Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Een bedankje!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
mrloes
Amerikafan

Een bedankje!

Bericht door mrloes »

hallO!

Ik wil iedereen bedanken die mij tot nu toe geholpen heeft, op wat voor manier dan ook, met het voorbereiden van onze vakantie naar 'the West'.
Het duurt nog 7,5 week voor we gaan en wrschlk volgen er nog wel wat vragen maar ... het is écht super om dit forum op te zoeken, er te lezen en er van te leren.

Een cyber-bloemetje én applaus voor iedereen hier op dit forum!

:doublethumb:
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

:oops: :oops: :oops:
sanrob
Amerika-ontdekker

Bericht door sanrob »

Daar sluit ik me helemaal bij aan.
Het is inderdaad fantastisch dat iedereen zo voor je klaar staat, je hebt echt wat aan dit forum!! :lol:
monster
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door monster »

Dat is toch helemaal super! Iedereen die zijn of haar ervaring deelt, zodat een ander daarmee weer een fantastische reis tegemoet gaat!
Ik hoop nog veel advies te kunnen geven en te ontvangen, iedereen bedankt!
http://annekestefan.web-log.nl ( vakantie's USA 2006 en 2007)
http://annekeenstefan.blogspot.com ( vakantie Ijsland/ USA/ Canada 2008)
Milan
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door Milan »

He moet natuurlijk niet te zoet worden :lol: maar voor de mensen die nog moeten gaan is deze site inderdaad een verademing. Als ik het forum niet had bekeken dan had ik:
a: een aantal hele mooie dingen gemist
b: een aantal overbodige dingen bezocht en kostbare tijd verspild
c: Niet zo veel plezier gehad bij het plannen
d: Veel speciale overnachtingen en goede hotels niet gevonden
e: Veel te veel betaald voor de hele vakantie!

Hoop dat ik na terugreis anderen net zo van dienst kan zijn!
Januari 2014, 8 dagen New York http://newyork2014.reisverslag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2010, 10 dagen Orlando Florida geweest: http://milanenmira.reismee.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
September 2007 3 weken west-USA: http://www.everyoneweb.com/AMERIKA2007/" onclick="window.open(this.href);return false;
mirdj
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door mirdj »

Ook vanuit deze hoek heel erg bedankt. We hebben een hoop dingen gevonden die we zelf nooit gevonden of gedaan zouden hebben. :doublethumb:
Website reisverslagen oa New York, New Jersey, Philadelphia, Washington, Rondje Zuid West, Rondje Zuid Oost
Bbuurt
Amerikafan

Bericht door Bbuurt »

Inderdaad. Iedereen aanwezig op het forum heel erg bedankt.
Als ik voor mezelf spreek kan ik zeggen dat ik heel wat nuttige kennis hier vandaan heb gehaald.
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Door dit forum ben ik erachter gekomen dat 26 dagen vakantie veeeel te kort is :lol: :lol:
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Helemaal mee eens Mrloes ... wij waren nooit tot de voordelige prijzen gekomen, als we hier niet alle tips hadden gekregen. Je kunt veel info op Internet vinden, maar de ervaringen en reisverslagen van iedereen hier, is voor mij veel waardevoller ...

Daarnaast is het ook nog eens supergezellig hier :D
Sandy
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Dankzij dit forum wil ik ieder jaar naar Amerika. Wat zeg ik? Liefst een paar keer per jaar! Ik denk zo vaak: 'Oh, dit wil ik ook nog' en 'Ah, volgende keer moeten we dat nog' ....

Het is pure verslaving, maar zo ontzettend gezellig!
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Naast de vele tips die ik van de forumleden hier heb gehad, is het ook nog eens supergezellig door de offline-topics, en ook een soort van steun en toeverlaat in moeilijkere tijden.
Het is gewoon super hier !!!!!!!!!!!

XXX Jolanda
KellyVG
Amerikakenner

Bericht door KellyVG »

Om mijn dag met iets positiefs af te sluiten, ook langs mijn kant NEN DIKKE MERCI (ik weet niet of jullie dit ook zeggen in nederland? :) )

Ook ik heb hier al veel hulp gekregen, zowel op mjin eigen geopende topics, als door gebruik te maken van de zoek-functie! Ik zal dit forum nog veel gebruiken de komende weken... En daarna hoop ik zelf toch een klein beetje te kunnen helpen!

Slaapwel!
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Bericht door michelly »

phillybilly schreef:Naast de vele tips die ik van de forumleden hier heb gehad, is het ook nog eens supergezellig door de offline-topics, en ook een soort van steun en toeverlaat in moeilijkere tijden.
Het is gewoon super hier !!!!!!!!!!!

XXX Jolanda
Helemaal mee eens!
Je wordt er zelfs slanker van! :mrgreen:
Maar ook wij hebben super veel gehad aan al die tips en reisverhalen. Dat kan niet anders dan een geweldige vakantie worden deze zomer!

Elly
manja
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door manja »

Ook vanaf hier iedereen iedereen op het forum bedankt. IK heb er al veel informatie vandaan gehaald. Het is wel verslavend, als de pc aangaat eerst even naar http://www.alles..... :D
Groetjes, Anja
http://onslevenrondomwashingtondc.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

Heerlijk ja!!
Zoveel nuttige informatie, zoals over de koelboxen en klantkaarten van supermarkten en dergelijke. Heel erg prettig om dat op voorhand allemaal alvast te weten.

Ook altijd handig: ervaringen in h/motels van Nederlanders.
Als je reviews van Amerikanen leest dan is niks goed genoeg. Die klagen zelfs dat de haardroger te hoog of te laag hangt.
Nederlanders zijn veel nuchterder.

Ik hoop dat ik na mijn eerste ZW-reis ook anderen van tips kan voorzien!!
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
brekson
Amerikafan

Bericht door brekson »

Volledig mee eens. Dankzij dit forum krijg ik meer en meer zin om te vertrekken
Ik had het uitstippelen van de route en het boeken van de slaapplaatsen zonder dit forum waarschijnlijk aan mijn touroperator overgelaten
Nu doen we helemaal zelf, wat zo'n meerwaarde geeft aan onze reis.

bedankt !
:wink:
Het is nooit te laat om anderen iets te vragen, ooit komt het moment dat ik anderen kan helpen.
schepvin
Amerika-ontdekker

Bericht door schepvin »

Tja

ook wij sluiten ons hierbij V O L L E D I G bij aan
dit is de eerste keer naar amerika met een camper voor ons

al meer dan 30 jaar op vakantie naar verschillende plekken
met tent vliegtuig campeerauto

zelfs vorig jaar naar indonesie hebben we niet zoveel tijd in de voorbereidingen gestopt als nu

Schema's gemaakt en verslagen gelezen, tickets besteld en uitgeprint.
Op strategische plekken in ons huis plakken we a4tjes zodat de kinderen
kunnen lezen wat er waar te doen is ( en mbv een in de buurt gehangen pen zelfs aantekeningen kunnen maken)

boeken uit de bibliotheek verslonden maar dit forum heeft toch wel een meerwaarde ... nl de ervaringen en meningen van mensen die dit willen delen

hartelijk dank en vooral

G A Z O D O O R

george pauline en kids
voor het eerst naar Amerika met een CAMPER
OlivierD
Amerikafan

Bericht door OlivierD »

Idem dito hier:

had ik dit forum niet leren kennen zou ik nooit een zo een mooie route kunnen uitstippellen voor mijn eerste maal usa in juni dit jaar.

Ook het eerste dat ik doe als ik dagelijks mijn laptop omhoog klap is even piepen hier of nog geen nieuwe topics staan met nuttige informatie die ik kan meenemen.

Ik was zodanig enthousiast over dit forum dat ik dit wilde meedelen aan alle belgen die het pc magazine clickx lezen. (zie dit topic)

Aan alle mensen die hier dagelijks online komen en vooral aan de perso(n)on(en) die deze website/forum ooit ontwikkeld heeft een DIKKE VETTE PROFICIAT.
Izognoeg
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Izognoeg »

Als ik dit forum niet had gevonden, had ik niet half zoveel plezier aan het voorbereiden gehad. Hadden we weer heel veel overgeslagen.

Om eens een paar concrete voorbeelden te geven: van de Tioga Pass en de Moki Dugway had ik nog nooit gehoord. Zitten nu dus wel in onze route.

Via het internet zelf hotels boeken had ik nog niet gedaan, maar door de positieve verhalen hier ben ik er ook maar mee begonnen. En ik vind het helemaal te gek. Uitzoeken wat je bevalt en niet meer zomaar iets van een reisburo accepteren.

Bij deze, een applaus voor iedereen op dit forum.

Paul
antonia
Amerikakenner

Bericht door antonia »

O ja, heel specifiek ben ik ontzettend blij met de tips over het ophalen van je huurauto.
Dat je je geen extra, overbodige verzekeringen moet laten aansmeren of een upgrade waar je niet om gevraagd heb.
Ik ga samen met mijn zus op vakantie dus ze zullen vast denken: Ha! Twee meiden alleen op stap, die zullen we eens lekker piepelen! :wink:
Maar ik kom natuurlijk fully prepared aan die balie straks! :nana:
Reisverslag Zuidwesten 2007: http://josesylviausa07.blogspot.com/
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer