All about Las Vegas (LV)

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1836
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Timothy555 »

Zonder voorgerecht lukt het meestal. Het hangt ook af van alcohol - ik drink 1 of 2 cocktails meestal, incl. tax vaak al richting $25/stuk…
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door TradeMarkNL83 »

Duidelijk! Ja dat scheelt, hier enkel een biertje, niks fancy’s op dat vlak :thumbup: Nogmaals dank voor alle tips!
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1836
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Timothy555 »

Met veel plezier, indien je nog vragen hebt hoor ik het graag! :wink:
Fleur v G
Amerika-ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 15 aug 2016, 21:36
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Fleur v G »

Timothy555 schreef:
10 jan 2023, 11:37

Een superlekker ontbijt en niet al te duur, dat kan ik je aanraden bij:
- The Henry in Cosmopolitan
- Primrose in Park MGM
- Sadelle’s in Bellagio

De beste snelle happen zitten voor mij in Block 16 van Cosmopolitan (Lardo's voor broodjes, Hattie B’s voor fried chicken en District Donuts voor de beste donuts).

Of doe eens zot en probeer volgende zaken Downtown:

- Pizza Rock (beste pizza in LV)
- 8 East in Circa (zeer lekkere Asian cuisine)
- Le Thai

Als je me meer specifieke eisen & budget geeft kan ik verder specifieke zaken benoemen :wink:
Wat een fijne tips! We verblijven zelf in Park MGM inclusief $100 F&B tegoed, dus die zal op gaan aan Pimrose.
The Henry & Pizza Rock had ik al gezien in een blog, dus heel fijn dat jij hem ook erkend :thumbup:
Heb alle Cosmopolitan tips ook opgeschreven. Lardo's of Hattie B voor de lunch!

8 east in Circa had ik nog niet van gehoord en ben super enthausiast! Gaan we reserveren voor de eerste avond als wij in Downtown verblijven.
Le Thai's eten ziet er ook erg lekker uit en erg betaalbaar, alleen wat minder sfeervol.
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1836
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Timothy555 »

@Fleur v G

Als je een beetje met de honger kan ‘spelen’: 8 East heeft een hele leuke happy hour van 3 tot 5 pm (als ik het me goed herinner).

Ik at drie dingen uit de happy hour menu en met een biertje erbij klaar voor $35 + tip.

Als je dan weer Downtown wil ontbijten, lees ik heel goede dingen over het recent geopende Bacon Nation - staat op m’n lijst voor april.

Als je in Cosmo eens wil ‘splurgen’ is Superfrico schijnbaar een aanrader - reservering voor april is eveneens in orde. Zoek vooral eens een filmpje van de ‘tableside mozarella’.

Vegas en eten. Ik ga nog vaak moeten gaan om alles uit te testen dat ik wil proberen, en er komt ook zo vaak iets nieuws bij…
Fleur v G
Amerika-ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 15 aug 2016, 21:36
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Fleur v G »

@Timothy555 wederom bedankt voor de leuke tips!

Wij zijn er ook in April (laatste week april). Denk je dat we voor het eten al dingen moeten reserveren vantevoren?
Ik ben wel van plan om Wynn/Bachanal te reserveren, maar zijn andere plekken ook nodig?
paulr
Amerikakenner
Berichten: 1285
Lid geworden op: 08 nov 2021, 23:36
Aantal x V.S. bezocht: 16

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door paulr »

2 x prima gegeten bij Ocean One in Planet Hollywood. Steak voor usd 25,- en 3 drankjes (cocktails, bier, wijn) voor toen nog usd10,- (nu 12,- zie op hun website)….
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door TradeMarkNL83 »

Gordan Grill was top en mooi met m’n celebration diner credit kunnen doen :thumbup:
9D0EDC1B-7794-4E39-A65A-CA46267E73B9.jpeg
9D0EDC1B-7794-4E39-A65A-CA46267E73B9.jpeg (98.19 KiB) 1609 keer bekeken
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1836
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Timothy555 »

Blij dat te lezen!

@Fleur v G Het is vaak een persoonlijke keuze (veel mensen willen ook flexibiliteit), maar ik reserveer 90% van de dingen waar ik wil eten. Ik haat wachten. Zelfs een Nacho Daddy reserveer ik. Altijd geinig als je 20 mensen voorbij kan wandelen en er een tafel voor je klaarstaat.

Ik ben nu ook al bezig met volop voor april te reserveren - zelfs bars en lounges reserveer ik.
harryvb
Amerikafan
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 mei 2013, 15:16
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Benidorm

Bellagio

Bericht door harryvb »

Wij hebben 4 comp nachten in de bellagio met gouden lidkaart.
Er hoort ook 1200 $ speelgeld bij, 400 $ restaurant, free upgrade en resort fee waived.
Moeten we dat melden tijdens ínchekken of doen ze het automatisch en wordt dit allemaal op uw kaart gezet?
Afbeelding
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1836
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Timothy555 »

@harryvb front desk regelt alles tijdens het inchecken behalve de freeplay, daarvoor ga je naar de MGM-rewards desk. Je moet wachten tot je een kamernummer hebt (dus inchecken maar kamer nog niet klaar is niet ok).
TradeMarkNL83
Amerikakenner
Berichten: 513
Lid geworden op: 20 jul 2019, 12:02
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door TradeMarkNL83 »

Wat een ontdekking zeg dat ‘foodcourt’ in de Cosmo. Broodje gehaald voor lunch bij Laredo’s, echt top. Thnx @Timothy555 en @Fleur v G
25B20B7E-93AD-47BB-8E61-4F56577A2A62.jpeg
25B20B7E-93AD-47BB-8E61-4F56577A2A62.jpeg (121.71 KiB) 1373 keer bekeken
Timothy555
Amerika-expert
Berichten: 1836
Lid geworden op: 01 nov 2018, 22:22
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door Timothy555 »

Blij dat je iets aan m’n tips had @TradeMarkNL83
Altijd blij advies te geven dus als je vragen hebt, shoot!

Lardo's is geniaal. Gigantische broodjes met heel veel garnituur en lekkere friet erbij. Valt (naar Vegas-normen) ook erg goed mee van prijs.
muntdrop
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 jan 2022, 19:22
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door muntdrop »

ik ben ook druk punten aan het verzamelen met dit spel, maar nu zie ik dat de comp nights niet in het weekend zijn. Ik kom waarschijnlijk op donderdag aan, en vertrek op zaterdag of zondag weer. Is het dan wel mogelijk om die donderdagnacht als 'comp night' te laten gelden ? Iemand daar ervaring mee ?

Bij de free plays is het altijd verplicht om ook in het hotel te verblijven ? Zag hier laatst een screenshot over die konami freeplays die je zou kunnen krijgen zonder in het hotel te verblijven, maar die zie ik niet bij mijn rewards staan, ook niet bij de mykomani app. Of zijn dit aanbiedingen die zelden voorkomen en waar je heel snel voor moet zijn ?
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1867
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door asv60 »

MyVegas is een ander topic. Daar staan denk ik al antwoorden op je vragen.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
muntdrop
Amerika-ontdekker
Berichten: 38
Lid geworden op: 05 jan 2022, 19:22
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door muntdrop »

inderdaad verkeerd gekeken, excuses.
sharon-vb
Amerikafan
Berichten: 300
Lid geworden op: 21 mar 2011, 22:56
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Breda

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door sharon-vb »

Ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan niks vinden over ervaringen met het vernieuwen van de huwelijks geloften. Wel zat mensen die in Vegas trouwen maar we zijn al jaren getrouwd, ik ben echt op zoek naar hoe mensen de ervaring hadden van het vernieuwen van de geloftes. Hoe ziet het er ongeveer uit, wat krijg je op papier mee (of niet) en hoe lang duurt het.
harryvb
Amerikafan
Berichten: 215
Lid geworden op: 08 mei 2013, 15:16
Aantal x V.S. bezocht: 4
Locatie: Benidorm

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door harryvb »

Ben aan het zoeken naar de route van de cx centenial bus in las Vegas.
Als je vertrekt vanaf de hoek mgm en Tropicana zijn er dan stops aan freemont street en aan de LV outlets?
Afbeelding
mtl
Amerika-expert
Berichten: 7798
Lid geworden op: 08 nov 2009, 10:22

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door mtl »

marcie216
Amerikafan
Berichten: 162
Lid geworden op: 12 aug 2017, 09:23

Re: All about Las Vegas (LV)

Bericht door marcie216 »

Wij twijfelen heel erg of we de auto nodig hebben in Vegas komend jaar. We gaan in juni 2023 en komen zondagavond laat aan en vertrekken donderdag weer naar Nederland. Gaat dus om 4 nachten.

Met de huidige autoprijzen kost huren ons (ongeveer) zo'n 50 euro per dag x 4 dagen als we de auto in Vegas aanhouden = 200 euro.
Parkeren per dag in het hotel staat op 18 dollar zag ik per dag. 18 dollar x 4 = 72 dollar.

Al met al kost het ons dus zo'n 270 euro om de auto aan te houden in Las Vegas.

Wij zijn van plan om een keer een avond naar Fremont Street te gaan, misschien 1 a 2x naar een outlet en dan de Uber naar het vliegveld. Weet iemand hoe de Deuce en de SDX geregeld zijn in Vegas? Als je een 3 dagen abonnement pakt voor bv de Deuce, is die dan ook geldig op de SDX? Of zeggen jullie, betaal die meerprijs zodat je vrij kan vervoeren want het OV in Vegas is niet top.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer