Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Canyon X bij Page.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Tinuszke
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Canyon X bij Page.

Bericht door Tinuszke »

Wij hebben dit jaar Canyon X gedaan, en die vond ik inderdaad toch wel een stuk minder dan de lower antelope canyon die ik in het verleden gedaan heb.

Ten eerste schrok ik een beetje van de prijs (50+ euro p.p.), maar ik zie dat de lower inmiddels net zo duur is, dus dit is tegenwoordig blijkbaar normaal voor een uurtje :D

Maar het grootste verschil vond ik dat je bij canyon X alleen twee (verschillende) relatief korte stukjes slot canyon bezoekt, in plaats van 1 (in mijn herinnering veel langer) stuk bij de lower antelope canyon. Lower antelope canyon had ook meer stukken met mooiere kleuren. De groep was ook redelijk groot, en je moet heen en weer door hetzelfde gedeelte, dus iedereen loopt elkaar in de weg en je kunt bijna geen goede foto's maken met niemand erop. En dan het gedoe eromheen met de shuttle busjes, lijkt meer op een attractiepark dan een natuurwonder. En die 1 uur in inclusief heen en weer rijden dus allemaal redelijk snel-snel.

Kan niet zeggen dat ik er achteraf spijt van heb bij Canyon X, maar wel een duidelijke voorkeur dus.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer