Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Hotel Chinle
Hotel Chinle
We hebben niet de gewoonte om vooraf hotels vast te leggen. Maar tijdens onze trip in september komen we waarschijnlijk laat aan in Chinle. En omdat we graag dichtbij Canyon de Chelly zouden logeren, overwegen we om toch voor 1 keer vooraf een kamer te reserveren.
Is dit nodig? Welk hotel raden jullie aan?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Lily
Is dit nodig? Welk hotel raden jullie aan?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Lily
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Het Holiday Inn in Chinle is het hotel, dat het dichtst bij de Canyon de Chelly ligt. Dat is prima. Ontbijt niet inbegrepen, maar er is wel een restaurant, waar een ontbijt gekocht kan worden.
In Chinle is ook een klein winkelcentrum met een supermarkt, waar je ook voor een eigen ontbijt en lunch van alles kan inslaan.
In Chinle is ook een klein winkelcentrum met een supermarkt, waar je ook voor een eigen ontbijt en lunch van alles kan inslaan.
-
saskia & ron
- Amerika-ontdekker
Re:
Weliswaar een oud topic, maar geen antwoord op de vraag of reserveren nodig is.
Dus: stel wij gaan in maart/april (springbreak-season). Zou reserveren dan nodig zijn?
Johan
Dus: stel wij gaan in maart/april (springbreak-season). Zou reserveren dan nodig zijn?
Johan
Re: Hotel Chinle
Daar kan toch niemand antwoord op geven Johan. Dat weet toch niemand. Eerlijk gezegd denk ik niet dat dat in maart/april nodig is want ik denk dat hier geen springbreakers zullen zijn. Veel te koud. Vroeger zaten ze altijd in Lake Havasu City maar dat schijnt ook "uit" te zijn.
Re: Hotel Chinle
Omdat er maar zo weinig hotels/motels zijn, dacht ik dat reserveren misschien nodig zou zijn. Ik zie wel.
Johan
Johan
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 11 Reacties
- 6650 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne