In 2006 eerst ook niet ontbeten en liep ik om 7:30 u in 1,5 uur naar de top. Daar mijn mueslibars opgepeuzeld. Half uur genoten van uitzicht en weer naar beneden. Deed er in totaal 3 uur over.
Ook ik heb deze trail dit jaar in juli gelopen met mijn zoon van 16 jaar.
Ook ik had vooraf de nodige twijfels maar vond het minder erg dan vooraf gedacht.
Het echt aantal smalle paden bedraagt naar mijn gevoel in totaal maar een 20m en dar ben je zo voorbij.
De eerste kilometers naar boven tot het lookout punt vond ik zelf het meest vermoeiend.
De laatste klim naar boven leidt je over onregelmatige rotsen wat de wandeling op dat punt "moeilijk" kan genoemd worden.
Ook wij hebben de wandeling vroeg aangevat om de hitte wat voor te zijn.
We zijn gestart om 7u smorgens en na 3 uurtjes inclusief pauzes stonden we terug beneden.
De uiteindelijke wandelduur bleek iets meer dan 2u geweest.
Neem vooral het nodige water mee en wat om te eten.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.