Waar ligt de ingang voor de timed entry voor RMNP + Bear Lake Road Corridor

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Waar ligt de ingang voor de timed entry voor RMNP + Bear Lake Road Corridor

Bericht door frouke »

Ik ga zodadelijk proberen enkele tijdsloten te reserveren voor RMNP voor deze zomer. 1 ding is mij nog niet duidelijk. Waar ligt juist de ingang om het Bear Lake gedeelte te bezoeken aub? Ik zou dit graag weten om te zien hoever deze ingang van ons hotel gelegen is. (kwestie van mijn tijdslot een beetje te kunnen timen...). Ik zie op de kaart enkel een ingang aan het Beaver Meadows visitor center maar dit is een algemene ingang voor het hele park lijkt mij? Ik zie na die ingang geen enkele controlepost richting het Bear Lake gedeelte meer dus vandaar mijn vraag? Alvast bedankt!

Frouke
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1172
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Waar ligt de ingang voor de timed entry voor RMNP + Bear Lake Road Corridor

Bericht door paulr »

Hoi, ook even gekeken, maar het staat er inderdaad niet duidelijk. Dus... dan maar even uit het hoofd en ik hoop dat ik het goed heb: volgens mij was de controlepost al na enkele tientallen meters zodra je linksaf de Bear Lake Road op zal rijden (zijweg van de 36). Je bent er dus al snel nadat je de ''gewone'' ingang van het park gepasseerd bent. (lijkt ook logisch, want bijvoorbeeld voor Fern Lake heb je ook al een ''bear lake road permit nodig).
Wellicht dat iemand anders dit nog even kan bevestigen... Paul
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4944
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Waar ligt de ingang voor de timed entry voor RMNP + Bear Lake Road Corridor

Bericht door hemmie »

Ja, afgelopen zomer was dat 2e checkpunt direct nadat je linksaf slaat richting Bear Lake.
Terug in Texas!
frouke
Amerikakenner
Berichten: 806
Lid geworden op: 03 mar 2012, 16:02
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Waar ligt de ingang voor de timed entry voor RMNP + Bear Lake Road Corridor

Bericht door frouke »

Dankjulliewel alvast. Dan ben ik gerust. Handig dat die 2 ingangen zo dicht bij mekaar liggen dan hoeven we ons niet te haasten om op tijd bij de Bear Lake Road controlepost te geraken want ik begon al te denken dat er pas aan Bear Lake zelf een controlepost zou zijn ofzo en dat het dan een gejakker zou zijn om daar op tijd te geraken... :wink:

Frouke
Gebruikersavatar
hemmie
Amerika-expert
Berichten: 4944
Lid geworden op: 18 mar 2010, 10:06
Locatie: Richmond, TX

Re: Waar ligt de ingang voor de timed entry voor RMNP + Bear Lake Road Corridor

Bericht door hemmie »

De parkeerplaats voor de shuttle ligt al ver voor Bear Lake, dus ze zouden het sowieso daarvoor moeten controleren.
Terug in Texas!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer