Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
1 nachtje naar Los Angeles vanuit Vegas
1 nachtje naar Los Angeles vanuit Vegas
Hoi,
Wij (man, zoon van 3,5 en ik) vertrekken de 16e naar Vegas voor een week ivm de world of concrete beurs.
Mijn man is jarig deze week en zou graag een keer naar Los Angelos vliegen en daar een keer door Beverly Hills gaan.
Raden jullie dit aan?
Wij (man, zoon van 3,5 en ik) vertrekken de 16e naar Vegas voor een week ivm de world of concrete beurs.
Mijn man is jarig deze week en zou graag een keer naar Los Angelos vliegen en daar een keer door Beverly Hills gaan.
Raden jullie dit aan?
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Re: 1 nachtje naar Los Angeles vanuit Vegas
Nee
Edit: origineel stond er zelfs niet 1 nachtje. Het was eerder een heen en terug op 1 dag.
Edit: origineel stond er zelfs niet 1 nachtje. Het was eerder een heen en terug op 1 dag.
Laatst gewijzigd door Marcopstal op 05 jan 2019, 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
En wil je daar dan nog blijven slapen? Ik zou toch minimaal twee nachten gaan als je naar LA wilt.
Je gaat deze maand?
Is het niet leuker om een auto te huren en naar Valley of Fire te rijden? Of naar Death Valley?
Marianne
Je gaat deze maand?
Is het niet leuker om een auto te huren en naar Valley of Fire te rijden? Of naar Death Valley?
Marianne
De afstand die je dan aflegt is vergelijkbaar met Amsterdam naar Parijs. Wat zou jij een Amerikaan aanraden die een week in Amsterdam verblijft en in die tijd ook even naar Parijs wil?
Iets langer is natuurlijk prettiger, omdat het toch ruim 4 uur rijden is (enkele reis). Maar als je niet meer tijd hebt, je bent in Las Vegas en je wilt echt heel graag LA zien nu je toch in de buurt bent, dan kan dat natuurlijk prima voor één nachtje. Er zijn ook zat mensen in NL die voor een kort weekendje weg een stuk rijden (Lille, Hamburg, Winterberg, etc).
Stel je alleen niet te veel voor van Beverly Hills. Wat je kunt doen is dag 1 vroeg vertrekken, rond lunch aankomen en die middag alles rondom Beverly Hills, Walk of Fame, Rodeo Drive, etc bekijken (dan heb je dat toch maar een keer gezien). Dag 2 zou je bijvoorbeeld Santa Monica en Venice Beach kunnen bezoeken (heb je dat ook maar een keer gezien), en dan in de loop van de middag weer vertrekken naar Las Vegas. Zoals gezegd verre van ideaal, persoonlijke afweging of je dit de moeite vindt.
NB. Ik zie nu dat je het over vliegen hebt. Dat is natuurlijk een optie i.p.v. de auto, maar scheelt per saldo wellicht niet veel tijd. Daarnaast heb je met een auto meer mogelijkheden in LA (en zie je onderweg nog wat van de USA).
Stel je alleen niet te veel voor van Beverly Hills. Wat je kunt doen is dag 1 vroeg vertrekken, rond lunch aankomen en die middag alles rondom Beverly Hills, Walk of Fame, Rodeo Drive, etc bekijken (dan heb je dat toch maar een keer gezien). Dag 2 zou je bijvoorbeeld Santa Monica en Venice Beach kunnen bezoeken (heb je dat ook maar een keer gezien), en dan in de loop van de middag weer vertrekken naar Las Vegas. Zoals gezegd verre van ideaal, persoonlijke afweging of je dit de moeite vindt.
NB. Ik zie nu dat je het over vliegen hebt. Dat is natuurlijk een optie i.p.v. de auto, maar scheelt per saldo wellicht niet veel tijd. Daarnaast heb je met een auto meer mogelijkheden in LA (en zie je onderweg nog wat van de USA).
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
Dank jullie wel voor de reacties. Mijn idee was in de ochtend heen vliegen naar LA en de volgende dag in de avond terugvliegen. Ook niet mijn idee, maar meer omdat mijn man zo graag een keer daarheen wil als kado.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Op die manier kan het prima. Je kunt eens kijken of het veel tijd scheelt om te vliegen. Met een auto ben je veel flexibeler. Je zult in LA zelf sowieso een auto nodig hebben.
Marianne
Marianne
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
En als je dan in dit https://www.luxehotels.com/hotels/rodeo hotel overnacht zal hij een hele leuke verjaardag hebben.
Wij hebben hier jaren geleden een paar dagen overnacht, wij vonden het (in tegenstelling tot de meeste forumleden
) heerlijk in Beverly hills.
Wij hebben hier jaren geleden een paar dagen overnacht, wij vonden het (in tegenstelling tot de meeste forumleden
Om zijn ticket Amsterdam te cancellen en lekker een week Parijs te doen. Niet dan?Hockey schreef:De afstand die je dan aflegt is vergelijkbaar met Amsterdam naar Parijs. Wat zou jij een Amerikaan aanraden die een week in Amsterdam verblijft en in die tijd ook even naar Parijs wil?
'08: NYC | '13: CA/NV/UT/AZ | '14: FL | '15: WA/ID/WY/UT | '17: MA/NH/VT/NY/PA/DC/VA | '18: WA - CA/UT/NV | '19: FL - IL/IN/OH - CO/SD/WY/NM | '20: TX - HI | '21: AZ/NV | '23: VA/TN/KY/WV | '24: AZ/NV - NY | '25: TX Gepland: TX (deel 2)
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik doe best vaak een dagje Parijs...... ‘s ochtends om6u weg en dan rond 20u weer terugrijden 
- bedeve
- Amerika-expert
boonens schreef:
Om zijn ticket Amsterdam te cancellen en lekker een week Parijs te doen. Niet dan?
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
- TimD
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
doe ik ook, geen probleem, voor mij wel maar 2.5 uur rijden, (disney doen we ook soms voor 1 dag)PSVwally schreef:Ik doe best vaak een dagje Parijs...... ‘s ochtends om6u weg en dan rond 20u weer terugrijden
Ontopic:
Als je zo dus bijna 2 dagen in LA bent dan kan je veel leuke dingen doen hoor.
de planning die KW1984 gaf lijkt me een hele goede, mss zelfs nog een leuke sportwedstrijd in de avond in Staples Center (NBA/NHL)
Maar wel, zorg dat je daar een auto hebt. LA is vrij uitgestrekt en je hebt natuurlijk al niet veel tijd. Op die manier is wel wat tijd te besparen.
Veel plezier!
Gr,
Tim
2008: New York / Washington DC
2009: New York
2012: New York
2015: Florida
2016: California / Nevada / Arizona
2018: Deep South / Texas / New york
2020: New Orleans / Alabama
2020: New York / Philadelphia
Tim
2008: New York / Washington DC
2009: New York
2012: New York
2015: Florida
2016: California / Nevada / Arizona
2018: Deep South / Texas / New york
2020: New Orleans / Alabama
2020: New York / Philadelphia
- Almere vak V
- Amerika-expert
Ik zou met de auto gaan. Heb je nog wat te zien ook en je bent meteen een stuk flexibeler. En tijd win je niet met vliegen. Je moet er 2 uur van tevoren zijn. Dan ben je bijna anderhalf uur onderweg. En dan moet je nog van het vliegveld zien af te komen. Las Vegas Los Angeles is minder dan 4 uur rijden...
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mits je geen LA traffic hebt, dan kan je vanaf San Bernadino aanschuiven
-
Bonkers
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
ik ga volgende maand met mijn dochter, en wil in 10 dagen samen met haar wat hoogte punten doen Waaronder la. Op mijn blog staat een dagtrip la uitgestippeld, wel van ons motel gerekend. Maar dit is goed te doen. Wel een beetje Chinese style maar je hebt dan wel de belangrijkste dingen meegekregen.
https://latola2019.blogspot.com/
https://latola2019.blogspot.com/
- Almere vak V
- Amerika-expert
Ga je er bij Victorville vanaf richting Parkdale. Kom je via Simi Valley LA binnen en sta je ook meteen in Hollywood. Die zal toch wel op het lijstje staan neem ik aan.PSVwally schreef:Mits je geen LA traffic hebt, dan kan je vanaf San Bernadino aanschuiven
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
of vanaf Palmdale het angeles national forest door, de 2, dan kom je er ook... langer onderweg, maar mooie routeGa je er bij Victorville vanaf richting Parkdale. Kom je via Simi Valley LA binnen en sta je ook meteen in Hollywood. Die zal toch wel op het lijstje staan neem ik aan.
- Almere vak V
- Amerika-expert
Die is ook gaaf!! Was ff gefocust op Hollywood en Beverly Hills.
Angeles Forrest is inderdaad top en verwacht je helemaal niet zo vlakbij een enorme stad.
Angeles Forrest is inderdaad top en verwacht je helemaal niet zo vlakbij een enorme stad.
- W0uter
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik heb twee keer een dagje LA gedaan vanuit Vegas, ging prima.
's Ochtends vroege vlucht gepakt met Spirit Airlines. 8.45 vertrek, 10.00u Ubertje genomen vanuit LAX naar het Hollywood sign en daarna naar Beverly Hills. Hollywood tour gedaan en vervolgens genoten van de prachtige zonsondergang op de Santa Monica Pier, daar wat gegeten en vervolgens weer terug met Southwest Airlines om 21.00u, om rond 22.00u weer in Vegas aan te komen. Intensief maar ging allemaal prima, wel beetje rekening houden met het verkeer op terugweg.
Dus wat mij betreft kan het allemaal wel. Vergt alleen beetje planning.
's Ochtends vroege vlucht gepakt met Spirit Airlines. 8.45 vertrek, 10.00u Ubertje genomen vanuit LAX naar het Hollywood sign en daarna naar Beverly Hills. Hollywood tour gedaan en vervolgens genoten van de prachtige zonsondergang op de Santa Monica Pier, daar wat gegeten en vervolgens weer terug met Southwest Airlines om 21.00u, om rond 22.00u weer in Vegas aan te komen. Intensief maar ging allemaal prima, wel beetje rekening houden met het verkeer op terugweg.
Dus wat mij betreft kan het allemaal wel. Vergt alleen beetje planning.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2688 Weergaves
-
Laatste bericht door Felicitas
-
- 17 Reacties