Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Groepsrondreis West-USA met Tui
Groepsrondreis West-USA met Tui
Hallo,
Ik zou graag een groepsrondreis met Tui door West-USA doen.
Heeft iemand hier ervaring mee, of heeft deze reis al eens gedaan?
Ik zou graag een groepsrondreis met Tui door West-USA doen.
Heeft iemand hier ervaring mee, of heeft deze reis al eens gedaan?
Re: rondreis west usa met Tui
Wat is de link naar de reis? Dan kunnen we de reis beoordelen op haalbaarheid.
- sanook
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Die vraag is op dit forum een beetje vloeken in de kerk denk ik voor veel leden. Meeste mensen hier willen alles voor een vakantie zoveel mogelijk zelf regelen zodat alles zoveel mogelijk naar eigen wens is. Een rondreis georganiseerd door een reisbureaus is heel erg algemeen en geeft over het algemeen weinig/geen keuze's. En een groepsrondreis maakt dat allemaal nog beperkter want je bent ook nog eens afhankelijk van je reisgenoten.
Aan de andere kant begrijp ik wel dat dit voor veel mensen een makkelijke en/of ideale manier van vakantie is. Maar niet echt op dit forum vrees ik, dus ik ben benieuwd of iemand antwoord heeft op je vraag.
Aan de andere kant begrijp ik wel dat dit voor veel mensen een makkelijke en/of ideale manier van vakantie is. Maar niet echt op dit forum vrees ik, dus ik ben benieuwd of iemand antwoord heeft op je vraag.
Waarom wil jij die groepsreis doen, Bart? Heb je ervaring met groepsreizen?
- Almere vak V
- Amerika-expert
Re: Groepsrondreis West-USA met Tui
Ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt. Er zijn hier duizenden mensen die door (het westen van...) Amerika hebben gereisd. Of ze dat in een groep hebben gedaan verwacht ik van de meesten van niet. Hier komen vooral mensen bij elkaar die alles het liefste zelf willen uitzoeken van tickets tot auto's, van route tot hotels. Al dat soort zaken zal je met een groepsrondreis niet hoeven doen. Dat is aan de ene kant gemak wellicht. Voor heel veel mensen hier juist een groot gedeelte van het plezier. En aan de andere kant beperkt dat wellicht ook de route die je wilt doen of de dingen die je wilt zien.
Mijn oud overbuurjongen heeft 2 jaar geleden, toen nog vrijgezel, het gebruikelijke rondje gedaan door het zuidwesten met een groepsrondreis. Gaf aan dat hij een fantastische 3 weken had gehad. Maar het nooit meer zou doen. En een beetje om de hierboven genoemde redenen. Had het graag in zijn eigen tempo gedaan. Soms duurde dingen te lang. En soms hadden dingen een stuk langer mogen duren. In een opwelling geboekt. Niet naar de prijs echt gekeken. Dus erachter gekomen dat als ie het zelf had uitgezocht het ook de helft goedkoper had gekund. Toen hij geboekt had zich is gaan verdiepen in dat gedeelte van Amerika en toen een aantal zaken heeft gemist die niet in zijn rondreis waren ingepland.
Dus?! Gezellig? Zeker!! Leuk?? Absoluut! Had ie het willen missen? Nee, zeker niet! Voor herhaling vatbaar? Zeker, maar nooit meer op deze manier. Sterker nog, hij gaat in het voorjaar terug met zn vriendin maar heeft nu alles zelf uitgezocht.
Nogmaals, ik heb het hier al vaker gezegd, iedereen moet het lekker doen op de manier zoals hij/zij dat graag wil. Kijk of je hier informatie gevonden kunt krijgen die je verder helpt. Geef hier je ervaring zodat wellicht anderen in de toekomst er ook wat aan hebben.
Plezier!!
Mijn oud overbuurjongen heeft 2 jaar geleden, toen nog vrijgezel, het gebruikelijke rondje gedaan door het zuidwesten met een groepsrondreis. Gaf aan dat hij een fantastische 3 weken had gehad. Maar het nooit meer zou doen. En een beetje om de hierboven genoemde redenen. Had het graag in zijn eigen tempo gedaan. Soms duurde dingen te lang. En soms hadden dingen een stuk langer mogen duren. In een opwelling geboekt. Niet naar de prijs echt gekeken. Dus erachter gekomen dat als ie het zelf had uitgezocht het ook de helft goedkoper had gekund. Toen hij geboekt had zich is gaan verdiepen in dat gedeelte van Amerika en toen een aantal zaken heeft gemist die niet in zijn rondreis waren ingepland.
Dus?! Gezellig? Zeker!! Leuk?? Absoluut! Had ie het willen missen? Nee, zeker niet! Voor herhaling vatbaar? Zeker, maar nooit meer op deze manier. Sterker nog, hij gaat in het voorjaar terug met zn vriendin maar heeft nu alles zelf uitgezocht.
Nogmaals, ik heb het hier al vaker gezegd, iedereen moet het lekker doen op de manier zoals hij/zij dat graag wil. Kijk of je hier informatie gevonden kunt krijgen die je verder helpt. Geef hier je ervaring zodat wellicht anderen in de toekomst er ook wat aan hebben.
Plezier!!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 4097 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-