Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Gem en mineral show in Tucson

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Sandwitch
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Gem en mineral show in Tucson

Bericht door Sandwitch »

We zijn tijdens dit grote evenement in Tucson. Heeft iemand het wel eens bezocht? En hoe was het?
Groetjes Sandy
Dude
Moderator

Re: Gem en mineral show in Tucson

Bericht door Dude »

Hey, ik woon in Tucson en heb deze show al verschillende keren bezocht
Het is de grootste GEM show ter wereld en het zit verspreid over de ganse stad, in tenten en zalen en zelfs vanuit hotelkamers waarvan de parking ook vol staat. Ik hoop trouwens dat je al slaapplekken voorzien hebt want alles is dan uitverkocht.

Er zijn ook locaties die enkel voor de 'professionals' toegankelijk zijn maar er zijn voldoende plekken waar je zo terecht kunt en alles is gratis.
Het is zeker leuk om er eens een kijkje te gaan nemen. De locatie nabij het Kino Stadium is een leuke waar er veel verschillende dingen te zien zijn.

Als je nog meer info nodig hebt laat je maar iets horen.
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
Sandwitch
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Gem en mineral show in Tucson

Bericht door Sandwitch »

Hey Dude,

Gelukkig had ik een tijd geleden al een camper plek geregeld, bij een paarden b&b :D . Ik was al bang dat het superdruk zou zijn! Ik even kijken waar je tip ligt, altijd leuk om er iets van mee te krijgen, zeker als je er gewoon heen kunt.
Groetjes Sandy
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer