Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Campgrounds gezocht!
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Campgrounds gezocht!
Dag allemaal,
Over vier weken zitten we in het vliegtuig naar Las Vegas, jippe!!
De volgende campgrounds hebben we al gereserveerd, omdat we zeker willen zijn van een plekje en niet uren willen rondrijden voordat we een campground gevonden hebben.
Zion > Watchman Campground (2 nachten)
Jackson > Snake River Campground (KOA) (1 nacht, dag erna na Grand Teton)
Yellowstone > Canyon Village Campground (3 nachten)
In de volgende plaatsen/gebieden zoeken we nog campgrounds! Hebben jullie wellicht goede tips...
Cody, Flaming George, Moab, Capitol Reef NP, Bryce NP, Valley of Fire.
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Groet, Frédérique
Over vier weken zitten we in het vliegtuig naar Las Vegas, jippe!!
De volgende campgrounds hebben we al gereserveerd, omdat we zeker willen zijn van een plekje en niet uren willen rondrijden voordat we een campground gevonden hebben.
Zion > Watchman Campground (2 nachten)
Jackson > Snake River Campground (KOA) (1 nacht, dag erna na Grand Teton)
Yellowstone > Canyon Village Campground (3 nachten)
In de volgende plaatsen/gebieden zoeken we nog campgrounds! Hebben jullie wellicht goede tips...
Cody, Flaming George, Moab, Capitol Reef NP, Bryce NP, Valley of Fire.
Groet, Frédérique
Bryce Canyon
Hallo Frederique,
Wij hebben geboekt bij Ruby Inn's Campground. Hoor daar goede berichten over. http://www.brycecanyoncampgrounds.com/
Succes
Margot
Wij hebben geboekt bij Ruby Inn's Campground. Hoor daar goede berichten over. http://www.brycecanyoncampgrounds.com/
Succes
Margot
Hoi Frederique,
in de omgeving van MOAB is wellicht campsite Riverside Oasis een optie. Ik hoor hier goede dingen over en we hebben ook zelf hier een aantal overnachtingen een Cabin gereserveerd:
Adres: Riverside Oasis
Campground and RV Park
1871 North Highway 191
Moab Utah 84532
Website http://www.riversideoasis.com
in de omgeving van MOAB is wellicht campsite Riverside Oasis een optie. Ik hoor hier goede dingen over en we hebben ook zelf hier een aantal overnachtingen een Cabin gereserveerd:
Campground and RV Park
1871 North Highway 191
Moab Utah 84532

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
In Cody hebben wij op de KOA gestaan - we hadden daar een cabin gehuurd. Was niet slecht, lekker zwembad erbij, maar het was wel een erg kale camping, en dicht bij de weg.
Wij namen er 's morgens een all you can eat pancake breakfast, dat viel wel in de smaak.
Hier is al eens de Ponderosa camping genoemd, maar die ken ik zelf niet.
Marianne
Wij namen er 's morgens een all you can eat pancake breakfast, dat viel wel in de smaak.
Hier is al eens de Ponderosa camping genoemd, maar die ken ik zelf niet.
Marianne
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Wij hebben vorig jaar op Riverside Oasis gestaan, maar dit jaar bewust gekozen voor Canyonlands RV Park. Riverside ligt buiten Moab over de Colorado River. Het is er netjes, maar de WIFI was slecht en er is geen zwembad. Daarnaast moet je overal je camper voor meenemen of een auto hebben. Canyonlands ligt midden in het dorp, we zijn gisterenavond lekker naar de Moab Brewery gelopen om te eten!Paul&José schreef:Hoi Frederique,
Campground and RV Park
1871 North Highway 191
Moab Utah 84532
Zie ons verslag!
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
In Moab ben ik nogal gecharmeerd van Moab Valley RV Park, een prachtige erg mooi en gunstig gelegen campground aan de noordkant van Moab.
Ik heb al op div. campings in Moab gestaan, maar deze bevalt ons tot nu toe het beste. Canyonlands RV Park, waar Monique nu staat, gaan we volgende maand ook eens bekijken en nemen dan een beslissing op welke we deze keer gaan staan voor een aantal nachten.
Voor Capitol Reef kun je kiezen voor Fruita waar de campground in het park zich bevindt. Buiten het park heb je bij Torrey ook een tweetal campings.
Valley of Fire heeft ook een campground in het Statepark zelf. Misschien nog eentje in Overton, maar daar heb ik nooit gestaan.
Gr. Marjan
Ik heb al op div. campings in Moab gestaan, maar deze bevalt ons tot nu toe het beste. Canyonlands RV Park, waar Monique nu staat, gaan we volgende maand ook eens bekijken en nemen dan een beslissing op welke we deze keer gaan staan voor een aantal nachten.
Voor Capitol Reef kun je kiezen voor Fruita waar de campground in het park zich bevindt. Buiten het park heb je bij Torrey ook een tweetal campings.
Valley of Fire heeft ook een campground in het Statepark zelf. Misschien nog eentje in Overton, maar daar heb ik nooit gestaan.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
De cg in Overton is een 55+ cg met voornamelijk vaste bewoners.hekkie schreef:Valley of Fire heeft ook een campground in het Statepark zelf. Misschien nog eentje in Overton, maar daar heb ik nooit gestaan.
Gr. Marjan
De cg in Valley of Fire SP is schitterend met een hele mooie restroom&shower verder heb je een watertappunt op elke site (je kan deze niet aansluiten op de camper) en er is een dumppunt om je vuilwater te lozen.
Voor Cody zou ik de Pondarosa CG kiezen aan de westkant van de stad (richting Yellowstone NP) en dicht bij de Wal*mart.
Voor Bryce kan je ook binnen het park staan er zijn 2 cg's beide zonder hook-up Ruby's Inn cg heeft alle voorzieningen en een zwembad.
Zoals al aangegeven voor Moab heb je genoeg mogelijkheden.
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Re: Campgrounds gezocht!
Frederique schreef: Valley of Fire.
Groet, Frédérique
Ga je met tent of heb je camper? Valley of Fire is hetzelde als een oven namenlijk

Ik moet eerlijk zijn ben nu diversen keren geweest naar de US of A. Altijd in het hoogseizoen. We hebben nog nooit moeite hoeven doen om een camping te vinden voor onze 2 tentjes. En wij hadden altijd zoies van lukt het niet dan pakken we toch een motel.
can't wait to travel again.....
campgrounds
Hallo Frederique
Op deze website http://www.rvparkreviews.com/ kun je ook veel campgrounds vinden.
groet
Margot
Op deze website http://www.rvparkreviews.com/ kun je ook veel campgrounds vinden.
groet
Margot
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: Campgrounds gezocht!
Met precies zo'n instelling trekken wij ook door de States met ons tentje. En staat het weer ons niet aan, of te heet of te koud of te nat, gaan we ook in een motelletje.ndekker schreef: We hebben nog nooit moeite hoeven doen om een camping te vinden voor onze 2 tentjes. En wij hadden altijd zoies van lukt het niet dan pakken we toch een motel.
In de praktijk valt het allemaal reuze mee. We kamperen toch zeker voor 90% van de overnachtingen.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Onwijs bedankt allemaal. We hebben erg zitten twijfelen, een tent of een camper. Uiteindelijk hebben we toch gekozen voor een camper. Het lijkt ons geweldig om op deze manier rond te reizen. Dan moet Valley of Fire geen probleem zijn toch? Lijkt me erg gaaf om daar te overnachten...
Nogmaals bedankt voor al jullie tips. Denk dat we vanaf Yellowstone de campgrounds niet gaan boeken, is wel leuk om de laatste twee weken alle opties nog open te houden!!
Groeten,
Frédérique
Nogmaals bedankt voor al jullie tips. Denk dat we vanaf Yellowstone de campgrounds niet gaan boeken, is wel leuk om de laatste twee weken alle opties nog open te houden!!
Groeten,
Frédérique
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht