Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Het grote zuidwesten "What to do with kids?" topic.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
heems87
Amerikafan

Het grote zuidwesten "What to do with kids?" topic.

Bericht door heems87 »

Hoi allemaal,

wij zijn net als veel Amerikaverslaafde ouders reikhalzend aan het uitkijken naar onze eerste Amerikareis met onze kleuter, maar lopen in alle informatie die er te vinden is toch een beetje aan tegen het feit, dat het soms lastig is om te verzinnen wat je nu precies met je kids kunt doen? Vandaar mijn idee: (geen idee of het aanslaat, maar here goes nothing)!

Het idee is om in dit topic binnen het deel South West een verzameling te maken van alle leuke, geweldige en interessante dingen die je kunt doen met je kinderen (peuter, kleuter en schoolkind (tot 12?).

Ik trap hem af, en ik hoop dat jullie allemaal fanatiek jullie ervaringen willen delen zodat voor mij, maar ook andere ouders, er een kleine verzameling aan leuke dingen te vinden is ipv verspreid in allerlei (interessante) topics.

1. Disney, Universal in LA --> spreekt voor zich.
2. SeaWorld in San Diego --> spreekt eveneens voor zich.
3. San Diego Zoo --> waanzinnig groot en indrukwekkend als je de Apenheul of Artis gewend bent. :thumbup:
4. Off road jeep tours door o.a. Sedona (https://www.pinkadventuretours.com/) --> geschikt voor alle leeftijdsgroepen.

Dit zijn wat voorbeelden, maar het lijkt me ook erg leuk om wat minder bekende ideeën te lezen. :clap:
2015 - 4 weken Westkust!
2016 - 3 weken Florida!
2017 - 3 weken Oost en west Canada!
2018 - 3 weken Illonois, Louisiana, Mississippi, Tennessee --all the way to---> New york
2019 - 3 weken honeymoon Noord-west Amerika (portland, Yellowstone etc.)
travelchecker
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Het grote zuidwesten "What to do with kids?" topic.

Bericht door travelchecker »

Seaworld en Disney zijn logisch, Universal biedt heel wat minder voor kleuters (op 1 kindergebied na).
Mijn USA verhalen lees je op https://www.travelchecker.be
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

- In parken als Zion en Yosemite kun je fietsen. Ook leuk om te doen in San Francisco.
- Doe mee aan een junior ranger programma in de nationale parken.
- Zoek speeltuintjes onderweg
- Goud pannen. Deden wij in Columbia SHP.
- Zoek het water op. Strand langs de kust en bij Lake Powell. De Narrows in Zion. Tuben in de Virgin River. Raften in Yosemite (zelf peddelen) of op de Colorado River bij Page of Moab.

Marianne
Oranjeboom
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Oranjeboom »

Tussen LA en Las Vegas is een leuke tussenstop met kleuters bij Peggy Sue Diner. Ze hadden er een schildpadvijver met een aantal dinobeelden achter de diner. Stelt niet veel voor, maar onze kinderen vonden het toch leuk. Verder kom je onderweg niet veel tegen natuurlijk daar.
Bij Barstow een klein Railroad Museum naast het Route 66 Museum.
Las Vegas chocoladefabriekje met cactustuin. Weet niet meer exact hoe het heet.
Monterey Bay Aquarium is erg leuk.
San Francisco-pier werd erg leuk gevonden en er is een leuke speeltuin midden in de wijk tussen Chinatown en Little Italy. Ook de speeltuin in hoek van Golden Gate Park was een leuke pauze. De hal met antieke speelautomaten bij de pier is ook erg leuk en het sciencemuseum is ook een aanrader. Vergelijkbaar met Nemo.
Verder lekker klauteren in natuurgebieden kan overal.
Dikkie
Amerikakenner

Bericht door Dikkie »

Als het echt om de kleuterleeftijd gaat en om wat het kind wil (alle leeftijden wil nog niet zeggen dat alle leeftijden het leuk vinden) dan kan ik alleen uit eigen ervaring spreken en mijn kind maakte je toentertijd (nog steeds) vooral blij met lekker spelen in de natuur. Ook gewone speeltuinen (dat nu niet meer natuurlijk) valt altijd in de smaak. Verder zou ik voor kleuters vooral niet naar de grote parken gaan maar eerder de kleine zoals Gilroy Gardens of Fairyland.
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door BonnyR »

Wat mijn dochter leuk vond was de erg mooie schelpen, die ze verzameld had uitzoeken op de allermooiste ( anders hadden wemoeten bijbetalen voor te zware koffer 🤣) die hebben we thuis in een houten doos met glazen deksel geplakt. Ze heeft hem nog bijna 20 jaar later nog steeds.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen