wij zijn net als veel Amerikaverslaafde ouders reikhalzend aan het uitkijken naar onze eerste Amerikareis met onze kleuter, maar lopen in alle informatie die er te vinden is toch een beetje aan tegen het feit, dat het soms lastig is om te verzinnen wat je nu precies met je kids kunt doen? Vandaar mijn idee: (geen idee of het aanslaat, maar here goes nothing)!
Het idee is om in dit topic binnen het deel South West een verzameling te maken van alle leuke, geweldige en interessante dingen die je kunt doen met je kinderen (peuter, kleuter en schoolkind (tot 12?).
Ik trap hem af, en ik hoop dat jullie allemaal fanatiek jullie ervaringen willen delen zodat voor mij, maar ook andere ouders, er een kleine verzameling aan leuke dingen te vinden is ipv verspreid in allerlei (interessante) topics.
1. Disney, Universal in LA --> spreekt voor zich.
2. SeaWorld in San Diego --> spreekt eveneens voor zich.
3. San Diego Zoo --> waanzinnig groot en indrukwekkend als je de Apenheul of Artis gewend bent.

4. Off road jeep tours door o.a. Sedona (https://www.pinkadventuretours.com/) --> geschikt voor alle leeftijdsgroepen.
Dit zijn wat voorbeelden, maar het lijkt me ook erg leuk om wat minder bekende ideeën te lezen.