Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Verjaardag in Amerika

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
M23M
Amerikafan

Verjaardag in Amerika

Bericht door M23M »

Iemand van jullie ervaring met deals die worden gegeven wanneer het je verjaardag of verjaardagsmaand is? :-)
Ik denk dan bijvoorbeeld aan IHOP die gratis pannenkoeken geeft ...

Sorry als dit onderwerp al bestaat, maar kon niet meteen iets terug vinden. :wink:
mtl
Amerika-expert

Re: Verjaardag in Amerika

Bericht door mtl »

Ik zou zeggen kijk eens op de website van IHOP.......
Misschien zingen ze ook happy birthday?
A&A
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Verjaardag in Amerika

Bericht door A&A »

Golden Corral en Dairy Queen geven ook gratis aan de jarige. Moet je wel ingeschreven staan bij hun fanclub en meestal het filiaal waar je die dag bent als favoriet of thuisbasis ingeven. Je hebt meestal wel een paar dagen speling maar niet qua locatie.
Kan idd zijn dat het personeel bij je tafel komt staan zingen; meerdere keren gezien... :lol:
Ze controleren volgens mij overigens niet via paspoort oid of je echt jarig bent (geweest). En als je 55 of 60+ wordt krijg je nog allerlei leeftijdsaanbiedingen.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer