Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vraag San Diego RV park met camper

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Daan!
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Vraag San Diego RV park met camper

Bericht door Daan! »

Hallo allemaal,

Wij zijn van woensdag 8 mei t/m zaterdag 11 mei in San Diego met onze camper (30ft) als onderdeel van onze camperreis (data niet aan te passen).

Hebben jullie nog tips voor een RV park/ campground vooral met oog op locatie en bereikbaarheid van de highlights. Wij willen met onze 2 kinderen van 3 en 4 jaar liefst zo kort mogelijke reistijd hebben naar de bezienswaardigheden. Wij willen in ieder geval naar Seaworld, USS Midway en Balboa Park.
Wat ik begrepen had was dat je je camper eigenlijk niet kan parkeren in San Diego zelf. Ook kon ik geen plek vinden waar je echt dichtbij USS Midway/Balboa zit. Voor nu lijkt Mission Bay RV resort of KOA San Diego Metro beste optie met lichte voorkeur voor de 1e vanwege gunstige locatie tov seaworld. OV is wel bijna een uur naar centrum van deur tot deur, andere optie is dan uber pakken, dan ben je er wel in half uurtje.

Iemand nog ultieme tips?
Iemand nog ervaring met fietshuur in San Diego (met kinderzitjes)?

Groet,
Daan & familie
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Vraag San Diego RV park met camper

Bericht door Pete.Z »

KOA Metro is volgens mij het handigst, de meest centrale keuze.
Ik zou dan zelf gewoon met camper naar Seaworld rijden, en voor in de stad Uber gebruiken.
Fietsen huren kan je op veel plekken, maar fietsen is niet echt leuk in de stad, veel te druk met verkeer, en vergis je niet in de hoogteverschillen.
Daan!
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Daan! »

Dank voor de informatie, niet aan hoogteverschil gedacht inderdaad. (Te gewend aan dit platte Nederland :D )

Ik las nog iets over parkeren met camper bij balboa park; dat dat eerder wel mogelijk was bij de dierentuin, iemand nog recente informatie daarover?
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door jojostravelusa »

Wij hebben in 2014 op Camping Lake Jennings gestaan en dat is een half uur rijden naar het centrum en naar Seaworld. Is toen heel goed bevallen. We hadden thuis al een parkeerplaats voor de camper in San Diego opgezocht, aan de Imperial Ave, maar dat is ter plekke niet gelukt. Het bleek een parkeerterrein te zijn van o.a. een baseball stadion en daar was een wedstrijd, dus helemaal vol. Toen hebben we het opgegeven en zijn op de camping lekker buiten gaan zitten.
https://lakejennings.org/see-and-do/camping/
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer