140
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik kom op 143 met AAA korting en dan 39 tax, dus totaal 182 dollar.
En geen 200 dus.

Marianne
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Overzicht death valley
Overzicht death valley
Heel vreemd die verschillende overzichten. Zo zie je maar weer. Ik heb een fotootje erbij gedaan wat ik nu krijg (is weer anders dan vanochtend). Ik zit overigens er op die zaterdag de 16de, dus is wel een iets hogere prijs dan de andere dagen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer