Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Housekeeping Camp beddengoed (Yosemite NP).
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Housekeeping Camp beddengoed (Yosemite NP).
Het is zojuist gelukt om voor 2 nachten in augustus Housekeeping Camp te organiseren. Blij mee, want ziet er leuker en minder massaal uit dan Curry Village. Ik lees alleen dat je beddengoed kunt huren, maar dat daar geen slaapzakken bij zitten. Zouden die nodig zijn in de 2e helft van augustus, of is het dan 's nachts echt al fris? Beetje zonde om voor 2 nachten slaapzakken aan te schaffen... En weten jullie misschien of er overlast is van muggen, gezien je de tent niet kunt afsluiten?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Housekeeping camp beddengoed
Leuk, wij vonden dat een van de leukste overnachtingen in het park!
Wij hadden altijd slaapzakken mee, dus ik heb geen ervaring met het pakket. Maar ik zie dat dat bestaat uit "blanket, sheet and pillow packs (zie https://www.travelyosemite.com/lodging/ ... ping-camp/). Dat is voldoende.
Wij hebben daar geen last gehad van muggen.
Marianne
Wij hadden altijd slaapzakken mee, dus ik heb geen ervaring met het pakket. Maar ik zie dat dat bestaat uit "blanket, sheet and pillow packs (zie https://www.travelyosemite.com/lodging/ ... ping-camp/). Dat is voldoende.
Wij hebben daar geen last gehad van muggen.
Marianne
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 3
Re: Housekeeping camp beddengoed
Fijn, bedankt voor je reactie!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Re: Housekeeping Camp beddengoed (Yosemite NP).
In 2019 overnachten wij daar hal september met het gehuurde beddengoed. Toen was het s nachts 1 graad, erg koud kan ik je vertellen! We hadden op de voorhand twee kruiken gekocht bij de Walmart omdat we de weersvoorspellingen in de gaten hadden gehouden.
Wij zitten met het zelfde probleem maar dan in september, iemand misschien ervaring hoe de temperatuur dan is?
Bij een verblijf in House keeping camp is er toch geen permit voor het park meer nodig?
Bij een verblijf in House keeping camp is er toch geen permit voor het park meer nodig?
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben er al eens in september gezeten, dat ging prima. Maar ik weet niet hoe de dekens zijn die je daar krijgt. En over de temperatuur dan is nu niets te zeggen natuurlijk. Je kunt altijd een fleece dekentje of slaapzak aanschaffen.
En ja, bij accommodatie in het park is geen toegangsreservering nodig. Dat is op de NPS-site na te lezen.
Marianne
En ja, bij accommodatie in het park is geen toegangsreservering nodig. Dat is op de NPS-site na te lezen.
Marianne
Zou kijken hoe het weer is als je er bent. Walmart heeft slaapzakken vanaf $10
27 States so far...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 25 Reacties
- 6673 Weergaves
-
Laatste bericht door Astatic