Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alcatraz tickets 90 dagen.

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Mr. Patrick
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Alcatraz tickets 90 dagen.

Bericht door Mr. Patrick »

@Elisha Wij waren er begin april 2017 (laagseizoen dus) en er hing een bordje op de kassa dat de eerstvolgende mogelijkheid waarvoor nog tickets beschikbaar waren voor ruim 3 weken later was. Ik zou er dus niet op gokken dat je een plekje vindt.
West-Canada (2023)
Deep South (2022)
Colorado-South Dakota-Wyoming-Utah (2019)
Zuid-Westen (2017)
New York (2009)
Elisha
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Elisha »

Bedankt voor alle input, ik zal van te voren al een dag en tijdstip vastleggen en dan niet 's avonds gaan :)
Elisha
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Elisha »

Blij dat ik naar jullie geluisterd heb :D Ik was al laat met boeken (vergat het steeds), toen was zaterdag al uitverkocht en de zondagochtend ook. Ik ga nu dus om 14.00u. De laatste boot terug gaat rond half 7 volgens mij, dus dan heb ik zeker vier uur de tijd op Alcatraz, lijkt mij meer dan genoeg.
En nu kijk ik op de site en is het hele weekend uitverkocht (Memorial Day weekend). Blijkbaar toch drukker in de stad!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Fijn dat het gelukt is! En het is er altijd druk, ondanks of dankzij Memorial Day.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer