Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Wanneer hotels boeken in Los Angeles, Sequoia National Park en San Diego?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Dream_wizard
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Wanneer hotels boeken in Los Angeles, Sequoia National Park en San Diego?

Bericht door Dream_wizard »

Beste medeforummers,

Wanneer is het handig om de hotels te gaan boeken voor een reis in september 2020?
Ik reis van 8 sep tot 29 sep rond in Californië, nou weet ik niet wat een normale prijs is rondom Disneyland, SeaWorld, Six Flags Magic Mountain en Sequoia National Park ...

Welke hotels zijn om aan te raden en welke prijs kan ik verwachten + wanneer is de beste tijd om te boeken?
Ook zou ik graag willen weten wat een beetje een normale prijs voor een huur auto is van 8 sep tot rond de 21ste sep 2020.
BonnyR
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: wanneer hotel boeken in Los angeles/ sequioa national park en san diego

Bericht door BonnyR »

Voor de hotels kun je binnen je budget bij Booking.com, Expedia. Trivago etc een boeking doen die tot een betaalde datum annuleerbaar is. Komt er een mooiere aanbieding voorbij dan annuleer je de vorige. Ook altijd even rechtstreeks bij de hotelwebsite zelf kijken wat ze daar vragen. Voor Sequioa zou ik dat zo snel mogelijk doen. Helemaal in september is het nog steeds super druk. En de prijzen zijn aan de prijs om zo maar te zeggen. Heb niet direct hotel tips, omdat we zelf altijd met een camper reizen.
Tja en op bepaalde dagen kun je waarschijnlijk leuk scoren. Black friday, moederdag etc.etc.
90 - Fl naar CA
91 - CA rondje W-kust ( Seattle)
92 - FL tot Atlanta
94 - Canada
96 - Alaska + MS Rdam
99 - FL + Keys
2004 - W-kust
2016 - O-kust
2018 - NY
2019 - W-kust
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Gewoon nu al kijken of er leuke deals zijn. Geduld, je hebt de tijd.
sanook
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door sanook »

Als je een hotel boekt met goede/gratis annuleringsmogelijkheden kun je boeken wanneer je wilt. Want als je later iets beters/goedkopers tegenkomt kun je de oude boeking gewoon weer annuleren.
Ik weet niet hoeveel dagen je in Sequoia wilt blijven maar wij hebben tijdens onze trip in mei/juni overnacht in de Grant Grove Cabins, daar zit je centraal voor zowel Sequoia als Kings Canyon. te boeken via https://www.visitsequoia.com/lodging
Prijs van autohuur kan erg variëren, afhankelijk van locatie/periode/lidmaatschap/status. Voor de autohuur tijdens onze trip (21 dagen, ophalen en inleveren SFO) betaalde ik €515,- voor een midsize SUV bij AVIS. Ook hier geldt dat als je boekt met goede/gratis annuleringsopties dat je kunt boeken wanneer je iets naar je zin ziet want je kunt eventueel altijd weer annuleren.
Mijn ervaring met hotels is dat hoe eerder je boekt hoe goedkoper, met autohuur kunnen er nog wel eens acties tussendoor komen. Voor overnachting in Sequioa (of andere nationale parken) staan de prijzen volgens mij altijd vast.
Dream_wizard
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Dream_wizard »

Ik wil vrijdag zaterdag zondag verblijven en dan maandag weer weg, qua auto had ik iets van 421 Euro gevonden dus dat is een mooie, voor een snelle scan was ik met vliegen en nog zonder eten iets van 4000 kwijt, dat is ergens best veel maar ja.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer