Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Korting op Warner Bros Studios en/of Disneyland.
Korting op Warner Bros Studios en/of Disneyland.
Heeft iemand nog een idee om wat te besparen op warner bros studios of disneyland?
- munez
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Korting op Warner Bros studios en/of disneyland
Helaas, ik ben ook al eventjes bezig met zoeken hoe we ons bezoek aan Disneyland best organiseren (2 dagen). Betreft de zoektocht naar kortingen of coupons kom ik tot nu toe steeds van een kale reis terug! Het enige waarop je kan besparen is tijd... en dit door een Disney Genie+ Service bij je ticket te voegen voor 20 dollar per ticket, per dag, per persoon...
2005 New York
2006 New York
2014 Californië Classic Route
2017 Florida Classic Route
2019 New York
2006 New York
2014 Californië Classic Route
2017 Florida Classic Route
2019 New York
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Misschien kun je via de zoekfunctie iets vinden. Ik zie bijvoorbeeld dit topic: viewtopic.php?f=7&t=76115&p=1236158&hil ... l#p1236158
Ik begreep dat je 2 nachten LA hebt. Als je naar Disneyland wilt kun je beter in Anaheim overnachten, die overnachting in LA is dan niet zo zinvol.
Met maar twee nachten LA is een studiotour misschien een beter idee, dan kun je ook nog wat andere dingen ondernemen.
Marianne

Ik begreep dat je 2 nachten LA hebt. Als je naar Disneyland wilt kun je beter in Anaheim overnachten, die overnachting in LA is dan niet zo zinvol.
Met maar twee nachten LA is een studiotour misschien een beter idee, dan kun je ook nog wat andere dingen ondernemen.
Marianne
Warner eventueel via Getyourguide app boeken en afrekenen met code FIRSTAPP of GET10 voor 60.80 pp, Universal Studios is via hier ook een optie om te boeken of andere activiteiten.
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Re: Korting op Warner Bros Studios en/of Disneyland.
Wij willen op 13 augustus voor 1 dag het park (Disneyland Park) bezoeken. Tickets voor 1 dag zijn veel duurder dan meerdere dagen. Nu zat ik te denken, zou het niet mogelijk zijn om een 2 of 3 daagse kaart te kopen, waarvan wij 1/3 betalen en we de tickets doorgeven? Wij komen de 12e aan in Anaheim en vertrekken de 14e in de loop van de ochtend weer. Mocht iemand een deal willen sluiten, pm me even.
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
En je denkt dat Disney daar niet iets op gevonden heeft? 

- josea
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Nee, dat kan niet…
Je moet de eerste dag dat je binnenkort je vingerafdruk laten scannen. Tenminste in Orlando wel.
Je moet de eerste dag dat je binnenkort je vingerafdruk laten scannen. Tenminste in Orlando wel.
- Disney-Golf
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 999
Ik altijd maar ik denk niet dat deze hem gaat zijn? :mrgreen

Enneuh de truuk met “ik heb m’n vingertoppen verbrand bij de BBQ” is ook al geprobeerd…

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 0
- Contacteer:
Meerdaagse kaarten doorgeven zal inderdaad niet lukken, wij waren vorige week in Anaheim en de eerste dag namen ze een foto van ons elk apart die gekoppeld werd aan onze toegangskaart. De tweede dag werd die foto ook gecontroleerd (ik wist niet meer welk ticket van wie was, aan de kassa hebben ze de foto’s bekeken en ons dan zo 1 voor 1 binnen gelaten).
Disney Genie + lijkt me inderdaad een handig systeem (wij hadden iets gelijkaardigs zonder extra kosten omdat mijn zoon autisme heeft: DAS).
Verder hebben wij gekozen voor 2 dagen telkens 1 park en geen ‘hopper’ omdat dat goedkoper was. Dat is ons goed bevallen, beide parken vonden we wat gelijkwaardig.
Ik ben ook een echte koopjesjager maar voor Disneyland heb ik verder geen koopjes of promo’s gevonden
Disney Genie + lijkt me inderdaad een handig systeem (wij hadden iets gelijkaardigs zonder extra kosten omdat mijn zoon autisme heeft: DAS).
Verder hebben wij gekozen voor 2 dagen telkens 1 park en geen ‘hopper’ omdat dat goedkoper was. Dat is ons goed bevallen, beide parken vonden we wat gelijkwaardig.
Ik ben ook een echte koopjesjager maar voor Disneyland heb ik verder geen koopjes of promo’s gevonden

juli - aug 2024: rondje Denver https://www.polarsteps.com/LienDlhy
Roadtrip Zuidwesten juli 2022: https://broertjesmama.wordpress.com/202 ... /comeback/
Weekje New York met kinderen 2019: ook op bovenstaande blog
Roadtrip Zuidwesten juli 2022: https://broertjesmama.wordpress.com/202 ... /comeback/
Weekje New York met kinderen 2019: ook op bovenstaande blog
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Hmmm, klinkt inderdaad als een kansloze missie. Lijkt erop dat we nog maar eens moeten slikken en de volle mep betalen (begint te wennen
. Een Genie+ optie zal er ook nog wel bijkomen, om de dag nog een beetje efficient te gebruiken.

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 1157 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 12 Reacties