Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

1 dag Tonto of toch Scottsdale

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Benne01
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 0

1 dag Tonto of toch Scottsdale

Bericht door Benne01 »

Hallo,

Wij gaan 18 Juni voor de eerste keer naar West USA.
Op dag 12 rijden we van Flagstaff naar Scottsdale, hierbij rijden we langs het Tonto National Forest.
We hebben 1 overnachting in Scottsdale, dus mijn vraag is: Is het de moeite waard om Tonto te bekijken, of juist de dag te spenderen in Scottsdale?
Scottsdale lijkt ons niet heel erg spannend, (of zien wij dit verkeerd??) vandaar interesse naar jullie mening/ervaring.

Alvast bedankt :mrgreen:
MichelH
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Re: 1 dag Tonto of toch Scottsdale

Bericht door MichelH »

Wat is de rest van je route?
Benne01 schreef:
02 apr 2019, 15:53
Op dag 12 rijden we van Flagstaff naar Scottsdale, hierbij rijden we langs het Tonto National Forest.
Zowel Flagstaff als Scottsdale lijken overnachtingsplaatsen van een rondreis van een reisbureau te zijn.

Er zijn uiteraard meerdere opties. Via Sedona, Cottonwood en Prescott rijden via de highway 89a is ook een mooie route.
Als je toch kiest voor Tonto National Forest zou ik daarna via de Apache trail rijden, vanaf Roosevelt (Lake) tot aan Apache Junction, dat is wel een stuk dirt road maar normaal gesproken goed begaanbaar.
Trails
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 19
Contacteer:

Bericht door Trails »

Weg 3 en 87 van Flagstaff naar het zuiden is een mooie route om te rijden.
Onderweg Tonto Natural Bridge bezoeken.
Dit was onze dag in dit gebied: http://www.schoutenjanssen.nl/nl/westen ... 20okt.html
Benne01
Amerika-newbie

Bericht door Benne01 »

MichelH schreef:
02 apr 2019, 17:03
Wat is de rest van je route?
Benne01 schreef:
02 apr 2019, 15:53
Zowel Flagstaff als Scottsdale lijken overnachtingsplaatsen van een rondreis van een reisbureau te zijn.

Er zijn uiteraard meerdere opties. Via Sedona, Cottonwood en Prescott rijden via de highway 89a is ook een mooie route.
Als je toch kiest voor Tonto National Forest zou ik daarna via de Apache trail rijden, vanaf Roosevelt (Lake) tot aan Apache Junction, dat is wel een stuk dirt road maar normaal gesproken goed begaanbaar.
Hi Michel,

Bedankt voor je bericht.
Dit is inderdaad een reis van het reibureau, het is voor ons de eerste keer en kijken graag de kat uit de boom.

De rest van de route: SF -> Yosemite -> Sequoia -> Hoover dam/ Las Vegas -> Bryce -> Monument Valley -> Grand Canyon -> Scottsdale -> Yoshua Tree -> LA

Ik ga je beschreven opties even bekijken, nogmaals bedankt voor je bericht :)
Benne01
Amerika-newbie

Bericht door Benne01 »

Trails schreef:
02 apr 2019, 17:20
Weg 3 en 87 van Flagstaff naar het zuiden is een mooie route om te rijden.
Onderweg Tonto Natural Bridge bezoeken.
Dit was onze dag in dit gebied: http://www.schoutenjanssen.nl/nl/westen ... 20okt.html
Hi Trails,

Bedankt voor je reactie, ik ga je link even bekijken
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer