Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Lower Antelope Canyon: welke tour / tijd?
Lower Antelope Canyon: welke tour / tijd?
Voor deze zomer kijken we naar Lower Antelope Canyon. Ik begreep dst Ken’s tours het beste aangeschreven staan, klopt dst? Of zijn er goede ervaring met andere aanbieders? We komen vanuit Utah. Hoe zit het met het tijdverschil? En welk tijdstip is het beste, er lijken alleen in de middag nog tijdsloten beschikbaar.
Re: Lower antelope canyon
Wij hebben Ken gedaan. Je moet gewoon een beetje geluk met gids hebben. We hadden een kleine groep van ca 12 man. We hebben zowel upper als Lower inde ochtend gedaan en dat was prachtig. Meestal wordt midden op de dag geadviseerd.
Ik heb er ooit op dit forum eens een uurtje naast gezeten, dus ik waag me niet meer aan een klok advies…

Ik heb er ooit op dit forum eens een uurtje naast gezeten, dus ik waag me niet meer aan een klok advies…

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Lower antelope canyon
Er zijn erg veel topics over Antelope Canyon. Probeer de zoekfunctie eens, en zoek dan alleen op topictitel. Wellicht vind je daar meer informatie over de verschillende tours.
Wat betreft het tijdstip: voor de Upper wordt rond het middaguur aangeraden omdat je daar dan de beroemde lightbeams hebt. Voor de Lower wordt meestal de ochtend aangeraden omdat je daar juist niet de zon in de Canyon wilt hebben, dat maakt de contrasten te groot. Mocht er geen tour in de ochtend vrij zijn dan zou ik zo last mogelijk in de middag gaan.
Antelope Canyon is weliswaar indianengebied (waar ze in principe de Utah tijd aanhouden) maar zij gaan toch mee met de tijd in Page. Het is er dus een uur vroeger dan in Utah.
Marianne
Wat betreft het tijdstip: voor de Upper wordt rond het middaguur aangeraden omdat je daar dan de beroemde lightbeams hebt. Voor de Lower wordt meestal de ochtend aangeraden omdat je daar juist niet de zon in de Canyon wilt hebben, dat maakt de contrasten te groot. Mocht er geen tour in de ochtend vrij zijn dan zou ik zo last mogelijk in de middag gaan.
Antelope Canyon is weliswaar indianengebied (waar ze in principe de Utah tijd aanhouden) maar zij gaan toch mee met de tijd in Page. Het is er dus een uur vroeger dan in Utah.
Marianne
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 511 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-