Wij gaan over een maand met onze twee zoontjes (1,5 en 3,5) rondtrekken (Zie onderschrift voor reisverslag dan!)
Waar we vooral rekening mee hebben gehouden is dat de reistijd ongeveer 1,5-2 keer zo lang is, door alle stops. De kindjes zullen regelmatig toch even de benen moeten strekken. Met wat oudere kinderen erbij zal je jongste wel aardig vermaakt kunnen worden! Ik zal bij ons vooral achterin bij de kindjes zitten als entertainment.
We proberen het slapen in de stoel en in bed af te wisselen, dus de ene keer stoppen voor het middagslaapje zodat ze in bed kunnen slapen, de andere keer in de autostoel slapen.
We hebben de luxe dat we 2 maanden gaan, dus we hebben ook overal voldoende tijd genomen zodat de kindjes niet elke dag hoeven te rijden maar dat we ook 3-4 dagen op dezelfde plek staan en we ook op de campings voldoende tijd hebben voor spelen.
Voor de jongste hebben we de Isara draagzak aangeschaft, want we zullen ook veel wandelen. Daarmee kan hij of op mijn rug of op mijn buik. De oudste gaat bij papa in de rugdrager of loopt zelf.
Wel hebben we ook voor beide een armtuigje gekocht. Niet omdat ze niet luisteren, maar het zijn jonge kindjes en zeker op bepaalde plekken in de bergen willen we niet het risico nemen dat we een fractie van een seconde niet opletten en die kleintjes zijn watervlug, waardoor ze zo een ravijn of meertje in huppelen.

Nog nooit gebruikt, maar het lijkt me heel fijn en een veilig idee op plekken. In de steden zal ik het niet gebruiken denk ik, dan zitten ze toch in de dragers.
Wat is je route?