Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Malibu - San Diego
-
Ronald-vd92
- Amerika-newbie
Malibu - San Diego
Hoi allemaal,
Over 2 weken ga ik met mijn vriendin met de camper een rondreis maken in het westen van Amerika. Op deze route gaan we van Malibu naar San Diego. Nu ben ik benieuwd of jullie tips hebben hoe we deze route het best kunnen afleggen ivm files en drukte in Los Angeles.
Ik zou het leuk vinden om bijv. even door Beverly Hills te rijden, of iets typisch LA, maar het is niet noodzakelijk.
Is er dus een weg die makkelijk begaanbaar is langs LA, hoor ik het ook graag.
Alvast bedankt, Ronald.
Over 2 weken ga ik met mijn vriendin met de camper een rondreis maken in het westen van Amerika. Op deze route gaan we van Malibu naar San Diego. Nu ben ik benieuwd of jullie tips hebben hoe we deze route het best kunnen afleggen ivm files en drukte in Los Angeles.
Ik zou het leuk vinden om bijv. even door Beverly Hills te rijden, of iets typisch LA, maar het is niet noodzakelijk.
Is er dus een weg die makkelijk begaanbaar is langs LA, hoor ik het ook graag.
Alvast bedankt, Ronald.
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: Malibu - San Diego
Een makkelijk begaanbare weg ga je er niet vinden want je moet van noord naar zuid doorheen LA County en Orange County en die zijn beide druk.
Wil je wat van het landschap zien en hier en daar een stop maken dan zou ik opteren om de PCH helemaal af te rijden tot deze helemaal in het zuiden van OC samenkomt met de I5. Wil je ook iets van Beverly Hills zien dan moet je daar even voor omrijden.
Wil je wat van het landschap zien en hier en daar een stop maken dan zou ik opteren om de PCH helemaal af te rijden tot deze helemaal in het zuiden van OC samenkomt met de I5. Wil je ook iets van Beverly Hills zien dan moet je daar even voor omrijden.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
-
Ronald-vd92
- Amerika-newbie
Re: Malibu - San Diego
Top, bedankt voor je reactie. Ik denk dat wij hem dan zo rijden! 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht