Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dagrit op huurmotor vanuit Kingman (AZ).
-
LisetteV88
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
Dagrit op huurmotor vanuit Kingman (AZ).
Wij gaan in augustus/september 3 weken rondreizen door het zuidwesten.
Het wordt onze eerste rondreis in de USA. Wij hebben onze planning gemaakt en alvast een aantal dingen gereserveerd/geboekt.
We willen graag een dag motorrijden vanuit Kingman. We lopen alleen tegen het probleem aan dat we geen motorverhuur bedrijf in of rondom Kingman kunnen vinden. Is hier iemand die ervaring heeft met het huren van een motor in Kingman?
Het wordt onze eerste rondreis in de USA. Wij hebben onze planning gemaakt en alvast een aantal dingen gereserveerd/geboekt.
We willen graag een dag motorrijden vanuit Kingman. We lopen alleen tegen het probleem aan dat we geen motorverhuur bedrijf in of rondom Kingman kunnen vinden. Is hier iemand die ervaring heeft met het huren van een motor in Kingman?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Dagrit op huurmotor vanuit Kingman (AZ).
Je kunt eens de zoekfunctie proberen. Als ik zoek op de trefwoorden motor huren Kingman krijg ik de volgende hits. Veel zijn niet van toepassing, maar wellicht zit er iets tussen.
Waarom Kingman, is een andere plaats geen optie?
Marianne
Waarom Kingman, is een andere plaats geen optie?
Marianne
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Re: Dagrit op huurmotor vanuit Kingman (AZ).
Waarom Kingman?
Het is een gat in de woestijn. Voornamelijk "handig" als noodzakelijke tussen stop tussen LA en de Grand Canyon.
Tuurlijk, het ligt aan de Route 66 en op een paar mijl afstand van Oatman.
Maar ik zou me mooiere omgevingen kunnen voorstellen om een stuk op een (huur)motor te touren.
Het is een gat in de woestijn. Voornamelijk "handig" als noodzakelijke tussen stop tussen LA en de Grand Canyon.
Tuurlijk, het ligt aan de Route 66 en op een paar mijl afstand van Oatman.
Maar ik zou me mooiere omgevingen kunnen voorstellen om een stuk op een (huur)motor te touren.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht