Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wie heeft beren gezien op lower-Pines campground 24-27 juli 2023?
Wie heeft beren gezien op lower-Pines campground 24-27 juli 2023?
Goedemorgen reizigers,
wij zijn vorige week teruggekomen van een werkelijk geweldige reis door West-Amerika. Hierbij hebben we veel van jullie tips gebruikt. Nu hebben we alleen een heel stom probleem. Onze eerste geheugenkaart, waarop bijna alle foto's stonden, is helemaal leeg gebleken. We hebben gelukkig wel veel foto's van 1 van onze telefoons, maar toch.... De camera maakt natuurlijk veel mooiere! Dit was even een hele bittere pil...
Belangrijkste voor mij is dat we vrijwel alle beren alleen op de camera hadden staan. Voornamelijk twee keer een moeder met (wat groter) jong op de lower pines campground ergens tijdens bovengenoemde dagen. Ik ben dus op zoek naar mensen die deze misschien ook gezien en gefotografeerd hebben. Er waren iig meerdere Nederlanders, maar ik snap dat de kans wel heel klein is.
Maar wie niet waagt, die niet wint....
Wie kan ons helpen??
groetjes Mechteld
wij zijn vorige week teruggekomen van een werkelijk geweldige reis door West-Amerika. Hierbij hebben we veel van jullie tips gebruikt. Nu hebben we alleen een heel stom probleem. Onze eerste geheugenkaart, waarop bijna alle foto's stonden, is helemaal leeg gebleken. We hebben gelukkig wel veel foto's van 1 van onze telefoons, maar toch.... De camera maakt natuurlijk veel mooiere! Dit was even een hele bittere pil...
Belangrijkste voor mij is dat we vrijwel alle beren alleen op de camera hadden staan. Voornamelijk twee keer een moeder met (wat groter) jong op de lower pines campground ergens tijdens bovengenoemde dagen. Ik ben dus op zoek naar mensen die deze misschien ook gezien en gefotografeerd hebben. Er waren iig meerdere Nederlanders, maar ik snap dat de kans wel heel klein is.
Maar wie niet waagt, die niet wint....
Wie kan ons helpen??
groetjes Mechteld
Re: Wie heeft beren gezien op lower-Pines campground 24-27 juli 2023?
Kan je niet helpen aan beren foto's, maar als je tussentijds eens op je camera hebt gekeken en daar wel foto's hebt gezien, kun je misschien met een of ander recovery programma proberen ze terug te halen.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Ja, tussendoor stond alles er steeds op. Pas thuis bleek bij leeg. We hebben van alles geprobeerd al, we brengen hem als laatste kans nog weg naar iemand die er verstand van heeft, maar die gaf het ook weinig kans met alles wat we al geprobeerd hadden.
https://4ddig.tenorshare.com/nl/word/fi ... 20leesbaar.
Misschien nog een idee hierin??
Misschien nog een idee hierin??
90 - Fl naar CA
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
Geprobeerd, helaas...
Dank voor het meedenken iig!
Dank voor het meedenken iig!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 1125 Weergaves
-