Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Gemiddelde prijs van de overnachtingen in juli!?
Ik heb het Excalibur geboekt voor $ 86,- per nacht - in juli, in het weekend.
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
Die prijs kan ik nergens terugvinden... Maar het is inderdaad een goedkopere oplossing. Alleen focus ik mij niet alleen op Las Vegas. Want die 3 nachten halen niet het totale gemiddelde extreem omhoog. Ik begrijp niet dat de andere nachten ook zo duur uitvallen als ik jullie gemiddeldes bekijk... Lijken mijn andere prijzen duur in jullie ogen??? Heb toch ook regelmatig voor goedkopere ketens of goedkopere oplossingen gekozen?antonia schreef:Ik heb het Excalibur geboekt voor $ 86,- per nacht - in juli, in het weekend.
Kelly & Yves
http://kelly.yves.googlepages.com
Ik heb ook al vorig jaar november geboekt!KellyVG schreef:Die prijs kan ik nergens terugvinden...antonia schreef:Ik heb het Excalibur geboekt voor $ 86,- per nacht - in juli, in het weekend.

Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
- Bertorelli
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Het Orleans ligt idd niet op de strip, maar zo'n probleem vind ik dat nu ook weer niet.KellyVG schreef:Ja, in dat hotel zouden we bijvoorbeeld wel een stuk goedkoper kunnen zitten (355$ voor 3 nachten) Maar dan zit je niet op de strip, en daarvoor wil ik nu toch wel graag wat meer betalen.
Met de auto of de shuttle bus zit je er binnen 5 minuten.
Die $80 is trouwens voor de vrijdag
1995 TX/LO/MS/AL/AR
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
2003 NV/AZ/UT/CA
2007 AZ/NV/UT/CO
2008 FL/GE/SC/TN
2009 CA/NV/ID/WY/UT/AZ
2011 FL/GE/AL/MS/LO/TN/SC
2012 FL
2013 AZ/NV/UT/WY/MN
2015 WA/OR/ID/MN
2016 NY/VT/NH/ME/MA/RI/CT/NJ/MD/VA/WV/OH/IN/MI
2017 CA/OR/NV
2018
2019
2022
- Karinita
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij zitten voor komende zomer (juli/aug) op gemiddeld $ 73,- per nacht incl. tax. Daar zitten wel een aantal overnachtingen op een camping bij, maar ook dure B&B's.
Als ik de campings weglaat (waar we gemiddeld $ 21,10 betalen per nacht) kom ik voor de hotels/motels/B&B uit op een gemiddelde van
$ 96,- (incl.tax) per nacht. Best aan de prijs vind ik, maar we hebben ook niet altijd op de prijs gelet maar meer of het een mooie plaats was om te overnachten. Zeker omdat de campings het gemiddelde behoorlijk naar beneden halen.
In San Francisco, Portland en Sedona moeten we nog iets reserveren dus dat zal het gemiddelde wel weer omhoog brengen!
Karin
Als ik de campings weglaat (waar we gemiddeld $ 21,10 betalen per nacht) kom ik voor de hotels/motels/B&B uit op een gemiddelde van
$ 96,- (incl.tax) per nacht. Best aan de prijs vind ik, maar we hebben ook niet altijd op de prijs gelet maar meer of het een mooie plaats was om te overnachten. Zeker omdat de campings het gemiddelde behoorlijk naar beneden halen.
In San Francisco, Portland en Sedona moeten we nog iets reserveren dus dat zal het gemiddelde wel weer omhoog brengen!
Karin
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Foutje,Martin & Marianne schreef:Wij waren de afgelopen zomer gemiddeld 79 dollar per nacht kwijt (incl tax). Een aantal nachten hadden wij een cabin op een KOA camping. Duurste overnachting was in Death Valley (Furnace Creek) voor 179 dollar.
Het maakt ook nogal wat uit of je de tax meeneemt of niet.
Marianne
Het was 97 dollar (79 euro).
Als je bij ons die cabins buiten beschouwing laat (die waren zo'n 60 dollar per nacht), dan zitten we dus ook wel boven de 100 dollar per nacht.
Ik vind dus niet dat jij heel duur bent, ik begrijp ook nooit dat anderen zoveel goedkoper kunenn overnachten.
Ik denk wel dat je te plekke vaak goedkoper uit bent. Wij hebben een keer onderweg iets opgezocht, een BW, en die was goedkoper dan in de prijzen op de site. Maar wij reizen met z'n vieren en ik vind het wel prettig om het vast te hebben liggen. Ook hebben we altijd een hotel met zwembad.
Het kan ook nog verschil maken of er een ontbijt bij inbegrepen is, hoewel dat meestal niet het geval zal zijn.
Zoals gezegd maakt het ook nogal wat uit of je in het weekend in Las Vegas zit (wij betaalden 94 dollar voor Luxor).
En vergeet niet dat het ook elk jaar wat duurder zal worden, dus vergelijken met prijzen van vorig jaar of nog langer geleden is ook al lastig.
Marianne
Wij hebben ook getwijfeld tussen Flamingo en Luxor... Maar bij ons kwam het Flamingo ook over de 500$ uit! Dus jij zit er wss niet in het weekend?Souraia schreef:Dit jaar logeren wij in het Flamingo hotel voo 103 dollar per nacht. Flamingo zit op de strip. Luxor wilden we in principe ook, maar was een stuk duurder.
Kelly & Yves
Ja uiteindelijk valt het rond ons voorziene budget. Dus we gaan waarschijnlijk niks meer veranderen. Of het zou moeten zijn dat er een superpromotie voor Las Vegas komtMartin & Marianne schreef:Foutje,Martin & Marianne schreef:Wij waren de afgelopen zomer gemiddeld 79 dollar per nacht kwijt (incl tax). Een aantal nachten hadden wij een cabin op een KOA camping. Duurste overnachting was in Death Valley (Furnace Creek) voor 179 dollar.
Het maakt ook nogal wat uit of je de tax meeneemt of niet.
Marianne
Het was 97 dollar (79 euro).
Als je bij ons die cabins buiten beschouwing laat (die waren zo'n 60 dollar per nacht), dan zitten we dus ook wel boven de 100 dollar per nacht.
Ik vind dus niet dat jij heel duur bent, ik begrijp ook nooit dat anderen zoveel goedkoper kunenn overnachten.
Ik denk wel dat je te plekke vaak goedkoper uit bent. Wij hebben een keer onderweg iets opgezocht, een BW, en die was goedkoper dan in de prijzen op de site. Maar wij reizen met z'n vieren en ik vind het wel prettig om het vast te hebben liggen. Ook hebben we altijd een hotel met zwembad.
Het kan ook nog verschil maken of er een ontbijt bij inbegrepen is, hoewel dat meestal niet het geval zal zijn.
Zoals gezegd maakt het ook nogal wat uit of je in het weekend in Las Vegas zit (wij betaalden 94 dollar voor Luxor).
En vergeet niet dat het ook elk jaar wat duurder zal worden, dus vergelijken met prijzen van vorig jaar of nog langer geleden is ook al lastig.
Marianne

Kelly & Yves
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Kelly,KellyVG schreef:Die prijs kan ik nergens terugvinden... Maar het is inderdaad een goedkopere oplossing. Alleen focus ik mij niet alleen op Las Vegas. Want die 3 nachten halen niet het totale gemiddelde extreem omhoog. Ik begrijp niet dat de andere nachten ook zo duur uitvallen als ik jullie gemiddeldes bekijk... Lijken mijn andere prijzen duur in jullie ogen??? Heb toch ook regelmatig voor goedkopere ketens of goedkopere oplossingen gekozen?
Het gemiddelde bij jullie is inderdaad aan de hoge kant vind ik. Maar soms ontkom je er ook niet aan. Het Luxor Hotel in Las Vegas had ik vorig jaar in dezelfde periode (ik sliep er van 4 juli - 6 juli) voor $ 98,00 (incl. tax) per nacht. In het weekend (vr-nacht en za-nacht) betaal je gewoon de hoofdprijs in Las Vegas.
Verder zie ik dat je echt in de toeristische gebieden zelf zit. Ik slaap natuurlijk ook wel eens in een park of stad maar zoek ook de kleinere plaatsen op. Neem bijv. Bryce Canyon. Vorig jaar sliep ik in het Foster's Motel voor slechts $ 54,95 incl. tax. Ik had toen ook voor de Best Western kunnen kiezen, vlakbij de ingang, maar als ik enkele mijlen verderop voor minder dan de helft ergens anders kan slapen, doe ik dat. Hetzelfde geldt voor de steden. Los Angeles ($ 119) en Santa Monica ($ 139) zou ik ook ergens anders geboekt hebben. Je zit dan misschien wel niet precies op de plek waar je zou willen, maar als ik 5, 10 of zelfs 15 mijl verderop iets goedkopers kan krijgen, doe ik dat natuurlijk. Daar komt bij dat jullie bij de duurdere hotels/motels ook steeds meerdere nachten zitten. Dat maakt het wel duurder natuurlijk. Als je daarvoor in de plaats een goedkoper motel kon vinden, drukt dat het gemiddelde al flink natuurlijk.
Ik zoek zelf vaak wel eerst naar de goedkopere ketens als Motel 6, Super 8 Motel of Days Inn. Zijn die niet in de stad waar ik wil overnachten dan kijk ik bijv. in een straal van 25 mijl of daar iets is.
Vooraf boeken is niet altijd het goedkoopste maar kan wel lonen. De echt toeristische gebieden en de weekends, zoek ik wel van te voren op internet op. Is het mij te duur, dan ga ik wat verder af van een park of stad zoeken en meestal lukt het dan ook om iets goedkopers te vinden. En dat is dan weer het voordeel van vooraf vastleggen. Je hebt alle tijd om iets goedkoops te zoeken en éénmaal in Amerika hoef je je geen zorgen te maken en kun je het rustig aan doen. Verder heb ik via internet al vaak een korting gekregen omdat ik online boekte. Ook via internet kun je met je ANWB-pas korting krijgen. Daar pak je je winst dus ook mee.Pete.Z schreef:Eerlijk gezegd,volgens mij is overal vooruit boeken niet de goedkoopsteoplossing.
Ik denk dat je ter plekke vaak de beste prijzen vindt,desnoods met coupon en anwb pas kortingen.
Roland
-
- Amerika-expert
mijn ervaring is dat je tussen de 60 en 90 $ excl taxes meestal makkelijk een kamer vindt. Dat heb je ook gedaan maar je zit er ook een tiental maal fors boven. de ligging van het motel speelt natuurlijk een rol. bv : in hollywood logeer je in the orchid suites in hollywood zelf voor ruim boven de 100 $, wij kozen voor een hotel naast griffith park in glendale op 10 minuten rijden van hollywood voor 75 $. ook o.m. zion ( toch veel goedkopere motels in springdale) en santa monica vallen duur uit. die uitschieters duwen je gemiddelde omhoog maar je krijgt er de ligging natuurlijk voor in de plaats.Lijken mijn andere prijzen duur in jullie ogen???
jacques
En het is nu net dat wat ik superbelangrijk vind. Dus dan zal ik dat maar betalen ook...jta schreef:mijn ervaring is dat je tussen de 60 en 90 $ excl taxes meestal makkelijk een kamer vindt. Dat heb je ook gedaan maar je zit er ook een tiental maal fors boven. de ligging van het motel speelt natuurlijk een rol. bv : in hollywood logeer je in the orchid suites in hollywood zelf voor ruim boven de 100 $, wij kozen voor een hotel naast griffith park in glendale op 10 minuten rijden van hollywood voor 75 $. ook o.m. zion ( toch veel goedkopere motels in springdale) en santa monica vallen duur uit. die uitschieters duwen je gemiddelde omhoog maar je krijgt er de ligging natuurlijk voor in de plaats.Lijken mijn andere prijzen duur in jullie ogen???
jacques
Kelly & Yves
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Maar als DAT nou juist belangrijk voor je is, dan vind ik de hotelovernachtingen heus nog wel meevallen.KellyVG schreef:En het is nu net dat wat ik superbelangrijk vind. Dus dan zal ik dat maar betalen ook...
Iedereen heeft wel zo zijn of haar eigen wensen. Voor mij is het bijv. belangrijk om in een leuke auto (cabrio of 4x4) te rijden in Amerika. Het oog wil ook wat.

Roland
Laatst gewijzigd door Coyote op 09 mei 2007, 11:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Ja, wij rijden ook met een Jeep Liberty... Maar ik vond de prijs wel meevallen... Waren eerst van plan een grotere 4x4 te huren. Dus toch beetje bespaardCoyote schreef:Maar als DAT nou juist belangrijk voor je is, dan vind ik de hotelovernachtingen heus nog wel meevallen.KellyVG schreef:En het is nu net dat wat ik superbelangrijk vind. Dus dan zal ik dat maar betalen ook...
Iedereen heeft wel zo zijn of haar eigen wensen. Voor mij is het bijv. belangrijk om in een leuke auto (cabrio of 4x4) te rijden in Amerika. Het oog wil ook wat.Dat mij dat dan ruim EUR 400 meer kost dan een standaard auto heb ik er graag voor over. Ik lig er in ieder geval geen moment wakker van
Roland

Kelly & Yves
Maar die kortingen gelden jammer genoeg bijna nooit in het weekendmeerhoven schreef:2 jaar geleden via internet 1 dag voor aankomst in LV het Luxor geboekt voor $61( voor wo en do) en $72 voor vrijdag.
Dit jaar via een superaanbieding een King Suite in MGM voor $119 per nacht.........normaal kost die suite 260 dollartjes per nacht....

Kelly & Yves
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Kelly,
Waar heb je het Luxor eigenlijk geboekt?, als ik nu op de site van het Luxor kijk naar jouw data, kom ik met de MVP no refund offer op een totaalprijs van $ 467,47. Dit is dus $ 156 per nacht en heel wat lager dan de $ 220 die jij kennelijk betaald hebt. Ook met een andere promo kom ik op een totaalbedrag van $ 550. Mocht je rechtstreeks geboekt hebben zou ik even een mailtje sturen of ze de prijzen aan willen passen.
Waar heb je het Luxor eigenlijk geboekt?, als ik nu op de site van het Luxor kijk naar jouw data, kom ik met de MVP no refund offer op een totaalprijs van $ 467,47. Dit is dus $ 156 per nacht en heel wat lager dan de $ 220 die jij kennelijk betaald hebt. Ook met een andere promo kom ik op een totaalbedrag van $ 550. Mocht je rechtstreeks geboekt hebben zou ik even een mailtje sturen of ze de prijzen aan willen passen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht