Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Blazin' M ranch
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Blazin' M ranch
Wij zaten te kijken wat we konden doen in de omgeving van Sedona en kwamen op de site van Blazin' M ranch in Cottonwood.
Nu moet ik zeggen dat ik het (bijna $300,-) best prijzig vind maar onder het mom van ''ach, het is vakantie'' willen we het toch wel doen mits het de moeite waard is. Is iemand hier toevallig geweest? Ik ben benieuwd naar de ervaringen.
www.blazinm.com
Nu moet ik zeggen dat ik het (bijna $300,-) best prijzig vind maar onder het mom van ''ach, het is vakantie'' willen we het toch wel doen mits het de moeite waard is. Is iemand hier toevallig geweest? Ik ben benieuwd naar de ervaringen.
www.blazinm.com
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Blazin' M ranch
Niemand die daar is geweest? Hmmm, oke. Helaas, dan gaan we maar de proef op de som nemen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1204 Weergaves
-
Laatste bericht door frouyellowstone65ke
-
- 4 Reacties